No niin päivitystä tähän.
Moottoriöljyt ja perä/vaihteistoöljyt vaihdettu. Vaihteistöljy näytti lähinnä Cafe Lattelta ja kyllä sieltä ihan vettäkin jonkin verran tuli, ei kuitenkaan ihan niin pahat mitä ensin pelkäsin. Suhteellisen pienikin vesimäärä taitaa aika helposti öljyn värjätä.
Nyt kuitenkin laatikko toimii huomattavasti jouheammin, aiemmin oli niin kankea vaihtaa että ihmettelin jotta tällaisiako nämä muka oikeasti ovat.
Hydepuolen imusihti oli aivan tukossa, sitä sai pestä harjalla, painepesurilla ja brake cleanerilla varmaan vartin että siitä sai ihmismäisen näkösen, ei ihme jos nostolaite ei raskaita kuormia nosta. Nyt tuntuu pelittävän huomattavasti ripeämmin.
Moottoriöljyn kanssa tuli sellainen pikku käpy että suodattimen ympärille tulevan kupin tiiviste ei tiivistä kunnolla tuota suodattimen jalkaa vasten. joku on joskus jollain vehkeellä mysönnyt tuon tiivisteuran oikein kunnolla, täytyy vaihtaa koko suodattimen jalka. Tämän tietysti huomasin vasta kun vehje oli muutaman minuutin jo käynyt ja litratolkulla tuoretta öljyä pitkin poikin.
Laitoin nyt toistaiseksi vähän tiivistesilikonia jotta saa vehkeen tallista pihalle kun täytyy muutakin välillä siellä tehdä kuin pajottaa traktoria, mahtaako tuollainen Permatexin tiivistesilikoni kestää siellä lainkaan? Nimittäin jos öljy pysyy vain sisäpuolella, niin aivan sama se suodatinjalan vaihto on tehdä sitten vasta seuraavan öljynvaihdon yhteydessä.
Sammutusvaijerin asentelin ja nyt sitten seuraavaksi varmaan täytyisi alkaa ihmetellä sähköjä ja valoja kuntoon.