Kingdom Come: Deliverance

missasit pointin. jos immersiota haetaan, niin miksi kuvittelet olevasi ulkoinen voima joka ohjaa jalustan päällä olevaa kameraa sen sijaan että toimit kuten ihminen.

invert on looginen esim. lentosimulaattoreihin jossa mallinnetaan lentokoneen ohjaimia ja niiden liikeratoja.

ihmisen hermoja, lihaksia, liikeratoja, yms. ei ole loogista mallintaa mekaanisena koneena. vai kuvitteletko oman katseesi kohdistamisen ja pään kääntämisen niin että takaraivossasi on kahva ja kun siitä nostetaan ylös niin katse kääntyy alas? toki näin tapahtuisi jos kahva olisi, mutta ei ihminen toimi niin.

todellisuutta lähempänä oleva malli on ”katsonpa tuohon suuntaan” ja ensin silmät tarkentaa sinne, ja pää kääntyy refleksinomaisesti tarvittaessa perässä. eli normal.

jos tämä yo. selitys ei vakuuttanut niin koitapa pelata vr-laseilla ohjauksen ollessa invert. :kahvi:

ps. kukin pelatkoon miten haluaa, mutta tartuin kommenttiin mikä on loogista ja mikä ei.
Tästä voisi vääntää hamaan tappiin, ei ole väärää tapaa. Niin kuin mainitsin tämä juontaa 90-luvun puolivälistä jo. Muistelen silloin ajatelleeni, että kun on rynkky kädessä ja sillä tähtää niin tukin vieminen alas päin vie piippua ylös päin :think:
Pointtini on siinä, että WH "veterans" ei oikein hiffaa tota invertiä. Pelaan kaikki invertillä, mutta se combatin minipeli nyt vaan on väärin jos siinäkin invert.

Tähän on jo yksi ok purkkaviritys, mappaa kaksi nappulaa config tiedostoon muuttamaan invert asetusta, toki niitäkin saa olla näpyttelemässä aina kun hypätään combatiin tai pois.
Ei ole jaksanut tällaistakaan tehdä kun tuli vr kotiin, niin sen parissa mennyt pelailut.

Edit. Meidän neljän IRL kaverin peliporukasta 2 pelaa invertillä. Me kaksi ollaan aloitettu PC pelaaminen ysärinä, kaksi muuta vasta 2000-luvulla.

\OT
 
Viimeksi muokattu:
Toi invert kameravertaus kusee siinä mielessä, että jos kuvittelee ohjaajansa kameraa, niin myös horisontaalitaso pitäisi olla inverttinä. Aika harva taitaa kuitenkaan sitä käyttää...

Itse pelaan myös vertikaali inverttinä, mutta se nyt johtuu vaan siitä, että opetellessani pelaamaan FPS pelejä hiirellä, tuppasin aina työntämään hiirtä hieman eteenpäin, jonka seurauksena katse kohosi aina taivaaseen/kattoon... No oli paljon pienempi paha, jos se katse hakeutui lattiaan, joten aloin käyttämään inverttiä... :D
 
v1.43 päivitys julkaistu.

Kingdom Come: Deliverance Forum - Patch notes

Fixed issues:

• Cutscene after completion of “Questions and Answers” quest now triggers properly.
• Game no longer crashes after interrogating the captive in “Questions and Answers”
• Rattay armorer should no longer get stuck in infinite sleep behaviour.
• Player with an equipped bow can now be dehorsed by enemies.
• Player can no longer lock on a non-existing opponent.
• Fixed instant game over bug in Baptism of Fire quest.
• Crashes after timeskip/fast travel should no longer occur.
• Game no longer crashes after “The Sport of Kings” quest.
• Crash after walking into Straw’s house during the “Pestilence” quest is fixed.
• Crash after finishing the “Pestilence” quest is fixed.
• Very rare crash after loading a game is fixed.

Known issues:
• [Rare] Attacking stops working.
 
Verkkiksessä oli/on peli hintaan 27,90€, niin tuli tilattua. Kotelosta löytyi yllättäen neljä fyysistä dvd-levyä ja niiden lisäksi Steam-koodi + dlc-koodi (Treasures of the Past). Jos muutkin arpovat, että mitä kotelo pitää sisällään ja pärjääkö ilman dvd-asemaa, niin tuossa vastaus.

Luultavasti tuo fyysinenkin versio menee Steamiin, mutta ei sitten tarvitse latailla kuin päivitykset.
 
