Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon hevosen questiin liittyen kun löytänyt:
Jos nytten oli oikea questi.Kannattaa siltä kaverilta se laulu opetella muuten ei tule ratsastamisesta mitään
Tuohon hevosen questiin liittyen kun löytänyt:
Jos nytten oli oikea questi.Kannattaa siltä kaverilta se laulu opetella muuten ei tule ratsastamisesta mitään
Kiitos löytyi, mutta piti jättää oma kaakki sinne ja hakea se myöhemmin kävellen! @£$£€
Itsekin jouduin hakemaan hepan metsästä. Minulla oli vielä questia tehdessä tutoriaalista otettu hevonen. Tämähän ei kutsumalla tullut takaisin. Ei tuo juokseminen ole kovinkaan vaivalloista. Mukava ihailla samalla maisemia.Edelleen kyllä kiinnostaa, että jaksatko tosiaan pelata pelin läpi kutsumatta kertaakaan heppaa luoksesi? Joo onhan se epärealistista, että se spawnaa sun luo vaikka toiselta puolen karttaa, mutta en itse jaksais talsia takaisin kävellen.. :S
Itsekin jouduin hakemaan hepan metsästä. Minulla oli vielä questia tehdessä tutoriaalista otettu hevonen. Tämähän ei kutsumalla tullut takaisin. Ei tuo juokseminen ole kovinkaan vaivalloista. Mukava ihailla samalla maisemia.
Itse olen käyttänyt fast travelia 30h pelin aikana alle viisi kertaa. Pegasuksella pääsee joka paikkaan todella nopeasti. Ratsastus taitaa olla jo levelillä 15 tai 16.
Eikai tuollaiset random eventit voi lopullisesti kadota
Miksi et kutsu heppaa luoksesi? Vai haetko sen aina sieltä minne jätät?
Itsekin jouduin hakemaan hepan metsästä. Minulla oli vielä questia tehdessä tutoriaalista otettu hevonen. Tämähän ei kutsumalla tullut takaisin.
Laaja levikki lienee taas koko genrelle merkittävämpi asia kuin crysisten tekeminen. Pelien tekeminen AA-budjetilla kansakunnan tärkeimmissä kaupungeissa olisi myös oikein mukava trendi. Johan tätä oli yksi miljardööri rahoittamassa.
Modeilla kuitenkin saanee parannettua tilannetta. Ruudunpäivityksen kohentaminen taas lienee yhtä peliä suurempi liikehdintä, joka ei ilman paranneltua konsolirautaa tapahdu.
Ei taida tapahtua.Lopettakaa noiden naurettavien konsolien pelaaminen, jos haluatte PC:lle lisää käyttäjiä ja pelejä.
Niistä ei ole kuin yksi askel idiotismiin, kännykät ja angry birds.
Ei taida tapahtua.
Vertaatko mobiilia ps4 prohon ja Xbox x:sään ihan tosissaan.
Pari päivää sitten pelasin läpi ja nyt pienen makustelun jälkeen voin ehdottomasti edelleen suositella. Parempi kuin skyyrimi vaikkei olekkaan yhtä laaja.Vähän olen kahden vaiheilla ostaisinko tämän pelin?,vai alkaisinko pelaamaan witcher kolmosta alusta,kun kaikki tallennukset hävisi bittiavaruuteen.
Vaikuttaa lukemani perusteella mielenkiintoiselta peliltä,kun ei ole mitään hokkuspokkusta ja lohikäärmeitä.
Vähän olen kahden vaiheilla ostaisinko tämän pelin?,vai alkaisinko pelaamaan witcher kolmosta alusta,kun kaikki tallennukset hävisi bittiavaruuteen.
Vaikuttaa lukemani perusteella mielenkiintoiselta peliltä,kun ei ole mitään hokkuspokkusta ja lohikäärmeitä.
Strengthiä ja agilityä saa nostettua ainakin harjoittelemalla miekkailua sen ukkelin kanssa Rattayn ulkopuolella (siinä nousee sivussa sitten asetaidotkin ja ukosta tulee helposti ylivoimainen). Vitalityä saa treenattua lisää pomppimalla aitojen yli ees-taas miljoona kertaa.Milläs muulla keinoin sais strong:ia, vitalitya ja agilityä treenattua ilman että etenee main questeissa?
Montako kertaa tuo dagger pitää peräkkäin saada siltä mylläriltä tai mikä niksi siinä on kun failed vaikka sain sen välillä 4 kertaa peräkkäin läpi?
Ei riitä että nappaat sen daggerin, sun täytyy palata siihen lähtöpiste slottiin.
Steamissa puhutaan versiosta 1.3.3GOG:illa menee versio 1.33...
Siinä oli todella tarkkaan ajoitettu ne iskut että lasketaan comboksi. Mulla kesti kauan saada mutta kun oppi sen rytmin niin meni loput puuttuvat kombot vauhdilla.Onko tuossa Captain Bernand tms. trainingissa joku bugi?
Kun ottaa sen combo trainingin, mikään ei kelpaa, pitäisi tehdä se kuvaruudun ohjeessa tehty combo kolme kertaa peräkkäin että treeni-alipeli-looppi päättyy, mutta ei millään mene läpi ja ulos ei pääse kuin lataamalla pelin tai poistumalla pelistä.
´Siinä oli todella tarkkaan ajoitettu ne iskut että lasketaan comboksi. Mulla kesti kauan saada mutta kun oppi sen rytmin niin meni loput puuttuvat kombot vauhdilla.
Köhöm, rakennukset ovat 1400-luvultatalojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia
Jännä miten erilaiset ajatukset sinulla on. Itsellä on GTX 1060 3GB, 16GB 1866Mhz DDR3 ja 4,4Ghz kellotettu 4670k. Peli pyörii medium-ultra sekoituksella 60fps. Kaupungissa prossu alkaa jarruttaa menoa ja fps putoaa 35 paikkeille. Resoluutiona on tosin 1080p. Metsät ja maisemat näyttävät huikeilta, vaikka peli ei pyörikään ihan maksimiasetuksilla.Tunnin testasin. GTX1070 8gt, 16gt DDR4 3200mhz ja 8700K 5ghz ja FPS Very High asetuksilla 40. Kaupungissa alle tuon . Muuttamalla asetuksia mediumille highille, pääsin 60 fps, mutta taas kaupungissa saattoi tippua alle 50. Verrokiksi Assassins Creed: Origins pyörittää kaikki ultralla 1440p resolla ilman pienintäkään yskäisyä 60fps ja peli on jumalaisen näköinen.
Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia. Hetki sitten Skyrimiä myös pelanneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Tämä on täysin amatöörien tekemä muka "AAA-peli". Ei tule kauppoja tämän suhteen. Harmi. Odotin todella jotain uutta peliä, joka imee mukaansa kuin Skyrim aikoinaan. Tutoriaalien ja ohjeiden perusteella olisi kaikenlaista tässä, mutta ei vain kykene kun peli tuntuu siltä 2000-luvun alun tekeleeltä. Kai se on Skyrim VR sitten pelattava seuraavaksi.
Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia.
Tunnin testasin. GTX1070 8gt, 16gt DDR4 3200mhz ja 8700K 5ghz ja FPS Very High asetuksilla 40. Kaupungissa alle tuon . Muuttamalla asetuksia mediumille highille, pääsin 60 fps, mutta taas kaupungissa saattoi tippua alle 50. Verrokiksi Assassins Creed: Origins pyörittää kaikki ultralla 1440p resolla ilman pienintäkään yskäisyä 60fps ja peli on jumalaisen näköinen.
Peli näytti muutenkin sysirumalta ja talojen sisätilat ovat kuin suoraan 2000 luvulta: tyhjiä, rumia ja täysin mielikuvituksettomia. Hetki sitten Skyrimiä myös pelanneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Tämä on täysin amatöörien tekemä muka "AAA-peli". Ei tule kauppoja tämän suhteen. Harmi. Odotin todella jotain uutta peliä, joka imee mukaansa kuin Skyrim aikoinaan. Tutoriaalien ja ohjeiden perusteella olisi kaikenlaista tässä, mutta ei vain kykene kun peli tuntuu siltä 2000-luvun alun tekeleeltä. Kai se on Skyrim VR sitten pelattava seuraavaksi.
Siinä oli todella tarkkaan ajoitettu ne iskut että lasketaan comboksi. Mulla kesti kauan saada mutta kun oppi sen rytmin niin meni loput puuttuvat kombot vauhdilla.
Henk. koht. lähinnä vaan lisää mielenkiintoa peliä kohtaan jos "Skyrim pelaajat" ei tästä tykkää.Tunnin testasin. GTX1070 8gt, 16gt DDR4 3200mhz ja 8700K 5ghz ja FPS Very High asetuksilla 40. Kaupungissa alle tuon . Muuttamalla asetuksia mediumille highille, pääsin 60 fps, mutta taas kaupungissa saattoi tippua alle 50. Verrokiksi Assassins Creed: Origins pyörittää kaikki ultralla 1440p resolla ilman pienintäkään yskäisyä 60fps ja peli on jumalaisen näköinen.
Henk. koht. lähinnä vaan lisää mielenkiintoa peliä kohtaan jos "Skyrim pelaajat" ei tästä tykkää.
Juu. Siihen "tähtäimeen" taisi vielä tulla joku vaikeasti huomattava indikaattori´
Täytyykö ne tehdä todella nopeasti yhteen menoon?
Juu. Siihen "tähtäimeen" taisi vielä tulla joku vaikeasti huomattava indikaattori
Ei mulla ainakaan semmoista tullut. Tuli joku "hehku" siihen suuntaviivaan ympärille. Sen huomasi vain jos tuijotti sitä.Ei se nyt kovin vaikea ole, kun punainen suuntaviiva muuttuu valkoiseksi.
Ei se nyt kovin vaikea ole, kun punainen suuntaviiva muuttuu valkoiseksi.
Millä laitteella pelaat?
Ei mulla näy mitään.
Redditissä tuosta on ollut monta ketjua. Tiedossa oleva vika.Lisääntyykö muilla kaupungeissa maassa lojuvien tapparoiden määrä päivä päivältä
Redditissä tuosta on ollut monta ketjua. Tiedossa oleva vika.