Nyt ylläpito on tehnyt linjan aika selkeäksi, joten vänkääminen tuskin muuttas mitään vaikka joku olisi aikaisemmin linkittänyt?Noita linkityksiä on ollut vuosia eri käyttäjiltä, joten pikemminkin linja on ollut, että ei saa myydä, mutta vinkata saa. Ja on ollut muiltakin käyttäjiltä
Vuodelta 2024
Pelikonetta 1440p
Morjesta! Meininki pitkästä aikaa kasailla 1440p resoon käypänen kone. Kokonaisbudjettia ei nyt oikeastaan ole, ajattelin, ihan pakostakin, tilailla osia aina silloin tällöin, tässä syksyn/talven aikana. Käyttötarkoituksena pelailla, pelaan/olen pelannut pääsääntöisesti PS5:lla. Kaikkia pelejä...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2023
Pelikonetta etsimässä, budjetti max. 1900 €
Moikka! Olen pitkästä aikaa ostamassa uutta pelikonetta, ja minulle on tuo osasten yhteensopivuus sun muu hieman vierasta asiaa. Olen täältä foorumilta koittanut katsella muita keskusteluita, mutta ihan ei ole löytynyt sellaista pakettia, joka itseäni houkuttelisi. Tähän mennessä olen saanut...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2022
Mistä ostaa windows käyttöjärjestelmä ja paljonko hintaa.
Windows 10 Professional OEM - ProductKeys.fi tuollainen sivu löytyi mutta onko legit koska hinta näyttää aika alhaiselta. Onko kokemuksia kyseisestä sivusta ja jos ei niin mistä olette itse ostaneet käyttiksen.bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2022
Konepakettia untuvikolle
Nononiin eli terve vaan! Meikäläinen on aivan alottelija näissä tietokonejutuissa, mutta mieli halajaa pelikoneen ostoon. HP Omen 40L i7-12/32/2000/3080 pöytätietokone - Gigantti verkkokauppa Tuota pakettia tässä katsellut, datatronicille tarjouskyselyä laiteltu vaan ei ole vielä mitään...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2021
N. 600-700e pöytäkonetta mietitään ja muita random aiheeseen liittyviä kysymyksiä.
Moi! Jalkapalloa pelaavalle pikkuveljelle mietitään täällä uutta konetta noin 700, ehkä 800e budjetilla Windows mukana mielellään ja koottuna. Itse aloin kattelemaan että näytönohjainten hinnat ovat näköjään nousseet taivaisiin, onko tähän ilmiöön jotain tiettyä syytä? Ovatko amd prosessorit...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2020
Halvat Windows lisenssit?
eBaystä näyttää kadonneen kaikki kiinalaiset, jotka tarjoaa halpoja Windows 10 -lisenssejä :hmm:... Mitähän siellä on tapahtunut? Kellään tietoa? Muunmaalaisia halppis lissujen tarjoajia kyllä vielä löytyy...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2019
Edullinen pelikone
Veli laittoi minulle kysymyksen, että olisiko tässä hyvä pelikone pojalle: Lenovo Legion T530 -pöytäkone, Win 10 599,90 € Eli perus pakettikone 600e. Legion T530 ominaisuudet: Malli: Legion T530-28ICB Näyttö: ostettava erikseen Suoritin: Intel Core i3-8100 (3,6 GHz, 4 ydintä, 6 Mt) Muisti...bbs.io-tech.fi