Kingdom Come: Deliverance

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Tuohon hevosen questiin liittyen kun löytänyt:
Kannattaa siltä kaverilta se laulu opetella muuten ei tule ratsastamisesta mitään
Jos nytten oli oikea questi.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Tuohon hevosen questiin liittyen kun löytänyt:
Kannattaa siltä kaverilta se laulu opetella muuten ei tule ratsastamisesta mitään
Jos nytten oli oikea questi.
Oli se, lauloin kuin varpunen. :)

Esitin sen myös Lady Stephanielle :facepalm: ja luovutin hääkamat, ilostui niin, että sain tehdä muijan tiineeksi. :love:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
451
Harmillisen hitaasti tulee päivityksiä, edelleen rikkinäistä guestia listassa,
ja etenkin harmittaa hävinneet "random eventit". Itsellä hävisi jo ennen 1.31 päivitystä,
taisi olla se hevoskisa milloin hävisi.
Eikä pelkästään väijytykset ja arvoitukset ym, muistelen että alussa kylissäkin sai jahdata varkaita tms. Ei siinä muuta, mutta kun ei vaellellessa ole enää mitään vaaraa, maailma tuntuu tyhjältä.


Varmuuden vuoksi spoileriin:
Välillä peli kyllä osaa viihdyttää, esimerkiksi eilen pelailin questia missä etsitään salametsästäjiä. Eihän siinä ihmeellistä, piti vain kuulustella paria kaveria mille itse jo aiemmin olen roudannut vaikka mitä metsästettyä. Siinä vain naama peruslukemilla kysellään kukahan täällä on salametsästellyt... NO MINÄHÄN SE OLIN ITSE, duh!
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tuohon hevosen questiin liittyen kun löytänyt:
Kannattaa siltä kaverilta se laulu opetella muuten ei tule ratsastamisesta mitään
Jos nytten oli oikea questi.
Ei tuo ole kyllä sama tehtävä.
Toisessa haetaan häitä varten hevonen ja lauletaan, kun taas toisessa Pie karkaa tallilta ja se vain palautetaan tallille. Löytyy keskeltä metsää hiilenpolttajan luota, jolta sen voi ostaa takaisin tai tapella


Kiitos löytyi, mutta piti jättää oma kaakki sinne ja hakea se myöhemmin kävellen! @£$£€
Edelleen kyllä kiinnostaa, että jaksatko tosiaan pelata pelin läpi kutsumatta kertaakaan heppaa luoksesi? Joo onhan se epärealistista, että se spawnaa sun luo vaikka toiselta puolen karttaa, mutta en itse jaksais talsia takaisin kävellen.. :S
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 160
Edelleen kyllä kiinnostaa, että jaksatko tosiaan pelata pelin läpi kutsumatta kertaakaan heppaa luoksesi? Joo onhan se epärealistista, että se spawnaa sun luo vaikka toiselta puolen karttaa, mutta en itse jaksais talsia takaisin kävellen.. :S
Itsekin jouduin hakemaan hepan metsästä. Minulla oli vielä questia tehdessä tutoriaalista otettu hevonen. Tämähän ei kutsumalla tullut takaisin. Ei tuo juokseminen ole kovinkaan vaivalloista. Mukava ihailla samalla maisemia. :geek:
Itse olen käyttänyt fast travelia 30h pelin aikana alle viisi kertaa. Pegasuksella pääsee joka paikkaan todella nopeasti. Ratsastus taitaa olla jo levelillä 15 tai 16. :cool:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Itsekin jouduin hakemaan hepan metsästä. Minulla oli vielä questia tehdessä tutoriaalista otettu hevonen. Tämähän ei kutsumalla tullut takaisin. Ei tuo juokseminen ole kovinkaan vaivalloista. Mukava ihailla samalla maisemia. :geek:
Itse olen käyttänyt fast travelia 30h pelin aikana alle viisi kertaa. Pegasuksella pääsee joka paikkaan todella nopeasti. Ratsastus taitaa olla jo levelillä 15 tai 16. :cool:
Itsellä ratsastus 20:ssä, vaikka fast travellaan kaikkialle. Maailma on niin älyttömän tyhjä, ettei sitä jaksa millään katsella kokoaikaa ihan turhaan.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Laaja levikki lienee taas koko genrelle merkittävämpi asia kuin crysisten tekeminen. Pelien tekeminen AA-budjetilla kansakunnan tärkeimmissä kaupungeissa olisi myös oikein mukava trendi. Johan tätä oli yksi miljardööri rahoittamassa.

