Tämä on yksi ongelma. Eri käyttäjät kokevat koko sodan eri tavalla ja voivat pitää sotaan liittyviä tapahtumia erillisinä asioina sen mukaan tapahtuvatko ne Ukrainan alueella vai ei. Putin on selvästi onnistunut ainakin tässä.Itse olen ainakin hyvin tyytyväinen että se spekulointi putkien ympärillä siivottiin omaan ketjuunsa. Vaikka se nyt Ukrainan sotaan liittyy, niin se kymmenien/satojen viestien vääntö ja spekulointi Putinin 4D-shakkimestaruudesta putkien tuhoamisella ei kyllä enää IMO mennyt sen alkuperäisen ketjun tarkoitukseen.
Tai ehkä mä vaan olen ymmärtänyt ketjun tarkoituksen väärin, itse pidän sitä nimenomaan Ukrainan taisteluiden ja niihin välittömästi liittyvien asioiden seurantaketjuna, jolloin putkiterrorin syiden ja seurausten spekulointi alkaa olemaan jo aika kaukana siitä "ydinasiasta" ja voidaan siirtää omaan ketjuunsa tarkemmin vatvottavaksi.
Sitten kun tuollaisesta näkökulmasta ajattelee ketjun keskustelua, niin eipä ole ihmekään jos tuntuu että siellä on kaikki offtopicia.