Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
You may wonder, what’s the harm in this? No one gets hurt. But the criminals behind these pirate sites can be part of organized crime groups. They can use the proceeds to fund other illegal activities, such as illegal online gambling, online sexual exploitation, drug trafficking, human trafficking, arms smuggling, and money laundering.
Therefore, by using that cheap service or bargain device, you could be contributing to a range of crimes you could not imagine.
Criminal organizations use anonymous payment methods and complex distribution networks to conceal their identities and activities. This can make it difficult for law enforcement agencies to identify and prosecute them.
Law enforcement agencies around the world continue to work with the private sector to raise awareness of the harm caused by piracy and the importance of respecting intellectual property rights.
Don’t contribute to organized crime. Help fight piracy by obtaining your content legally.
Miten ilmaisella striimillä rahoittaa rikollisuutta^^ Miksi muutes toi IPTV-keskustelu edelleen saa jyllätä? Täällä ku sai aikoinaan varoituksia pelkistä linkeistä ilmais-striimeihin ja toi rikollisuuden-tukeminen -ketju saa jatkua? Siis ilmais-striimit ei oo ok, mut rahan antaminen rikollisille on? ketju on täynnä pelkkää ison rikollisuuden tukemista. Onko siellä edes laillisista tarjoajista keskustelua?
Laitetaan nyt vielä kerran:
TL: DR; noi on vaa rahanpesua. Ei interpol läpällä tosta varoita.
Miten ilmaisella striimillä rahoittaa rikollisuutta
Niiden kaupittelu on ollut foorumilta jo pitkään kiellettynä, eikä niitä tarvitse myöskään muissa ketjuissa erikseen mainostaa niiden epämääräisten taustojen vuoksi. Jää jokaisen oman harkinnan varaan, mistä lisenssinsä hankkii.@Juha Kokkonen @Kaotik
Mikähän ihme sääntömuutos nyt on tullut? Noita harmaita lisensejä on linkitetty jo pitkään ja ne on täysin laillisia, joten ihan turhaan poistitte sen mun viestin.
Kukaan ei ole kaupitellut yhtään mitään.Niiden kaupittelu on ollut foorumilta jo pitkään kiellettynä, eikä niitä tarvitse myöskään muissa ketjuissa erikseen mainostaa niiden epämääräisten taustojen vuoksi. Jää jokaisen oman harkinnan varaan, mistä lisenssinsä hankkii.
Ei kaupiteltu ei, mutta se alleviivaa linjaa, joka on ollut tällä foorumilla käytössä jo pitkään. Kuten jo sanoin, jokainen voi itse harmaatuontilisenssin itse netistä etsiä jos sellaisen haluaa hankkia, mutta tänne foorumille niitä ei tarvitse erikseen linkitellä. Kyseiset lisenssit ovat hyvin kyseenalaisia, vaikka olisivatkin teknisesti ottaen laillisia. Aiheesta voi minun puolestani keskustella sille tarkoitetussa ketjussa, mutta sielläkään ei linkityksiä myyntisivuille näkynyt ainakaan tältä vuodelta kuin sinulta.Kukaan ei ole kaupitellut yhtään mitään.
Lisensit on täysin laillisia. Jokainen ostaa mistä haluaa, jos ei halua osaa halpalisenssiä, niin ei osta.
Konepakettiosio on täynnä noita halpojen lisenssien mainintaa ja linkitystä ja lisenseistä keskusteluunkin on oma ketju.
Joten en näe mitään ongelmaa linkata sitä lisenssiä. Huuto.net on täynnä noita lisensejä ja useampi myyjä on myynyt niitä pidempään ilman ongelmia.
Ei kaupiteltu ei, mutta se alleviivaa linjaa, joka on ollut tällä foorumilla käytössä jo pitkään. Kuten jo sanoin, jokainen voi itse harmaatuontilisenssin itse netistä etsiä jos sellaisen haluaa hankkia, mutta tänne foorumille niitä ei tarvitse erikseen linkitellä. Kyseiset lisenssit ovat hyvin kyseenalaisia, vaikka olisivatkin teknisesti ottaen laillisia. Aiheesta voi minun puolestani keskustella sille tarkoitetussa ketjussa, mutta sielläkään ei linkityksiä myyntisivuille näkynyt ainakaan tältä vuodelta kuin sinulta.
Nyt ylläpito on tehnyt linjan aika selkeäksi, joten vänkääminen tuskin muuttas mitään vaikka joku olisi aikaisemmin linkittänyt?Noita linkityksiä on ollut vuosia eri käyttäjiltä, joten pikemminkin linja on ollut, että ei saa myydä, mutta vinkata saa. Ja on ollut muiltakin käyttäjiltä
Vuodelta 2024
Pelikonetta 1440p
Morjesta! Meininki pitkästä aikaa kasailla 1440p resoon käypänen kone. Kokonaisbudjettia ei nyt oikeastaan ole, ajattelin, ihan pakostakin, tilailla osia aina silloin tällöin, tässä syksyn/talven aikana. Käyttötarkoituksena pelailla, pelaan/olen pelannut pääsääntöisesti PS5:lla. Kaikkia pelejä...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2023
Pelikonetta etsimässä, budjetti max. 1900 €
Moikka! Olen pitkästä aikaa ostamassa uutta pelikonetta, ja minulle on tuo osasten yhteensopivuus sun muu hieman vierasta asiaa. Olen täältä foorumilta koittanut katsella muita keskusteluita, mutta ihan ei ole löytynyt sellaista pakettia, joka itseäni houkuttelisi. Tähän mennessä olen saanut...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2022
Mistä ostaa windows käyttöjärjestelmä ja paljonko hintaa.
Windows 10 Professional OEM - ProductKeys.fi tuollainen sivu löytyi mutta onko legit koska hinta näyttää aika alhaiselta. Onko kokemuksia kyseisestä sivusta ja jos ei niin mistä olette itse ostaneet käyttiksen.bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2022
Konepakettia untuvikolle
Nononiin eli terve vaan! Meikäläinen on aivan alottelija näissä tietokonejutuissa, mutta mieli halajaa pelikoneen ostoon. HP Omen 40L i7-12/32/2000/3080 pöytätietokone - Gigantti verkkokauppa Tuota pakettia tässä katsellut, datatronicille tarjouskyselyä laiteltu vaan ei ole vielä mitään...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2021
N. 600-700e pöytäkonetta mietitään ja muita random aiheeseen liittyviä kysymyksiä.
Moi! Jalkapalloa pelaavalle pikkuveljelle mietitään täällä uutta konetta noin 700, ehkä 800e budjetilla Windows mukana mielellään ja koottuna. Itse aloin kattelemaan että näytönohjainten hinnat ovat näköjään nousseet taivaisiin, onko tähän ilmiöön jotain tiettyä syytä? Ovatko amd prosessorit...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2020
Halvat Windows lisenssit?
eBaystä näyttää kadonneen kaikki kiinalaiset, jotka tarjoaa halpoja Windows 10 -lisenssejä :hmm:... Mitähän siellä on tapahtunut? Kellään tietoa? Muunmaalaisia halppis lissujen tarjoajia kyllä vielä löytyy...bbs.io-tech.fi
Vuodelta 2019
Edullinen pelikone
Veli laittoi minulle kysymyksen, että olisiko tässä hyvä pelikone pojalle: Lenovo Legion T530 -pöytäkone, Win 10 599,90 € Eli perus pakettikone 600e. Legion T530 ominaisuudet: Malli: Legion T530-28ICB Näyttö: ostettava erikseen Suoritin: Intel Core i3-8100 (3,6 GHz, 4 ydintä, 6 Mt) Muisti...bbs.io-tech.fi
Lähinnä oikaisin asiavirheen ja näytin mikä se linja defacto on ollut. Kokkonen kommentoikoot sitten miten haluaa ja sen mukaan mennään.Nyt ylläpito on tehnyt linjan aika selkeäksi, joten vänkääminen tuskin muuttas mitään vaikka joku olisi aikaisemmin linkittänyt?
Se että kaikkia ylinopeutta ajavia ei huomata ei tarkoita etteikö niihin jotka huomataan puututtaisiLähinnä oikaisin asiavirheen ja näytin mikä se linja defacto on ollut. Kokkonen kommentoikoot sitten miten haluaa ja sen mukaan mennään.
Kyse ei siis ole että joku on aikaisemmin linkittänyt, vaan että noita on ihan vapaasti saanut linkittää jo vuosia.
Vähättelyä. Edelleen, ainut sääntö jota on valvottu, on ollut noiden myynti kauppa-alueella, ei linkitys muualla.Se että kaikkia ylinopeutta ajavia ei huomata ei tarkoita etteikö niihin jotka huomataan puututtaisi
Lopeta se vänkäys. Niiden linkittely on ja on koko ajan ollut kiellettyä alueesta riippumatta vaikkei jokaista olisi huomattu.Vähättelyä. Edelleen, ainut sääntö jota on valvottu, on ollut noiden myynti kauppa-alueella, ei linkitys muualla.
Jos ylinopeusvertausta haluaa käyttää, niin taajaman ulkopuolella on saanut vapaasti ajaa ilman nopeusrajoituksia (tai ainakaan kukaan ei ole valvonut ja nopeusrajoituskylttejä ei ole ollut viiteen vuoteen), taajamassa on täytynyt ajaa hiljaa.
Sovitaan vaikka että linkityskielto on ollut, mutta siitä ei ole kerrottu kenellekkään ennen tätä päivää.
Mä mitään vänkää, korjaan vain asiavirheen. Turha esittää vääristeltyä kuvaa todellisuudestaLopeta se vänkäys. Niiden linkittely on ja on koko ajan ollut kiellettyä alueesta riippumatta vaikkei jokaista olisi huomattu.
En puhunut ilmaisista striimeistä enkä waresta, jos luet viestin tarkemmin. Maksullisista piraatti iptv:stä oli kyse ja tän foorumin sääntölinjauksista.
Juu, ja ei kaikki tule tähän ketjuun itkemään jos oma viesti poistettu, niin poistot jää yleisöltä huomaamatta.Hyvä muistaa, ettei viestit käy ennakkotarkastuksessa (etkä varmaan @Timo 2 haluaisi että kävisi), joten ilman raporttia modet tuskin huomaa, jos jossain kymmenen viestin konepakettiketjussa linkataan halpalisensseihin.