Modeilla kuitenkin saanee parannettua tilannetta. Ruudunpäivityksen kohentaminen taas lienee yhtä peliä suurempi liikehdintä, joka ei ilman paranneltua konsolirautaa tapahdu.

Lopettakaa noiden naurettavien konsolien pelaaminen, jos haluatte PC:lle lisää käyttäjiä ja pelejä.
Niistä ei ole kuin yksi askel idiotismiin, kännykät ja angry birds. :D
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Nyt sitten kun ehti taas pelaamaan niin saa huomata, että invert mouse on nyt myös combat-tilassa päällä...KURWA!. Ei pysty kyllä taistelemaan noin.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
41
Lopettakaa noiden naurettavien konsolien pelaaminen, jos haluatte PC:lle lisää käyttäjiä ja pelejä.
Niistä ei ole kuin yksi askel idiotismiin, kännykät ja angry birds. :D
Ei taida tapahtua.
Vertaatko mobiilia ps4 prohon ja Xbox x:sään ihan tosissaan.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Ei taida tapahtua.
Vertaatko mobiilia ps4 prohon ja Xbox x:sään ihan tosissaan.
En nyt tietenkään, nehän on siinä PC:n ja alypuhelimen välissä nuo konsolit. :D :D :D

Samalla saatoin viitata myös siihen miten karkeasti yleistettynä jakautuvat eri pelialustojen käyttäjien henkiset kyvyt. :cigar2:

Milläs muulla keinoin sais strong:ia, vitalitya ja agilityä treenattua ilman että etenee main questeissa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Vähän olen kahden vaiheilla ostaisinko tämän pelin?,vai alkaisinko pelaamaan witcher kolmosta alusta,kun kaikki tallennukset hävisi bittiavaruuteen.
Vaikuttaa lukemani perusteella mielenkiintoiselta peliltä,kun ei ole mitään hokkuspokkusta ja lohikäärmeitä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
676
Vähän olen kahden vaiheilla ostaisinko tämän pelin?,vai alkaisinko pelaamaan witcher kolmosta alusta,kun kaikki tallennukset hävisi bittiavaruuteen.
Vaikuttaa lukemani perusteella mielenkiintoiselta peliltä,kun ei ole mitään hokkuspokkusta ja lohikäärmeitä.
Pari päivää sitten pelasin läpi ja nyt pienen makustelun jälkeen voin ehdottomasti edelleen suositella. Parempi kuin skyyrimi vaikkei olekkaan yhtä laaja.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Vähän olen kahden vaiheilla ostaisinko tämän pelin?,vai alkaisinko pelaamaan witcher kolmosta alusta,kun kaikki tallennukset hävisi bittiavaruuteen.
Vaikuttaa lukemani perusteella mielenkiintoiselta peliltä,kun ei ole mitään hokkuspokkusta ja lohikäärmeitä.
Ite suosittelisin odottamaan että saavat paikattua pelin kunnolla tai mahdollisesti hinnanalennusta. Mielestäni peli ei nykyisessä kunnossa ole hintansa arvoinen.
 