Toiseen kertaan peli kohta läpi ja hyvin ovat bugeja korjailleet. Ainostaan sasaun scribe jäi jumittamaan paikalleen niin että ei mennyt edes yöllä nukkumaan, eikä sille voinut puhua, mutta muuten ollut bugivapaa. Henrystä tulee kyllä isommilla leveleillä kunnon tappokone. Välillä pahimmatkin brigandit tippuvat pelkällä master strikella headcracker perkin kanssa :D
 
Viimeksi muokattu:
Missä tunneissa taistelun pitäis alkaa sujumaan niin hyvin että vetelis jo useampaa kerralla pataan? Onko pelissä pakko harjoitella mestareiden luona että taistelutaidot kehittyy? Ihan perusteet olen alussa harjoitellut ja taisin toisenki kerran köydä oppimassa, mutta ei kai tätä oo pakolliseksi tehty että pääsee etenemään? Pelikellossa tällä hetkellä 23h ja se tehtävä tuulimyllyn luona, en muista enää tarkemmin nimeä, mutta tuossa ainakaan ei ollut mitään jakoa taistella niitä neljää ammattilaista vastaan. :D Kuinka pitkä peli tämä muuten on?
 
Missä tunneissa taistelun pitäis alkaa sujumaan niin hyvin että vetelis jo useampaa kerralla pataan? Onko pelissä pakko harjoitella mestareiden luona että taistelutaidot kehittyy? Ihan perusteet olen alussa harjoitellut ja taisin toisenki kerran köydä oppimassa, mutta ei kai tätä oo pakolliseksi tehty että pääsee etenemään? Pelikellossa tällä hetkellä 23h ja se tehtävä tuulimyllyn luona, en muista enää tarkemmin nimeä, mutta tuossa ainakaan ei ollut mitään jakoa taistella niitä neljää ammattilaista vastaan. :D Kuinka pitkä peli tämä muuten on?
Bernardin kanssa kun harjoittelee niin opit sen hidastetun torjunnan ja master striken joka on käytännössä parry jolla torjut vihollisen iskun ja esimerkiksi miekan nupella lyöt naamaan. Master strikea tehtäessä sun on torjuttava ja samalla liikuttava aina vastakkaiseen suuntaan kuin vastustaja eli jos vastustaja liikkuu sua kohti ja lyö niin painat näppäimistöstä w samalla kun torjut niin henry tekee automaattisesti master striken.

Videossa näkyy vähän miten perfect block ja master strike toimii

 
Tässä ei ole pariin kuukauteen kerennyt kauheasti pelailla, mutta nyt voisi taas jatkaa pelin parissa.

Tunteja alla on noin 30 ja yhteensä 25 questia näköjään tehtynä. Tällä hetkellä mennään main questissa "Mysterious Ways", ollaanko missä vaiheessa tarinaa? Suurin piirtein puolessa välissä?

Tehtävässä tulee etsiä Limping Lubosh. Netistä voisin löytää tarinan suoritusasteen, mutta yritän vältellä mahdollisia spoilereita.
 
Bernardin kanssa kun harjoittelee niin opit sen hidastetun torjunnan ja master striken joka on käytännössä parry jolla torjut vihollisen iskun ja esimerkiksi miekan nupella lyöt naamaan. Master strikea tehtäessä sun on torjuttava ja samalla liikuttava aina vastakkaiseen suuntaan kuin vastustaja eli jos vastustaja liikkuu sua kohti ja lyö niin painat näppäimistöstä w samalla kun torjut niin henry tekee automaattisesti master striken.

Videossa näkyy vähän miten perfect block ja master strike toimii


En tajua, olen ”oppinut” nyt master striken mutta ei tuo kuitenkaan tee tuon kuin satunnaisesti, pelaan xboxin ohjaimella hidastettu torjunta onnistuu kyllä, sillon ku se tähtäin muuttuu vihreäki painetaan ohjaimen LB nappia, no problem, mutta pitääkö painaa esim. lyönti nappia tai tota toista lävistys näppäintä? Jos siis vihollinen tulee suoraan kohti ja itse pakitetaan, tämä oikein? ja kun se hyökkää tehdään hidastettu torjunta ja mennään vihollista kohti samalla, oikein? Näin olen tehnyt mutta mitään ei tapahdu torjuu vaan mutta mitään muuta liikettä ei tee. Erikoista on että tein tuon harjoituksen bernardin luona kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla tuo liike muka onnistui, mutta ei enää kehän ulkopuolella kuin joskus. Nyt jos sais jotain rautalanka ohjetta noobille kiitos, ennen ku peli menee deleteen! Onko muuten Baptism of fire tehtävään mitään asiaa edes mennä kun statsit on strength: 5 agility: 5 vitality 4? Kuolemaa korjaa kokoajan, eikä tätä meinaa päästä ollenkaan läpi. :darra:
 
En tajua, olen ”oppinut” nyt master striken mutta ei tuo kuitenkaan tee tuon kuin satunnaisesti, pelaan xboxin ohjaimella hidastettu torjunta onnistuu kyllä, sillon ku se tähtäin muuttuu vihreäki painetaan ohjaimen LB nappia, no problem, mutta pitääkö painaa esim. lyönti nappia tai tota toista lävistys näppäintä? Jos siis vihollinen tulee suoraan kohti ja itse pakitetaan, tämä oikein? ja kun se hyökkää tehdään hidastettu torjunta ja mennään vihollista kohti samalla, oikein? Näin olen tehnyt mutta mitään ei tapahdu torjuu vaan mutta mitään muuta liikettä ei tee. Erikoista on että tein tuon harjoituksen bernardin luona kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla tuo liike muka onnistui, mutta ei enää kehän ulkopuolella kuin joskus. Nyt jos sais jotain rautalanka ohjetta noobille kiitos, ennen ku peli menee deleteen! Onko muuten Baptism of fire tehtävään mitään asiaa edes mennä kun statsit on strength: 5 agility: 5 vitality 4? Kuolemaa korjaa kokoajan, eikä tätä meinaa päästä ollenkaan läpi. :darra:
Jos vihollinen tulee kohti ase pään yläpuolella ja itse pakitat niin tatti eteenpäin samalla kun torjut eli liikut niinkuin sitä kohti sillon kun se liikkuu sua kohti eli vastakkaiseen suuntaan. Sama jos sillä on miekan terä vaikka sinusta katsottuna vasemmalla puolella ja lyö siltä puolelta niin tatti oikealle samalla kun teet perfect blokin. Nuo sivusta tulevat iskut on välillä vähän arpapelia kun vastustaja saattaa muuttaa äkkiä lyönnin suuntaa, mutta nuo ylhäältä tulevat iskut ja suoraan edestäpäin tulevat tökkimiset on helppo torjua kun aina itse painaa eteenpäin tai w nappia näppäimistöllä kun torjuu.

Kannattaa harjotella tuota master strikea 1 vs 1 tilanteissa vihollisiin ja sitten muutenkin harjoitella bernardin kanssa kun se kasvattaa statseja. Oikeilla aseilla suosittelen bernardin kans tuota harjoittelua kun niihin saa paremmin tuntumaa ja rattayn sepällä ja vaatturilla sitten on helppo käydä korjaamassa kamoja välillä jos tarvii. Itse olen näppiksella ja hiirellä pelannut joten tuohon ohjaimen käyttäytymiseen en osaa oikeen sanoa mitään.
 
33136422_1888319184533657_823451312040443904_o.jpg
 
From the Ashes DLC:tä tullaan näyttämään lehdistölle E3:ssa, joka alkaa 12.6.

- - -

Lisäys:

 
Viimeksi muokattu:
Patch 1.5 julkaistu. Kokoa patchillä 3.4GB.

Korostin omasta mielestä oleellisempia päivityksiä ja muutoksia.
Patch 1.5 - June 5th
New features:

• Henry can now wash away his sins by buying indulgences in churches.
• Physically simulated women’s clothing added.
• We scattered 16 new lore books around the world.
• Any forgotten or despawned quest items will now be moved to the gravedigger’s chest and the player will be notified via new quest “Lost and Found”.

Fixed issues:
• Guards no longer drop halberds. All previously dropped halberds deleted. This should fix many performance and camera twitching issues.
Several bugs that caused abnormal CPU usage fixed. This should improve performance for many players.
• Optimized lighting in battles should give the player few more FPS.

• Several crashes at the beginning of the first two quests fixed.
Any remaining issues with going through doors should be fixed.
• Slow loading of detailed textures after long game sessions fixed.
• Archery tournament no longer causes inability to save.
• Infinite fader in archery tournament will no longer appear.
• Three more activities now have initial map markers.
• The game now autosaves on completion of most of the quests.
• The game now consistently autosaves before critical story events.

