Juha Kokkonen
Ylläpidon jäsen
Palaute otettu vastaan, mutta olen asiasta eri mieltä, eikä se siitä mihinkään vänkäämällä muutu, vaikka sinulla on asiasta erilainen näkemys.Jeps, sama meno jatkuu. Minä olin se joka teki olemattomasta asiasta härkäsen? Just joo, huomautin vain, kun olemattomasta asiasta tultiin antamaan ketjuun noottia, eikä tehty selväksi mihin se oikeastaan edes liittyi. Olisit voinut myös ottaa siitä annetun ensimmäisen palautteen asiallisesti vastaan, etkä lähteä siitä vänkäämään ja todistelemaan kuinka et voi olla koskaan väärässä.
Jos ketjussa muistutetaan aiheessa pysymisestä, eikä kukaan ketjun keskustelijoista edes ymmärrä mihin tämä huomautus liittyy, niin onkohan mennyt ihan putkeen? Parempi ehkä keskittyä huomauttelemaan yksittäisistä viesteistä, kun kokonaisuutena ketjussa oli pysytty ihan aiheessa ja keskustelussa ei ollut mitään erityistä vikaa.
Kun ylläpidon jäsen ihan itse saa aikaan hämmennystä huomauttelemalla turhista asioista epäselvällä tyylillä, niin kyllä siitä pitäisi myös ottaa jotain vastuuta, eikä vain syyllistää muita, jotka ihmettelevät mistä oikein on kysymys.
Useampi keskustelija oli raportoinut offtopicista ketjussa, joten tämä väitteesi ettei "kukaan ketjun keskustelijoista edes ymmärrä", on paikkansapitämätöntä yleistämistä.
Olen ollut monesti väärässä ja sen myös tässäkin ketjussa myöntänyt, joten siltäkin osin puhut puutaheinää.
Asia osaltani loppuunkäsitelty.
Viimeksi muokattu: