Kyllä mä näen että kuva vitsistä, on vitsi, eikä hauska kuva ja täten vitsiketju on oikea paikka.
Teknisesti joo, on kuvia, mutta niin on myös kuvakaappaus vitsiketjun vitsistä.
Noilla varmaan joku historia, joku osannut ottaa ruutukaappauksen, teksti copy/paste sijaan, tai no nykyään taitaa olla siitäkin kyse että joihinkin palveluihin tullut editoireita joihin saa teksti taustakuvan päälle. (joku nähnyt siis oikein vaivaa)
Mutta jos vitsi ketjun vaatimus on se pitää postata tekstinä ja vasta selain + näyttis generoi siitä kuvan, tyyliin, hakukin löytäisi jotain. Niin Googlen asiakkaat saa nuo tekstiksi sillä kuvahaku puolella.
Testi.
"Insinöörille ja esinahalle on yhteistä se, että molemmat väistyvät, kun tosihommat alkavat."
" MY LIVING WILL Last night, my kids and I were sitting in the living room and I said to them, 'I never want to live in a vegetative state, dependent on some machine and fluids from a bottle. If that ever happens, just pull the plug.' They got up, unplugged the television, and threw out my wine. They're such assholes ... "
Tosin tämä on suomenkielinen foorumi, jotain tuo kai pitäisi ajaa jonain käännöksenä.
MINUN TAHTONI
Eilen illalla istuimme lapseni kanssa olohuoneessa ja sanoin heille: 'En koskaan halua elää vegetatiivisessa tilassa, riippuvainen jostain koneesta, tiputuksessa.
Jos niin joskus tapahtuu, vedä pistotulppa.
He nousivat, irrottivat television ja heittivät viinini ulos.
He ovat sellaisia kusipäitä...
Yritän siis sanoa että kanssasi samaa mieltä, mutta luulen otta olemma vähemmistö ja vaikka emme olisi, niin kielto ei tulisi toimimaan. Pienempi vaiva vain lukea kuvia, ja kuittailla välillä tekstikuvista.