Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

Viestiketju alueella 'Palaute, tiedotukset ja arvonnat' , aloittaja Ylläpito, 29.11.2016.

  1. Asmola

    Asmola Molander Ylläpidon jäsen Team Apex Legends RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    2 688
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mihin sitä huutokauppaa oikeasti tarvitaan? Ero huutokaupalla ja perinteisellä hintapyynnin ilmoituksella on veteenpiirretty viiva sillä erolla, että huutokaupassa hinta voi nousta yli uuden, jota kukaan ei kuitenkaan halua maksaa kuin harvoissa poikkeustapauksissa (hyvä prosessoriyksilö jne.). Ainakin oma näkymykseni on, että tuon nykyisen hintasäännön voi rikkoa kun se on hyvin perusteltua (esim. edellä mainittu hyvä prosessoriyksilö), siitä pitääkin keskustella ylläpidon kesken.
     
    Viimeksi muokattu: 09.04.2019
  2. Juha Kokkonen

    Juha Kokkonen Moderator Ylläpidon jäsen

    Viestejä:
    4 826
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Joo, samaan lopputulemaan päädyttiin @Sampsa 'n kanssa ja nuo pitää sitten käsitellä maalaisjärjellä tapauskohtaisesti. Ja eipä moista ongelmatapausta nyt tule edes mieleen io-techin ajalta tätä nyt käsiteltyä prossutapausta lukuun ottamatta.
     
  3. Klle

    Klle

    Viestejä:
    65
    Rekisteröitynyt:
    02.06.2018
    Olisiko mahdollista huomioida tunnusten poistossa, että noihin tulisi jokin mahdollinen viive ennenkuin tunnus poistetaan? Esimerkiksi vaikka viikko esitetystä pyynnöstä, jos on käyttäjällä esimerkiksi keskeneräisiä kauppoja hoitamatta tai tuleekin toisiin aatoksiin tunnuksen poiston osalta (meitä on myös äkkipikaisesti toimivia). Itsellä hankaloitui kauppojen hoituminen hieman kun käyttäjä poistettiin melko ripeästi pyynnön jälkeen - tästä tietenkin plussaa hyvästä palvelusta :) Mutta kuitenkin varmaan asiaa voisi miettiä… (?)
     
  4. Sampsa

    Sampsa Sysop Ylläpidon jäsen Team PUBG Team Stream Team Apex Legends Team H2O

    Viestejä:
    6 971
    Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Mitäs jos käyttäjä ei suutuspäissään pyytäisi tunnuksensa poistamista niin koko ongelmalta vältyttäisiin?
     
    Catrik, WanhaPatu ja miloytyn tykkäävät tästä.
  5. Juha Kokkonen

    Juha Kokkonen Moderator Ylläpidon jäsen

    Viestejä:
    4 826
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei noita nyt useimmissa tapauksissa ihan heti yleensä poistetakaan, mutta näkisin silti, että kyseessä on lopulta sen poistoa pyytäneen käyttäjän asia pitää huoli siitä, että kaupankäynnit hoituvat sujuvasti loppuun. Jos taas ei hoidu, niin kertonee sitten osaltaan kyseisen käyttäjän tavasta hoitaa asioitaan.
     
    Catrik ja WanhaPatu tykkäävät tästä.
  6. Klle

    Klle

    Viestejä:
    65
    Rekisteröitynyt:
    02.06.2018
    Niin, olemmehan ihmisiä kaikki ja teemme virheitä :)

    No juu, eihän tuo ole fiksua toimintaa ole eikä loppuun asti ajateltua, mutta kyseessä oli ehdotus jolla pystyisi mahdollisesti välttämään vastaavia tapauksia.
     
  7. Juha Kokkonen

    Juha Kokkonen Moderator Ylläpidon jäsen

    Viestejä:
    4 826
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pyritään toki käyttämään parasta harkintaa tunnuksia poistaessa, mutta monesti saattaa olla varsin hankalaa selvitellä onko käyttäjällä jotain kauppoja tai muita tärkeitä toimenpiteitä kesken. Ja kuten sanottua, lopulta jokainen käyttäjä vastaa itse omista toimistaan - ylläpito ei ole järkeä määräänsä enempää ottaa harteilleen kyseisiä asioita.