Nyt olet erehtynyt ja sekoilet ihan huolella. Minä en tuonut kyseistä mielipidettä siihen keskusteluun, vaan se oli toinen käyttäjä, joka väitti minun mielipiteekseni sen asian ja minä ainoastaan korjasin, että ei pidä paikkaansa. Lisäksi tuo mielipide koski aihetta, joka oli siinä keskustelussa offtopikkia ja itsekin tulit siihen ketjuun sanomaan, että se on offtopikia.
Etkö oikeasti ymmärtänyt sitä keskustelua? Tämä toinen käyttäjä alkoi yhtäkkiä selittämään että minun mielestäni ihmisiä pitäisi tuomita kuolemaan, jotta säästettäisiin rahaa, vaikka en ollut itse puhunut moisia lainkaan. Joten älä tule selittämään että minä olisin tuonut kyseisen mielipiteen keskusteluun.
Ja miten et käsitä mitä eroa on sillä, että keskustelee toisen mielipiteestä ja sillä että väittää toisen mielipiteen olevan joku? Jos minä sanoisin että "olen mieltä X", niin silloin olisi ok keskustella tästä mielipiteestäni X. Mutta se ei voi olla oikein, että toinen kirjoittaja esittää väitteen, että "toinen kirjoittaja on mieltä X".
Ja sinä annoit minulle varoituksen siitä hyvästä, kun sinulle kerroin, että tämä toinen kirjoittaja valehtelee minun mielipiteestäni.