Liittynyt
15.01.2018
Viestejä
120
Kyllä tämä peli omalla listalla menee todella korkealle, ei äkkiä tule toista peliä mieleen jossa olisi niin monta ulottuvuutta ja että on haluttu tehdä jotain hienoa, eikä vain ottaa rahat pois. Toki parannettavaakin olisi ja näkee että kiire iski kesken mutta ainakin cdkeyesille maksamalleni 35€ sain mielestäni koko rahalla katetta ja paljon enemmänkin.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Milläs muulla keinoin sais strong:ia, vitalitya ja agilityä treenattua ilman että etenee main questeissa?
Strengthiä ja agilityä saa nostettua ainakin harjoittelemalla miekkailua sen ukkelin kanssa Rattayn ulkopuolella (siinä nousee sivussa sitten asetaidotkin ja ukosta tulee helposti ylivoimainen). Vitalityä saa treenattua lisää pomppimalla aitojen yli ees-taas miljoona kertaa.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Montako kertaa tuo dagger pitää peräkkäin saada siltä mylläriltä tai mikä niksi siinä on kun failed vaikka sain sen välillä 4 kertaa peräkkäin läpi?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
247
Montako kertaa tuo dagger pitää peräkkäin saada siltä mylläriltä tai mikä niksi siinä on kun failed vaikka sain sen välillä 4 kertaa peräkkäin läpi?
Ei riitä että nappaat sen daggerin, sun täytyy palata siihen lähtöpiste slottiin.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Nyt kun pleikkari sai vihdoin myös päivityksen, niin muutamia mietteitä siitä:
- Kaksi tehtävää korjaantu mulla, mutta yksi ei. Lisäksi mulla on tehtäviä joita en voi suorittaa toimieni takia (luostarissa), mutta en saa niitä poiskaan.
- Grafiikka parantunut selvästi, jonka seurauksena popuppia todella rajusti jopa Pro:lla.
- Ajan skippauksen loppuminen, sekä sopan syöminen aiheuttaa noin 20sek latausruudun.
- Aseita otettu selvästi tehottomammaksi, esim pelin paras miekka tippui 119/119/13 statseista 89/89/4 statseille. Tosin siitäkin huolimatta kaikki kuolee yhdellä iskulla.
- Nyt myös Warhorse Jenda Spawnaantu ostopaikkaansa ja vaikka myyjä bugaa edelleen, niin toinen tyyppi myi sen mulle.
- Kaikkien kauppiaiden rahat resetoitu, eli siinä missä mylläreillä ja apteekkarilla oli 20-30k jo rahaa, nyt kaikilla on taas 200-700, enkä saa myytyä ilman isoja tappioita mitään.
- Tiirikointi oli todella helppoa jo ennestäänkin sen alun pienen hetken jälkeen. Nyt nuo muutokset vie pohjan tiirikointi Perkseiltä.
- Taskuvarkaus toimii nyt kuten kuuluu.
- Kerrospukeutuminen hevosella/ihmisillä ei bugaa enää, vaan näkyy vain ne vaatteet mitä pitää,
- Se yksi kypärä koristerenkaalla toimii välivideoissa.
- Sade ei ole enää tehty niin isoista Minecraft paloista.
- Nyt vaatteissa näkyy ruksi päällä, kun se on piloilla. Esim vastustajan paita yleensä, kun on miekalla iskenyt läpi.
- Hevosella ja itsellä olevat tavarat puhdistuu kylpylässä, eikä vain päällä olevat. Myös veri lähtee aseista.
- En tiedä tuntuuko vain, mutta fast travel liikkuu nopeammin??
- Sänky kertoo suoraan tallentaako vai ei, lisäksi ei tarvitse enää istua ensin.

Olisin toivonut ensin kaikkiin tehtävä/toiminnallisuusbugeihin korjauksen. Lisäksi pleikalla edellinen grafiikka systeemi oli parempi, kun ei ollut popuppia. Tämä häiritsee enemmän. Tiirikoinnin helpotus oli järkyttävää ”kaikki heti mulle”-teinien pillin mukaan tanssimista, mitä ei olisi pitänyt missään nimessä tehdä.

Aseiden statseja olisi pitänyt vielä enemmän myös laskea ja vastustajia parantaa. Tällä hetkellähän puolustusnappi on täysin tarpeeton..

Muut uudistukset olleet hyviä mitä on eteen tullut. Kyllä taas jaksaa mennä pidemmälle.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Onko tuossa Captain Bernand tms. trainingissa joku bugi?
Kun ottaa sen combo trainingin, mikään ei kelpaa, pitäisi tehdä se kuvaruudun ohjeessa tehty combo kolme kertaa peräkkäin että treeni-alipeli-looppi päättyy, mutta ei millään mene läpi ja ulos ei pääse kuin lataamalla pelin tai poistumalla pelistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14
Onko tuossa Captain Bernand tms. trainingissa joku bugi?
Kun ottaa sen combo trainingin, mikään ei kelpaa, pitäisi tehdä se kuvaruudun ohjeessa tehty combo kolme kertaa peräkkäin että treeni-alipeli-looppi päättyy, mutta ei millään mene läpi ja ulos ei pääse kuin lataamalla pelin tai poistumalla pelistä.
Siinä oli todella tarkkaan ajoitettu ne iskut että lasketaan comboksi. Mulla kesti kauan saada mutta kun oppi sen rytmin niin meni loput puuttuvat kombot vauhdilla.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 106
Onko muut huomannut bugia ettei Henry meinaa mahtua ovista sisään/ulos? Todella ärsyttävä bugi ainakin itselläni. Yleensä auttaa jos menee kyykkyyn ja sitten hyppää tai laittaa oven kiinni ja avaa uudestaan, mutta ei toimi läheskään aina. Rappuset tuottaa myös ongelmia välillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
119
Itsellä tuli tuo ovi bugi kanssa vastaan, ei auttanut kuin Save&exit ja uudestaan peliin niin pääsi ovesta ulos. Hyppimistä, kyykistymistä ja oven avaamista/ sulkemista tuli kokeiltua mutta ei auttanut.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 106
Lisää bugeja: kun pelin avaa, heittää aina kahdesti takaisin työpöydälle, samalla menee borderless -tila päälle, tuon kun vaihtaa takaisin Fullscreeniin niin katoaa äänet, vielä kerta työpöydän kautta takaisin peliin ja äänet toimii taas. Tämä tapahtuu joka kerta.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Siinä oli todella tarkkaan ajoitettu ne iskut että lasketaan comboksi. Mulla kesti kauan saada mutta kun oppi sen rytmin niin meni loput puuttuvat kombot vauhdilla.
´
Täytyykö ne tehdä todella nopeasti yhteen menoon?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Tunnin testasin. GTX1070 8gt, 16gt DDR4 3200mhz ja 8700K 5ghz ja FPS Very High asetuksilla 40. Kaupungissa alle tuon :facepalm::facepalm::facepalm:. Muuttamalla asetuksia mediumille highille, pääsin 60 fps, mutta taas kaupungissa saattoi tippua alle 50. Verrokiksi Assassins Creed: Origins pyörittää kaikki ultralla 1440p resolla ilman pienintäkään yskäisyä 60fps ja peli on jumalaisen näköinen.

Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia. Hetki sitten Skyrimiä myös pelanneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Tämä on täysin amatöörien tekemä muka "AAA-peli". Ei tule kauppoja tämän suhteen. Harmi. Odotin todella jotain uutta peliä, joka imee mukaansa kuin Skyrim aikoinaan. Tutoriaalien ja ohjeiden perusteella olisi kaikenlaista tässä, mutta ei vain kykene kun peli tuntuu siltä 2000-luvun alun tekeleeltä. Kai se on Skyrim VR sitten pelattava seuraavaksi:).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 160
Tunnin testasin. GTX1070 8gt, 16gt DDR4 3200mhz ja 8700K 5ghz ja FPS Very High asetuksilla 40. Kaupungissa alle tuon :facepalm::facepalm::facepalm:. Muuttamalla asetuksia mediumille highille, pääsin 60 fps, mutta taas kaupungissa saattoi tippua alle 50. Verrokiksi Assassins Creed: Origins pyörittää kaikki ultralla 1440p resolla ilman pienintäkään yskäisyä 60fps ja peli on jumalaisen näköinen.

Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia. Hetki sitten Skyrimiä myös pelanneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Tämä on täysin amatöörien tekemä muka "AAA-peli". Ei tule kauppoja tämän suhteen. Harmi. Odotin todella jotain uutta peliä, joka imee mukaansa kuin Skyrim aikoinaan. Tutoriaalien ja ohjeiden perusteella olisi kaikenlaista tässä, mutta ei vain kykene kun peli tuntuu siltä 2000-luvun alun tekeleeltä. Kai se on Skyrim VR sitten pelattava seuraavaksi:).
Jännä miten erilaiset ajatukset sinulla on. Itsellä on GTX 1060 3GB, 16GB 1866Mhz DDR3 ja 4,4Ghz kellotettu 4670k. Peli pyörii medium-ultra sekoituksella 60fps. Kaupungissa prossu alkaa jarruttaa menoa ja fps putoaa 35 paikkeille. Resoluutiona on tosin 1080p. Metsät ja maisemat näyttävät huikeilta, vaikka peli ei pyörikään ihan maksimiasetuksilla.

Peli on mielestäni upein, mitä olen ikinä pelannut. Rakennukset ovat sisältä mielestäni Skyrimiä monipuolisempia. Saisivat kyllä olla vieläkin parempia, en sitä kiellä. Tutoriaalissa menee 3-8h, jonka jälkeen peli vasta oikeasti alkaa.


Antialiasing: SMAA 1X
Object quality: High
Game effects: Very High
Lighting: Very High
Particles: Ultra High
Physics: High

Postprocess quality: High
Shader quality: Medium
Shadows: Medium
Textures: Ultra High

Water details: High
Volumetric effects detail: High
Vegetation detail: High
Object distance: Oletus. Taitaa olla puolivälissä
LOD distance: Vähän alle puolivälin
Vegetation draw distance: Vähän alle puolivälin
Motion Blur: Off
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia.
Ootko nyt ihan tosissasi? Pelin tarkoitus on simuloida 1400-luvun Bohemiaa, ja kyllä nuo rakennukset ovat sen ajan mukaiset.

Edit: Edgar näköjään ehtikin jo kommentoida.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Tunnin testasin. GTX1070 8gt, 16gt DDR4 3200mhz ja 8700K 5ghz ja FPS Very High asetuksilla 40. Kaupungissa alle tuon :facepalm::facepalm::facepalm:. Muuttamalla asetuksia mediumille highille, pääsin 60 fps, mutta taas kaupungissa saattoi tippua alle 50. Verrokiksi Assassins Creed: Origins pyörittää kaikki ultralla 1440p resolla ilman pienintäkään yskäisyä 60fps ja peli on jumalaisen näköinen.

Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia. Hetki sitten Skyrimiä myös pelanneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Tämä on täysin amatöörien tekemä muka "AAA-peli". Ei tule kauppoja tämän suhteen. Harmi. Odotin todella jotain uutta peliä, joka imee mukaansa kuin Skyrim aikoinaan. Tutoriaalien ja ohjeiden perusteella olisi kaikenlaista tässä, mutta ei vain kykene kun peli tuntuu siltä 2000-luvun alun tekeleeltä. Kai se on Skyrim VR sitten pelattava seuraavaksi:).

Mulla on 7700k@5Ghz js GTX 1080 16gb DDR 4 3200mhz, kaikki ULTRALLA 1080p
Kaupungeissa pyörii 60fps ja vain alkupelin kylä näytti kuppaiselta, ulos päästyä onkin ollut sitten ihan hienoa ja hakkaa Skyrimin täysin varsinkin immersion suhteen, eli tuntee usein eläytyvänsä peliin.

Ainoa mikä minusta oli hämmästyttävää, oli se kuinka helkutin tyhminä pelintekijät pitävät pelaajaa.
Tässä ja Witcherissä ei kummassakaan olisi tarvittu mitään opettelua, vaan pelaaja olisi pitänyt heti heittää susille ja antaa siperian opettaa Gothic II:sen tyyliin.

Ilmeisesti näiden RPG:den pelaajista osa on niin onnettomia, että niille pitää rautalangasta taivuttaa miten lusikka otetaan käteen.

Hävettää kertoa, että pitkänlinjan RGP/adventuren pelaajana tämä peli maistuu vielä näin 56 vuotiaanakin :D :tup:
 
Viimeksi muokattu:

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Onko tuossa Captain Bernand tms. trainingissa joku bugi?
Kun ottaa sen combo trainingin, mikään ei kelpaa, pitäisi tehdä se kuvaruudun ohjeessa tehty combo kolme kertaa peräkkäin että treeni-alipeli-looppi päättyy, mutta ei millään mene läpi ja ulos ei pääse kuin lataamalla pelin tai poistumalla pelistä.



Siinä oli todella tarkkaan ajoitettu ne iskut että lasketaan comboksi. Mulla kesti kauan saada mutta kun oppi sen rytmin niin meni loput puuttuvat kombot vauhdilla.

Pelaan hiirellä ja näppiksellä, todella vaikea saada tuota menemään läpi.
En tiedä meneekö liian hitaasti tai nopeasti, kun peli ei oheista mitään rytmityksestä.

Bernand huutelee jotain josta ei saa selvää ja kuvaruudussa näkyy joku teksti 0.2 sek.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Tunnin testasin. GTX1070 8gt, 16gt DDR4 3200mhz ja 8700K 5ghz ja FPS Very High asetuksilla 40. Kaupungissa alle tuon :facepalm::facepalm::facepalm:. Muuttamalla asetuksia mediumille highille, pääsin 60 fps, mutta taas kaupungissa saattoi tippua alle 50. Verrokiksi Assassins Creed: Origins pyörittää kaikki ultralla 1440p resolla ilman pienintäkään yskäisyä 60fps ja peli on jumalaisen näköinen.

Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia. Hetki sitten Skyrimiä myös pelanneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Tämä on täysin amatöörien tekemä muka "AAA-peli". Ei tule kauppoja tämän suhteen. Harmi. Odotin todella jotain uutta peliä, joka imee mukaansa kuin Skyrim aikoinaan. Tutoriaalien ja ohjeiden perusteella olisi kaikenlaista tässä, mutta ei vain kykene kun peli tuntuu siltä 2000-luvun alun tekeleeltä. Kai se on Skyrim VR sitten pelattava seuraavaksi:).
Henk. koht. lähinnä vaan lisää mielenkiintoa peliä kohtaan jos "Skyrim pelaajat" ei tästä tykkää. :think:
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Nyt tuli nvidia ajurit minkä mukana tuli SLI bitsit.
upload_2018-3-21_8-2-45.png
Nopealla testauksella toinen kortti ei kuitenkaan herännyt :bored:

EDIT. Näköjään nvidian SLI rendering mode recommanded menee single gpu:lle. Vaihdoin FAFR2 päälle, niin johan heräsi toinen näyttis. FPS:t näyttäisi pikatestauksella paranevan sellaiset 10-20 (60 ->70+).

upload_2018-3-21_8-43-52.png
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Millä laitteella pelaat?
Ei mulla näy mitään.
Ps4 pro.
Siinä vastustajassa kun on se ympyrä, missä sit on ne suuntaviivat mistä suunnasta lyöt.
Ekan lyönnin jälkeen muuttuu punainen viiva valkoiseksi, jotta näkee mikä on combon seuraava lyönti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
30
Lisääntyykö muilla kaupungeissa maassa lojuvien tapparoiden määrä päivä päivältä, erityisesti vartiopaikoilla kaupunkien sisäänkäynneillä? Itellä esim. pelkästään rattayn myllyn puolen sisäänkäynnillä lojuu jo lähes pari kymmentä tapparaa maassa.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Nyt sain viimein pelattua läpi tämän, 171 tuntia takana. Jälki fiilikset ihan hyvät, mutta tekninen toteutus pelissä aika huonoa valitettavasti, jopa uusimpien päivitysten jälkeen. Monta kertaa kävi niin, että kun piti seurata jotain npc-hahmoa, tyyppi kävelee päin jotain estettä ja jää jumiin siihen kohtaan, kunnes katoaa ja teleporttaa sinne päämääräänsä minne oli tarkoitus mennä. Esimerkiksi pääjuonen epilogissa kun seurataan
Caponia, hahmo ratsastaa päin puuaitaa ja jää jumiin, mutta hetken päästä katoaa ja onkin jo siellä leirillä.

Nyt odottelemaan Kingdom Comen jatko-osaa että saadaan tarina päätökseen, jäi kyllä kieltämättä kesken. Ja vaikka jotkut täällä sanoneet että jatko-osa olisi joku ilmainen dlc, niin itse olen lukenut että ihan kunnon maksullinen peli olisi kyseessä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 442
Viestejä
4 199 556
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom