Ilmeisesti en saa enää puolustautua edes ilmiselvimpiä mustamaalausviestejä vastaan ilman, että saan siitä bannit.
Paapaa tietää varmasti, että hänen esittämiensä syytösten, joiden mukaan IBM PC -yhteensopiville tietokoneille kirjoittamani TCP/IP-pino sotkee Android-puhelimet, ei ole edes teknisesti mahdollista olla tosia.
Paapaan kirjoittamien mustamaalausviestien kohdeyleisönä ovatkin tekniikasta vähemmän ymmärtävät ihmiset, jotka eivät ymmärrä, mikä voi vaikuttaa mihinkin ja mikä ei. Paapaan tavoitteena on saada minut vaikuttamaan tyhmältä, mikä voi vaikuttaa negatiivisesti esimerkiksi työllistymismahdollisuuksiini, minä kun kuitenkin kirjoitan tännekin foorumille ihan omalla tosimaailman identiteetilläni.
Jatkossa otan jokaisesta mustamaalausviestistä tai muuten kunnianloukkauksen kriteerit täyttävästä viestistä kuvakaappauksen ja liitän sen rikosilmoitukseen.
Joku on nyt myös alkanut tekemään minun IP-osoitteestani vääriä ilmiantoja palomuuriohjelmistoja ylläpitäville firmoille. Sen seurauksena muun muassa Malwarebytes merkkailee minun sivustoa välillä malwaren levittäjäksi ja välillä phishing-sivustoksi. Epäilen, että väärien ilmiantojen tekijä saattaa olla joku tämän foorumin vakiokävijä. Jos saan väärien ilmiantojen IP-osoitteen selville, niin teen siitäkin rikosilmoituksen.
Foorumin säännöt kieltävät toisista keskustelijoista keskustelemisen, mutta valitettavasti se ei näytä koskevan kaikkia kirjoittelijoita. Tästä lähtien en kuitenkaan enää katso minuun kohdistuvia kunnianloukkauksia sormien välistä.
Tämä mustamaalaus on aivan absurdia. Ainoastaan Suomessa jostain koodausprojekteista vedetään johtopäätös, että niiden tekijä on tyhmä eikä ymmärrä tietokoneista mitään. IT-alan työmarkkinat täällä ovatkin suurelta osin aivan rikki sen takia.