Testi vain mikä tuo sisäinen spoileri oikein on. Taas viisastu, kiitos.
Sisäisen spoilerin näkyvyyden testaus.
Joo-o näköjään ei piilota ulkopuolisilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Testi vain mikä tuo sisäinen spoileri oikein on. Taas viisastu, kiitos.
Joo ei ole tarkoitus olla noin. Olisikohan sitten foorumialustan versiopäivityksen myötä muuttunut tms. Katsotaan mitä tuolle voidaan tehdä.
Ja mihinköhän tämä liitty?Taitaa olla modet niin teinijengiä ettette tunne täysin legitiimejä vanhempia sanontoja. Jotka vieläpä ovat hauskan humoristisia, modet varmaan riemukasta väkeä juhlissa vai miten se sanonta nyt meni.
Lähinnä mikä oli tuon viestin pointti? Ihan turha viesti, jos et avaa mihin tuo liittyy tai mikä oli tuon viestin tarkoitus.Mitä väliä sillä on?
Lähinnä mikä oli tuon viestin pointti? Ihan turha viesti, jos et avaa mihin tuo liittyy tai mikä oli tuon viestin tarkoitus.
Itsellä Nascar Heat 5:n menuissa menee varmaan juuri käämit hulluiksi kun konso ujeltaa kuin vanha homo.
Käytännössä kun ihmisiä kuolee sitä voi käyttää. Esim 9/11 estonia kouluammunnat matkustajakoneiden onnettomuudet... Raja on jossain noista alempana mutta jos et oo varma niin älä käytäIhan mielenkiinnosta kysyn. Mikä tuo Mayhem-tagi on? Ajattelin norskibläkyä, ja laitettuani sen tredin tägiksi, sain pannaania (eka kerta muuten interwebzissä, yli 20 v selvinnyt ilman keltaista herkkua)
"Kun minä olin nuori sai tummaihoista ihan legitiimisti nimitellä, piestä ja orjuuttaa. Jonnet ei ymmärrä ja puhuvat nykyään ihmisoikeuksista. Mistä nyt saan enää riemukkaisiin juhliini palvelusväkeä?"Taitaa olla modet niin teinijengiä ettette tunne täysin legitiimejä vanhempia sanontoja. Jotka vieläpä ovat hauskan humoristisia, modet varmaan riemukasta väkeä juhlissa vai miten se sanonta nyt meni.
Täytyypä lopettaa tällä foorumilla keskusteleminen näistä aiheista, moderointi on niin puolueellista, että meno on kuin pahimmassa kommunisti valtiossa.
Täällä ei vaan saa olla erimieltä tiettyjen kanssa kun samantien ollaan raportti nappia painamassa kun jäädään jalkoihin.
Ihan rauhassa voit vaatia, mutta tämä on sille väärä paikka. Sääntörikkeet raportoi-toiminnon kautta.Jos henkilön mainitseminen viestissä riittää huomautuksen antamiseksi vaadiin myös Kotimaan politiikka sitä tähän viestiin.
(Huomautus - henkilökohtaisuudet, keskustellaan aiheesta, ei toisista käyttäjistä) - Tämä sama huomautus pätee tähän viestiin, kuin omaani jossa lainasin edellämainitun käyttäjän kirjoitusta.
@Juha Kokkonen
Käyttäjä vastaa viestiini mainitsemalla minut niinkuin minä hänet. Mikä tässä eroaa?Ihan rauhassa voit vaatia, mutta tämä on sille väärä paikka. Sääntörikkeet raportoi-toiminnon kautta.
Ensin itse olkiukkoilet ja keskustelet käyttäjästä, sitten olet vaatimassa huomautusta kun käyttäjä vastaa viestiisi.
Käyttäjä vastaa viestiini mainitsemalla minut niinkuin minä hänet. Mikä tässä eroaa?
En minä rupea ketään raportoimaan, ainoastaan reagoin, kun ilmeisesti jollakin ei pää kestä keskustelua.
Tietääkseni en ole olkiukkoillut, pitäisikö minun nyt kuitenkin raportoida sinut @Juha Kokkonen, kun hyökkäät henkilökohtaisesti?
Eli myönnät toisten ihmisten mielipiteet täydeksi roskaksi (sinulla on toki täysi oikeus siihen), no se kertoo sinusta jo todella paljon, ignoranttius on todella suuri ajattelemattomuuden osoitus. Varmasti helpompi omalle maailmankuvalle ja agendalle.
Hän itse sanoi noin.Mitä vittua nyt taas? Ei se paljoa tämän selkeämmäksi voi mennä:
Jos "olkiukkoargumentti" on liian vieras termi niin ajattele asiaa sitä kautta, että tunget sanat toisen suuhun "myönnät toisten ihmisten mielipiteet täydeksi roskaksi" ja käyt tältä pohjalta vänkäämään "se kertoo sinusta jo todella paljon, ignoranttius on todella suuri ajattelemattomuuden osoitus. Varmasti helpompi omalle maailmankuvalle ja agendalle.". Ylipäänsä kannattaa painaa jarrua jos oma viesti on alkamassa sanalla "Eli", en keksi yhtään hyvää käyttötarkoitusta.
Ja noin muuten, jos oma argumentti ei päde suoraan siihen toisen kirjoittamaan niin kannattaa myös painaa jarrua eikä kehitellä omia vänkäyskavereita (niitä olkisia).
Hyvästi.Hän itse sanoi noin.
Nauttikaa vapaista keskusteluistanne, en jaksa enään osallistua tähän vitulliseen vänkäämiseen. Varmasti voitte paljon paremmin ilman minua.
Kiitos ja hyvästi.
Kun miettii moderointia, niin se on yllättävän tasapuolista ja tilanne voisi olla sen suhteen paljon huonompikinSanoisin että tää on parhaiten moderoituja foorumeita, joissa olen ollut käyttäjänä. Aina ei voi mennä 100% oikein, mutta moderoida pitää silti. Ja näen myös moderoinnin aika tasapuolisena. Harvinaista nykymaailmassa. Kiitos siitä.
Kun miettii moderointia, niin se on yllättävän tasapuolista ja tilanne voisi olla sen suhteen paljon huonompikin
Tämä on sen verran harvinaista tämän päivän internet-keskusteluissa, että ansaitsee kyllä ison peukunJaahas, käsi pystyyn virheen merkiksi.
Eipä mitään, kaikille osuu välillä huono päivä ja virheitä sattuu Myös täällä päässä. Ja tosiaan kannattaa nyt myös muistaa että kyseessä oli "vain huomautus", eli keskustelua ohjaava toimenpide, joka on siis eri asia kuin isommista rikkeistä jaettava varoitus (joka kartuttaa varoitustiliä).Jaahas, käsi pystyyn virheen merkiksi.
Eilinen oli aika huono päivä, ei siitä sen enempää, mutta sillä oli valitettavasti vaikutusta käytökseeni, joka purkautui sitten vääriin paikkoihin.
Pahoittelut kanssakeskustelijoille (@Tommy Goldfish , @Juha Kokkonen , @Jurppii) mahdollisesti aiheuttamastani mielipahasta, ymmärrän kusipäisyyteni ja myönnän olleeni väärässä.
Yleensä olen osannut keskustella sääntöjen puitteissa ja tähän pyrin myös jatkossa, tarkoituksenani on keskustella rakentavasti ja pitää keskustelut niissä raameissa mihin ne kuuluvat.
Olen samaa mieltä, että moderointi tällä foorumilla on pääsääntöisesti todella laadukasta ja hyvää.
Kiitos ja anteeksi.
No, ite tein jonkun yleishälytyksen tolla mayhem-tägillä, vahingossa/tietämättömyyttäni. Parin tunnin keltainen hedelmä oli ansaittu, jotta jäin miettimään että mikähän se tagi oikein oli...Jaahas, käsi pystyyn virheen merkiksi.
Eilinen oli aika huono päivä, ei siitä sen enempää, mutta sillä oli valitettavasti vaikutusta käytökseeni, joka purkautui sitten vääriin paikkoihin.
Pahoittelut kanssakeskustelijoille (@Tommy Goldfish , @Juha Kokkonen , @Jurppii) mahdollisesti aiheuttamastani mielipahasta, ymmärrän kusipäisyyteni ja myönnän olleeni väärässä.
Yleensä olen osannut keskustella sääntöjen puitteissa ja tähän pyrin myös jatkossa, tarkoituksenani on keskustella rakentavasti ja pitää keskustelut niissä raameissa mihin ne kuuluvat.
Olen samaa mieltä, että moderointi tällä foorumilla on pääsääntöisesti todella laadukasta ja hyvää.
Kiitos ja anteeksi.
Sitä kutsutaan räbäksi. Ei kannata mennä jos ei osaa.No, ite tein jonkun yleishälytyksen tolla mayhem-tägillä, vahingossa/tietämättömyyttäni. Parin tunnin keltainen hedelmä oli ansaittu, jotta jäin miettimään että mikähän se tagi oikein oli...
On mahdollista että moderaattorikin on vain testannut työkaluja alueellaHieman ihmetyttää, koska eikös tuon ole tarkoitus olla myös testauspaikka foorumin ominaisuuksille (myös noille tägeille). Liekkö moderaattorilla unohtunut tämä "räbähuumassa", koska ihmisiähän me kaikki ollaan.
no juu tottaOn mahdollista että moderaattorikin on vain testannut työkaluja alueella
Voin muistaa väärinkin, mutta mielikuva on, että räbässä on ainakin joskus ollut varoituskin, että Mayhem tagiin ei ole syytä koskea jos ei tiedä miten sitä käytetäänHieman ihmetyttää, koska eikös tuon ole tarkoitus olla myös testauspaikka foorumin ominaisuuksille (myös noille tägeille). Liekkö moderaattorilla unohtunut tämä "räbähuumassa", koska ihmisiähän me kaikki ollaan.
Mayhem tagiin ei ole syytä koskea jos ei tiedä miten sitä käytetään
Sitä ei muistaakseni ko. varoituksessa lukenut eli ei mitään hajua valitettavasti.Eli miten sitä käytetään?
Eli miten sitä käytetään?
On ollut suuronnettomuuksien tagina. Käytännössä kun tulee paljon ruumiita niin voi käyttääSitä ei muistaakseni ko. varoituksessa lukenut eli ei mitään hajua valitettavasti.
Olis ihan hyvä että säännöissä olisi avattu tägejä, vink vink. Muuten olen sitä mieltä,että tägi oli asianmukainen. Räbäpuolueen perustaminen aiheuttaisi henkisiä kuolemia aika rankalla kädellä.On ollut suuronnettomuuksien tagina. Käytännössä kun tulee paljon ruumiita niin voi käyttää
Ilmeisesti kyse oli sydänkohtauksesta.
Missä tässä oli misinformaatiota? Eikö samalla logiikalla pitäisi poistaa myös edellä lainatut viestit?Erään toisen foorumin postaajan perusteella puolalainen selostaja väitti saaneensa tiedon jostain. Eiköhän se vahvistu viimeistään huomisen aikana.
Missä tässä oli misinformaatiota? Eikö samalla logiikalla pitäisi poistaa myös edellä lainatut viestit?
Näin on ainakin yleisesti ollut tapana, jos viesti ei anna mitään lisäarvoa keskusteluun, tai jopa aiheuttaa haittaa sille.Olisko @Juha Kokkonen mitään pointtia että täysin nollasisältöiset suunsoittoviestit, joista annetaan varoitus, myös poistettaisiin? Esim. nyt tuolla Futis EM-kisaketjussa, johon jätettiin pelkkää suunpieksentää (ja samoin yhtä tyhjänpäiväinen viesti, johon vastattiin)?
-Pelasin peliä Nönnönnöö, hieno peli. Jos kysyy että mikset kirjoittanut viestiä pelin Nönnönnöö ketjuun niin vastauksena on että "pelasin sitä tässä pelipalvelussa"
-Tai listataan vaan joku lista pelejä, ne pelit kyllä näkee vaikkei palvelu olisi maksettuna.
Sille keskustelulle itse asiassa on jo omakin ketjunsa, jonne voi viitata - - >Perkeleen naapurit ketjussa ollut jo pitkään keskustelua kierrätyksestä ja sorttiasemien aukioloajoista, vaikka niille voisi avata oman ketjun niistä asioista kiinnostuneille.
Suoratoistopalveluissa ne uudet on yleensä yksinoikeuksia.Tää on vähän hankala. Mua taas itseäni nimenomaan kiinnostaa, mitä pelejä palveluun tulee tarjolle ja mitä hyviä pelejä muut ovat Game Passista löytäneet. Vähän kuten kaikkien suoratoistopalveluiden kohdalla.
Asia kieltämättä on vähän hankala, koska jokainen hakee tuosta ketjusta vähän omia asioitaan, jolloin keskustelu tosiaan aaltoilee laidasta toiseen.Suoratoistopalveluissa ne uudet on yleensä yksinoikeuksia.
Nyt tuolla ketjussa yksi kertoo pelanneensa 5 vuotta vanhaa battlefieldiä (peli joka löytyy varmaan joka pelipalvelusta ja pelialustasta).
Sitten joku eripsa postaa 30 pelin listan puhtaasti copypastella, tästäkö pitäisi alkaa googlettelemaan että onko puolet jotain uudelleennimettyjä pasiansseja vai mitä?
Vähän voisi avata sitä listaa, tuossakin listassa näyttää olevan jotain 10-25v vanhoja pelejä.
Mielestäni ihan nollapostailuksi menee tuommoinen. Aika äkkiä menee nuo postaajat ignoreen, ja lopulta ketju piiloon.
Mennyt mukana kun on poistettu offtopicia ja mukana on ollut viesti, johon olit lainauksen kanssa vastannut. Toinen viesti oli näköjään menny vahingossa mukaan, vaikka siinä oli ihan ketjussa yhä olevaan viestiin vastaus. Palautettu kyseinen viesti nyt takaisin.Viestini ketjussa World of Tanks poistettiin syytä kertomatta, mikähän siinä oli.? En nyt sana tarkasti muista mitä kirjoitin mutta ei mielestäni mitään erikosita olisi pitänyt olla
E: näköjään onkin postettu kaksi viestiä eikä syytä kerrottu kumpaankaan
Niin, kuinkahan monta tällaista viestiä tästä ketjusta löytyy? Kai nyt huomaat, että sinun turha huomauttelusi on aiheuttanut tämän ketjun ensimmäiset selkeät offtopic-viestit.Lue ajatuksella ylemmät viestini - en jaksa toistaa itseäni. Pelimoottorista keskustelemista ei ole kukaan kieltänyt.
Sen sijaan esim. ränttäys siitä, miten pelimoottori oli paska aiemmissa peleissä, ilman mitään konkreettista kiinnekohtaa otsikon peliin, on offtopicia.
Kyllä sieltä nähdäkseni useampi viesti löytyi - toki asian voi varmasti nähdä eri tavoilla. Näkemys huomautuksen turhuudesta oli sinun näkemyksesi ja olet toki siihen oikeutettu. Kyseessä oli kuitenkin "vain" muistutus aiheessa pysymisestä ja sinä tällä moderoinnista vänkäämisellä aiheutit offtopicia paikassa johon se ei kuulu.Niin, kuinkahan monta tällaista viestiä tästä ketjusta löytyy? Kai nyt huomaat, että sinun turha huomauttelusi on aiheuttanut tämän ketjun ensimmäiset selkeät offtopic-viestit.
Erikoista on tämä moderointi, kun välillä puututaan aivan minimaalisiin asioihin täysin turhaan, kun taas välillä ketjut lähtevät ihan lapasesta ja ei kiinnosta ollenkaan. Ja tietysti virheitä ylläpito ei tee, vaan aina jankataan loppuun asti, että ihan oikein toimittiin.
Jeps, sama meno jatkuu. Minä olin se joka teki olemattomasta asiasta härkäsen? Just joo, huomautin vain, kun olemattomasta asiasta tultiin antamaan ketjuun noottia, eikä tehty selväksi mihin se oikeastaan edes liittyi. Olisit voinut myös ottaa siitä annetun ensimmäisen palautteen asiallisesti vastaan, etkä lähteä siitä vänkäämään ja todistelemaan kuinka et voi olla koskaan väärässä.Kyllä sieltä mielestäni useampi viesti löytyi - toki asian voi varmasti nähdä eri tavoilla. Kyseessä oli kuitenkin vain muistutus aiheessa pysymisestä ja sinä tällä moderoinnista vänkäämisellä aiheutit offtopicia paikassa johon se ei kuulu. Toisin sanoen teit olemattomasta asiasta härkäsen.
Palaute moderoinnista tulevaisuudessa joko tähän ketjuun tai yksityisviestillä moderaattorille.