Henkilökohtaisesti havahduin näiden lääkitsevään vaikutukseen vasta pelin loppusuoralla, kun tosiaan itsekin ajattelin, ettei tässä varmaan ole ollenkaan... paras pelikokemus lienee pelaaminen ilman perkkejäkin, kun helpottavathan nuo suunnattomasti.
Kingdom Come: Deliverance team will not commit to Kickstarter stretch goals
Polygonilla hieman tarkoituksenhakuinen otsikko... kun varsinainen uutinen lienee ollut tiedossa jo jonkin aikaa? Toisella Crytek-pohjaisella pelillä, Star Citizenillä, patchien koko oli aiemmin sidottu Cryenginen alkuperäiseen "launcheriin", joka vaati tiedostojen korvaamista kautta linjan eikä vain pelkkien muutosten lataamista. Liekö Kingdom Comella sama homma.
Polygonin kirjoittaja näyttäisi olevan osa keskeisen pelimedian porukkaa, joka uuden pelin julkaisuarvostelun loppuhuipentumana ihmettelee Twitter-puheenvuoroja tulkiten, minkä sortin natsi tämä projektin keulakuva Dan Vavra nyt sitten onkaan. Hyvä se on tietysti olla avoimesti subjektiivinen, kun objektiivisuutta tuskin on olemassa, mutta onhan siinä vaarassa, että käy ahlqvistit arvostelun kanssa. En sano, että Warhorsella olisi onnistuttu esimerkiksi naiskuvauksessa tai patriotismissa, mutta nollapisteestä lähteneelle projektille soisi hieman tätä japanilaispeleille (jotka usein ovat osittain kuin alkuperäiselle Playstationille suunniteltuja) suotua armoa annettavan, joka ei taatusti esimerkiksi GTA V:n valtavirta-arvosteluissa välity. Suotavaa olisi ottaa näkemystä muulloinkin kuin maailmankuvansa tultua loukatuksi Twitterissä.