• Several helmet shadows added. That should fix any weird shadows of the player.
• Many endless faders after dialogues fixed.
• NPCs now can swap weapons from melee to ranged faster.
• NPCs now reacts to player aiming at them with a bow and will try to get to him faster, instead of only reacting to being shot at as previously.
• NPCs being aimed at or shot at will no longer approach the player in a straight line.

• A bug that prevented the player from talking to Father Godwin in Mysterious Ways fixed.
• Corrupted autosave at the start of “Homecoming” quest fixed.
• It is no longer possible to stealth-kill NPCs in narrow spaces without playing the animation.
• Cages in quest “A Bird in the Hand…” should no longer disappear. Any players with the quest in progress will have the quest reset.
• Master Karel now correctly goes to play dice in the evenings. So the player can win all his money in “Rocketeer” quest.
• Executioner Hermann no longer keeps beating the player unconscious when he is angry.
• Tutorial for axe and mace master strikes fixed.
• Miller Peshek can no longer get stuck in lockpicking tutorial.
• It is no longer possible to lockpick Peshek’s tutorial trunk before starting the tutorial, which was causing the tutorial to fail.
• Novice Antonius should no longer get stuck after saving while he investigates the blood.
• Talking to Antonius before passing out from poison no longer ends in infinite fader.
• When the player is ambushed during fast travel he will be placed much closer to the enemies.
• Parts of Rattay Rathaus are now properly locked.
• Killing important NPCs during “Sheep in Wolf’s Clothing” quest now properly fails the quest.
• Erik now has lower RPG stats and is easier to persuade. This should make the achievement/trophy Freud easier to achieve.
• The player can no longer evade some crimes by being mounted on a horse.
• Knocking out Margaret during “Sheep in Wolf’s Clothing” can no longer break the quest.
• Killing the scouts near the mines before “The King’s Silver” quest no longer causes infinite fader in that quest.
• Loading the autosave from “The King’s Silver” quest will no longer skip one of the cutscenes in that quest.
• Final skirmish in “Robber Baron” quest no longer fails to start.
• The player no longer has the option to fix the leg of one of the wounded if the wounded NPC is dead, which cause the game to freeze.
• It is no longer possible to drop off the horse in “Run!” quest when the player skips the cutscene.
• Encouraging Procopius to have his tooth pulled now works even when the player has “Rocketeer” quest started.
• Objective now properly fails and gives more information in journal in “The House of God” quest when the player doesn’t meet Zmola at the scaffolding.
• “Gallows Brothers” quest can now be properly finished even when the player steals the money in Talmberg.
• Hidden places in the monastery where player could access his horse inventory removed.
• NPCs should no longer sink into terrain on collision in Rattay.
• It is now always possible to knock on the bath house door in the "Next to Godliness " quest.
• Saving the game while carrying a corpse no longer makes NPCs see the corpse even after the player drops it.
• Fritz and Matthew are no longer frightened by corpses during “A Rock and a Hard Place” quest.
• Any successful transaction now slightly raises reputation with traders based on the transaction amount - only up to 75 reputation.
• Ambushers now carry torches at night.
• The player is now officially allowed to hunt in the forest after being named Master Huntsman.
• The probability of ambush by just one stronger opponent is now much higher.
• It is no longer possible to kill your opponents in “Chumps” minigame without triggering crime.
• There should be more chatter dialogues between NPCs about the deeds the player did.
• And 200 other bugs fixed.

Lisäksi videopäivitys.
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoh, saivat tuotua "invert mouse at combat" sekaannukseen korjauksen 1.5 myötä:

KCD_Invert_combat_mouse.PNG


Josko sitä sitten alkaisi palailla Henkan tarinoihin :cigar2:
Ei varmaan osaa enää yhtään pelata ku pari kk väliä :D
 
17 tuntia ensimmäistä pelikertaa takana. Asetuksina Ultra, SMAA 2Tx, HD textures/audio, ei Motion Bluria ja näkyvyys-säätimet tapissa. Vsyncillä 60fps joka paikassa, paitsi Rattayssa tippuu joskus 45fps:n tietämille.

On kyllä hieno ja myös hienon näköinen ja kuuloinen peli. Virkistävää pitkästä aikaa pelata peliä, joka on ilmiselvästi tehty rakkaudesta lajiin ja aiheeseen. Näkee ettei ole mikään markkinamiesten sanelema peli, vaan pelaajilta pelaajille. Daniel Vávra se vaan osaa, pelistä toiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Hardcore Modella ei näy ilmansuuntia eikä "taistelutähtäintä".

DfGwxshWkAEjpt5.jpg:orig
Noniin täähän pitää vetää vielä hardcorella läpi sitten, kun on muutama delsu tullut. Varmaan vaikeutuu taistelut useaa vastustajaa vastaan reilusti ilman noita merkkejä. Muutenkin neljää hyvin varusteltua ukkoa vastaan huitoessa saa jo melkoisesti hiirtä veivata. Sen takia en ole lukinnutkaan kohdetta yleensä yhteen vastustajaan vaan omasta mielestä helpompi torjua eri puolilta tulevat lyönnit ilman lukitusta. Ei tarvitse eri kohteiden välillä selata vaan liikuttaa hiiren sen vastustajan kohdalle joka aikoo seuraavana lyödä tai on lyömässä.
 
From the Ashes DLC -pelikuvaa ja Warhorsen heppu haastattelussa. Alkaa kohdasta 13:50 ja kestää 26 minuuttia.



Lisäys:

 
Viimeksi muokattu:
Rupesi kovin kiinnostamaan tämä peli ja ostohousuja jo ettiskellään.

Varmuuden vuoksi kysyisin:

Tietääkö joku onko DRM-vapaa GOG-kaupan versio ($61,75) nopeampi kuin Steam-versio (25,09 €)?
 
Määrittele "nopeampi". Mikäli tarkoitat kopiointisuojauksen suhteen, ei ole mitään järkeä laittaa Steam versioon mitään Steamin normaalia DRM:a ihmeellisempää koska GOG:sta saa kokonaan ilman DRM:a.

Eli tuskin mitään nopeuseroa on.
 
Kiitos tiedosta. Eli juu, kopiointisuojauksen suhteen. Kysyin, koska plan B oli Assassins Creed Origins jonka yhteydessä kopiosuojauksista oli pulinaa. Ostan halvemman Steam-avaimen sitten.
 
Seuraavissa luonnollisesti runsaasti paljastuksia.

Tietopaketti From the Ashes -lisäosasta ja Hardcore Modesta.



Warhorsen E3 2018 B-Roll, eli raakaa pelikuvaa lisäosasta ja Hardcore Modesta.



Warhorse on ainakin tuon tietopaketin perusteeella hienosti sulauttanut lisäosan osaksi peliä. Yhtä fiksusti kuin esimerkiksi Piranha Bytes teki Gothic 2:n Night of the Raven -lisäosan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:


Tänään julkaistiin v1.6, joka sisältää Harcore Moden. From the Ashes -lisäosa julkaistaan Steamin kesäalen päättymisen jälkeen.

Patchnotes - Kingdom Come: Forum
Warhorse Studios sanoi:
Patch 1.6 - June 26th

Hardcore mode

A new game mode aimed at maximum immersion. The HUD has been significantly altered and simplified. Map navigation and compass have been reworked so that players have to navigate using landmarks. Fast travel is disabled and overall survival (staying fed and rested) is more difficult. Combat is a lot more realistic and fairer to your opponents. There are harsher penalties for using damaged items, so taking regular care of your equipment is a must. And because public health in 1403 is not at its best, your existence will be more troublesome due to the addition of certain permanent ailments that can optionally further scale the level of difficulty as you see fit. Hardcore Mode targets repeat players seeking new challenges, but also new players who would like a more realistic experience.

Hardcore mode
• New game mode added - Hardcore mode.
• Combat rebalanced to make combat fairer to NPCs.
• Economy rebalanced to make trading even fairer to traders.
• Survival rebalanced to make Henry’s death fairer to the environment.
• Some perks altered for HC mode.
• Minimalistic HUD.
• Tutorial messages removed.
• Player position removed from map and cardinal points removed from compass. Navigation is now reliant on landmarks and sun position.
• Quest markers are always visible on the map, but only visible on the compass when the player is near them.
• Autosaves are removed.
• Fast travel is disabled.
• Added special negative perks that are chosen during character creation. These include sicknesses, birth defects and other trials of medieval life.
• Added new achievements.

New features
• Added “Disable tutorials” setting in the game options.

Fixed bugs
• Henry’s trunk in huntsman’s lodge no longer has “Rob” prompt.
• Knocking out Nicholas in Cherchez la Femme no longer breaks the quest.
• Fixed bug in Nasty Habits which sometimes prevented player from delivering wine.
• Fixed light optimization that caused freezes while riding a horse for a prolonged time.
• Hans Capon no longer sleeps till Judgment Day after completion of The Prey quest.
• Killing NPCs in Playing with the Devil quest properly fails it.
• Killing executioner Hermann should no longer tank the player’s reputation.
• Guards react faster to knocking someone out and carrying the body.
• Fixed numerous bugs in quest Aquarius.
• You can no longer drink-a-port from Talmberg castle in Run! quest.
• NPCs react faster to player’s surrender.
• Standing up before dice minigame with Nightingale no longer breaks Keeping the Peace quest.
• Fixed another bug affecting bird cages in A Bird in the Hand quest.
• Guards should no longer attack player after he’s paid a fine or talked his way out of punishment.
• Crouch does not immediately trigger stealth music.
 
Viimeksi muokattu:
Pystyykö tässä nyt olemaan useampaa peliä yhtä aikaa kesken, voinko alottaa hardcorella uuden vaikka kesken "pääpeli"?
 
Pystyykö tässä nyt olemaan useampaa peliä yhtä aikaa kesken, voinko alottaa hardcorella uuden vaikka kesken "pääpeli"?
Muistaakseni tuossa eri slotit siirtävät jokaisen tallennuksen jälkeen joten tuota kautta ei onnistu savettaminen erikseen.

Jos pelaat PC:llä niin saat sitten kopsattua pääpelin savet turvaan toiseen kansiioon ja aloitat sitten hardcorella pelaamisen.
Kaipa toikin onnistuisi konsolilla että siirtää savet muistitikulle(?)
 
Joko tästä pelistä on bugit saatu hiottua pois?
Vikoja on vieläkin aika lailla, muttei mitään pelin läpäisemistä estävää. Lähinnä huvittavia tai ärsyttäviä ovat.

104 tuntia takana. On kyllä epäterveellisen koukuttava peli. Silmiä särkee, istumalihakset huutaa armoa, väsyttää ja kello repii vaikka mitä mutta silti ei vaan millään malta lopettaa pelaamista. Sama juttu joka päivä :)
 
Viimeksi muokattu:
Steamin kuvaus tuosta ensimmäisestä lisäosasta:

"Kingdom Come: Deliverancen ensimmäinen ladattava sisältö esittelee aivan uudentyyppisen seikkailun! Sinulla on tilaisuus osallistua täysin uuden kylän rakentamiseen ja saada ensikäden kokemusta uuden asutuksen luomisesta. Sinun on vasta nimitettynä voutina päätettävä, mitä rakennuksia pystytetään ja keitä ihmisiä sinne tuodaan. Sinun on myös ratkaistava kyläläisten välisiä riitoja. Jokainen rakennus on ainutlaatuinen ja sisältää omat laajennuksensa sekä materiaali- ja työntekijävaatimuksensa, joten joudut tekemään vaikeita päätöksiä. Voudin osa ei ole helppo, mutta hän voi silti pitää hauskaa kovan työpäivän jälkeen. Hanki itsellesi yksi uusista hevosista ja käy ratsastamassa sillä, heitä noppaa kokeneiden pelaajien kanssa paikallisessa tavernassa, testaa taitojasi monia taitavia vastustajia vastaan taisteluareenalla tai lepää mukavasti kalustetussa talossasi."
 
Eikö pelin brightnessiä tosiaan voi säätää mistään? En löytänyt edes googlella muuta kuin reshade profiileja...
 
Olisikohan poistettu kun ennenhän se jätti pelin kirkkauden myös desktopin puolelle.
 
On kyllä kertakaikkisen upeasti rakennettu luonto ja metsät tässä pelissä, vähän väliä huomaa pysähtelevänsä ihastelemaan kun on vain niin nättiä joka puolella :drool: Ja muutenkin peli tuntuu tarjoavan paljon mieleen jääviä hetkiä. Omalle kohdalle ei ole sattunut toistaiseksi paljoa bugejakaan. Saa nähdä onko jopa vuoden paras peli itselle.
 
Asentelin pelin uudestaan lisäosan vuoksi, niin mites tässä ei nyt enään toimi user.cfg komennot?
Yritän rajoittaa 45fps kun nihkeesti jaksaa pyöriä 60fps tällä 1060:llä, koitin myös steamin kautta lisätä launch optioniin komentoa ja pelissä consoliin vaa ei millään... =/
 
Asentelin pelin uudestaan lisäosan vuoksi, niin mites tässä ei nyt enään toimi user.cfg komennot?
Yritän rajoittaa 45fps kun nihkeesti jaksaa pyöriä 60fps tällä 1060:llä, koitin myös steamin kautta lisätä launch optioniin komentoa ja pelissä consoliin vaa ei millään... =/
Afterburnilla onnistuu myös fps rajottamiminen(Rivatuner)
 
Afterburnilla onnistuu myös fps rajottamiminen(Rivatuner)
Okei, pitää tuotakin testata. Onnistui myös kun teki nvidian asetuksista 45hz resoluution ja vsync pelistä päälle.
Grafiikka asetukset on nyt joka käynnistys kerta "resetoitunu" high säätöihin, ihme juttuja tullu. =S
 
Optimoinnissa olisi kyllä ollut parantamisen varaa. Muutenhan tämä 1060 riittää kyllä helposti 1080p resolle.
 
From the ashes olisi sitten pelattavissa. :cigar2:
Juuri ostin Steamista ja ilman lataamista näytti heti, että asennettu.

EDIT. No olihan SD jo tuosta raportoinut :tup:

Ps. Itellä varmaan menee huomiseen aloitus. Ja pitää kyllä yksi tehtävä hoitaa loppuun ennen tuon aloittamista.
 
Mielenkiinnolla mielipiteitä tuosta uudesta DLC:stä kuuntelen, en ole vielä hommannut.
Onko tuossa tarinaa vai pelkästään managementtiä?
 
Jotenkin tuntuu oudolta, että joutuu ite maksaan kaikki rakennukset mitä rakentaa, mutta ei kuitenkaan omista niitä.
Ja vaupauksia ei juuri ole, ois ollu kiva suunnitella ite kylä, mut valmiille paikoille rakennukset tulee, lähinnä järjestyksen saa päättää.
No onpahan rahalle ollu käyttöä, se varmaan ollu tän päivityksen syykin...30k meni aika nopsaan.
Pienoinen pettymys näin alkuun, tosin kylän rakentelu vielä alussa, jospa sieltä tulis jotai jänniä tehtäviä vastaan vielä...
 
Tänään sitten kunnon KCD - maratooni, kun vaimo läx picnic-risteilylle :D
Onneks tuli tämmöstä pelaamista. Vaikka on tuossa emopelissäkin vielä reiluhkosti tekemistä (~2/3 pääjuonesta jälellä) ja 70h jo mittarissa :o
Juuri sain tehtyä luostari - undercover tehtävän.
En jaksanut alkaa pelleillä sitten sen enempiä ja hakkasin Piousin kuoliaaksi kun sain selville.
Alkoi nyppiä se luostarissa olo :D
Tuli istuttua varmaan 4 päivää putkassa tuosta ajasta :D

Seuraavaksi pitäisi mennä sinne toiseen bandit kylään. Jonka kyllä arvasin, että varmaan on siellä Sasaun ala puolella. Tuli siellä käytyäkin mutta se oli vielä silloin tyhjä.
Veikkaisin, että banditit poppaa sinne jonkun tehtävän jälkeen...
 
Jotenkin tuntuu oudolta, että joutuu ite maksaan kaikki rakennukset mitä rakentaa, mutta ei kuitenkaan omista niitä.
Ja vaupauksia ei juuri ole, ois ollu kiva suunnitella ite kylä, mut valmiille paikoille rakennukset tulee, lähinnä järjestyksen saa päättää.
No onpahan rahalle ollu käyttöä, se varmaan ollu tän päivityksen syykin...30k meni aika nopsaan.
Pienoinen pettymys näin alkuun, tosin kylän rakentelu vielä alussa, jospa sieltä tulis jotai jänniä tehtäviä vastaan vielä...

E3 aikaisessa haastattelussa sanoivat, että suosittelevat aloittamaan täysin alusta pelin tuon kanssa. Koska vanhassa savessa rahaa on niin nopeasti rakentaa tuo kylä, että siitä menee kaikki fiilis ja into pelata.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 566
Viestejä
4 477 222
Jäsenet
73 957
Uusin jäsen
helzinki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom