Keskustellaanko tällä aiheesta vai toisista keskustelijoista?![]()
Kysyin mitä mieltä olet aiheesta tällä hetkellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Suosittelen mutettamaan pahimmat vänkääjät. Sen jälkeen suosittelen ettet lue ketjua ilman sisäänkirjautumista. Helpottaa elämää ja pitää verenpaineen kurissa.Kysyin mitä mieltä olet aiheesta tällä hetkellä.
Ai tästä olikin kyse. Luulin jo tuon Kallion juopon itsekseen deliriumeissaan juttelevanSuosittelen mutettamaan pahimmat vänkääjät. Sen jälkeen suosittelen ettet lue ketjua ilman sisäänkirjautumista. Helpottaa elämää ja pitää verenpaineen kurissa.
Ihme olis jos ei joku rasmuslainen tjms. olisi täällä vaan tahallaan trollailemassa...
Joku voisi taas referoida, mitä tässä maksumuurin takana olevassa jutussa on.
HS-analyysi: Kaupunginvaltuutettu Abdirahim ”Husu” Hussein rikkoi politiikan tärkeintä sääntöä, ja nyt maahanmuuttajat pannaan maksamaan siitä
Klassista hesaria eli yritetään väkisillä suistaa keskustelua raiteilta ja keksitään päästä juttuja kuinka kaikkia maahanmuuttajia on taas syyllistetty ja rasismi sitä ja tätä.Joku voisi taas referoida, mitä tässä maksumuurin takana olevassa jutussa on.
HS-analyysi: Kaupunginvaltuutettu Abdirahim ”Husu” Hussein rikkoi politiikan tärkeintä sääntöä, ja nyt maahanmuuttajat pannaan maksamaan siitä
Tottakai kannattaa nostaa haloo jos on vihervasemmistolainen parasiitti, rikollinen yms. ja häikäilemättömästi ajaa omaa etua. Nykyisessä ilmapiirissä jos musta mies tai muslimi valittaa rasismista on se automaattisesti 100% totta, kantaväestöä rangaistaan heti ja vihapuhelait yms. paska liikkuu aina pykälän eteenpäin. Todisteita ei tarvita. Husu vain sattuu olemaan liian tyhmä että osaisi valehdella uskottavasti ja kusi tämän mahdollisuuden.Husu nyt ei tajua, että normaalista päivastä on turha nostaa haloota, jos joku sattuu sanomaan poikittaisen sanan. Sitä tapahtuu muillekkin. Vielä typerämpää häneltä on tuo, että pitää toistuvasti kehittää tuosta "rasismista" valheita. Käytännössä uskottavuus on nyt sillä tasolla, että kun Husu väittää kohdanneensa "rasismia", niin heti tulee suoraan mieleen, että onkohan tuossa mitään totuutta seassa.
Ehkä...– Ehkä osakseni tullut elämänmatka maapallon laidalta toiselle on opettanut minulle, että teeskentely ei kannata. Ehkä totuudenpuhuminen kuuluu luonteeseeni. Tällainen minä olen, ajatelkoot muut mitä tahtovat, Hussein kirjoittaa.
Mihin pyrit? Occamin partaveitsen merkityksen muuttamiseen? Uskon, että Husua uhkaillaan oikeastikin, sinä et?
Edelleen uskon että hän lähetti tuon hirttoköyden itselleen, sinä et edelleen usko siihen. Se oli asia mitä halusin tietää.

Noh tuossa kuitenkin lukee että on tiedossa rikoksesta epäilty ja näyttö on vahvaa.Husu Hussein valehtelukohussa – mikä on totuus väitetystä hirttosilmukasta? Poliisi: ”Ihan oikea juttu kyseessä”
Stop the press!! Hirttosilmukkajuttu on totta
Popparit esiin, millainen rassepersu sieltä kirjeen takaa löytyykään
Muoks: nyt vasta tajusin tutkinnanjohtajan, se on kukas muukaan kuin vasemmiston PolPo, Pekka Hätönen. Nyt haiskahtaa
Miten ihmeessä tämä kaveri nyt sattuukaan aina tutkinnanjohtajaksi, kun aiheena on vihervasemmisto ja rasismi
Joo, Husun sormenjälkiä/dna:ta kirje ja "köysi" täynnä...Noh tuossa kuitenkin lukee että on tiedossa rikoksesta epäilty ja näyttö on vahvaa.

Jurppii sanoi:Hieno thredi. Joku yrittää kaivaa hirttosilmukkacasea haudasta jonain epämääräisenä yrityksenä vittuilla ja paljastaa samalla, ettei ymmärrä mitään käytetyistä termeistä ja lähes välittömästi uutisissa on juttu, jossa poliisi vahvistaa Husun positiota edellisessä kohussa. Miten meni Kalliossa noin omasta mielestä tää ajoitus?
Husut sun muut urjalalaiset varavaltuutetut, missä uutismediat olisi ilman näitä loputtomia antajia.
Itse löisin vetoa kyllä Husun tai jonkun muun ei suomea äidinkielenään puhuvan puolesta, mielenkiintoista nähdä mitä tuleman pitää.Minua kyllä kiinnostaa kuka tämä rassitinen kantis on joka kirjoittaa kuin somali
Täsmennän siis että en ole sarkastinen tälläkertaa, vaan uskon oikeasti että siellä joku ulkopuolinen kantis vainoaa
Vaikea nähdä, ettei näin vakavaa asiaa olisi kirjassa ja ikävää tietysti, mikäli näin on tapahtunut. Terveystiedot meistä jokaisesta on tallennettu järjestelmiin, joten sen osalta asia olisi helppo todentaa, että on ollut päähän kohdistuvasta iskusta sairaalassa.Empä tiennyt, että elämänkertakin on ilmestynyt Husulta, se herättää vaan lisää kysymyksiä tarinoiden paikkaansapitävyydestä:
Näkökulma: Husu Hussein kertoi rajun tarinan jo vuonna 2015 – mutta pitääkö se paikkansa?
Jä löytyypä sieltä vielä pieni kirsikka kakun päälle (boldaus oma):
Ehkä...
Näkökulma: Husu Hussein kertoi rajun tarinan jo vuonna 2015 – mutta pitääkö se paikkansa?
Tänään klo 7:00
Valehtelusta kiinni jääneen poliitikon kertomukset käydään läpi suurennuslasin avulla, kirjoittaa Iltalehden politiikan ja talouden toimittaja Marko-Oskari Lehtonen.
Kaupunginvaltuutettu ja taksikuski Abdirahim ”Husu” Hussein (sd) jäi kiinni valehtelusta, kun hän väitti jättäneensä rasisti-asiakkaan tien poskeen Helsingin Tuusulanväylällä.
Taksi Helsinki kertoi maanantaina, että Husseinin kertomus ei pidä paikkaansa. Tarina oli liian hyvä ollakseen totta.
Mutta entä ne muut tarinat? Kysymys esitetään aina, kun julkisuutta tarvitseva poliitikko jää kiinni valehtelusta. Mistä muusta hän on mahdollisesti valehdellut?
Jos vene vuotaa yhdestä kohtaa, onko mahdollista, että reikiä on enemmänkin?
SDP:n valtuustoryhmä ei ottanut riskiä.
– Ryhmämme on päättänyt erottaa Husu Husseinin SDP:n valtuustoryhmästä ensi vuoden kesäkuun loppuun saakka, valtuustoryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluoma tviittasi maanantai-iltana.
Hussein osallistui syksyllä 2015 Iltalehden järjestämään maahanmuuttokeskusteluun. Keskustelussa Hussein kertoi joutuneensa pahoinpitelyn kohteeksi ihonvärinsä takia.
– Olen jopa herännyt sairaalassa, kun minua on lyöty pesäpallomailalla. Ainoa syy oli, että olen väärän värinen, Hussein kertoi.
Husseinin tarina on raju, mutta ei historian tuntien yhtään mahdoton Suomessa, jossa pesäpallo on kansallispeli, ja jossa mailoilla on tehty joskus muutakin kuin kunnareita.
Erikoista kyllä, sairaalassa heräämisestä tai pesäpallomailasta ei ole mitään mainintaa Husseinin elämäkerrassa Minä Husu, suomalialainen (Minerva Kustannus, 2017).
Mainintaa tapauksesta ei löytynyt IL:n keskustelun lisäksi mistään muualtakaan.
![]()
![]()
Husu Husseinin osallistui Iltalehden maahanmuuttokeskusteluun syyskuussa 2015. PASI LIESIMAA
Syksyllä 2017 julkaistussa elämäkerrassa Hussein kertoo pelänneensä rasistisen hyökkäyksen kohteeksi joutumista, mutta ainoat sairaalaviittaukset liittyvät äitiin, veljeen, tulkin työhön tai allergiatesteihin, joissa Hussein kävi 20 vuotta sitten.
Lähimpänä ollaan, kun Hussein kertoo tapelleensa rinnakkaisluokalla olleen venäläistaustaisen skinheadin kanssa Turun ammattikoulussa vuonna 1999.
Mutta sen tappelun aloitti nyrkkeilyä harrastanut Hussein, eikä kenelläkään ollut pesäpallomailaa.
– Olimme ehtineet tapella muutaman minuutin ajan. Olin osunut vastustajaa muutaman kerran kasvoihin niin, että niihin oli tullut ruhjeita. Hänen kasvonsa olivat alkaneet värjäytyä verestä punaisiksi, Hussein kertoo kirjassa.
– Sitten toinen venäläisskini, jolla oli pamppu kädessään, huusi: ”Hei, neekeri.” Kun käännyin häntä kohti, hän löi minua suoraan kasvoihin pampulla niin, että silmäkulmaani tuli pieni haava.
– Minun oli pakko perääntyä ylivoiman edessä. Sitten opinto-ohjaaja, joka sillä hetkellä oli ulkovalvojana, juoksi meidän luo, ja tappelu loppui siihen. Meidät kaikki vietiin rehtorin luo, ja saimme jokainen varoituksen.
Sana ”pahoinpitely” mainitaan Husseinin elämäkerrassa kaksi kertaa.
Hussein kertoo kuuluneensa 16-vuotiaana ”hiphopparijengiin” Turussa pakon edessä.
– Jos joku, varsinkin tummaihoinen, liikkui yksin kaupungilla kuulumatta mihinkään jengiin, hän joutui helposti pahoinpitelyn kohteeksi. Oli siis pakko kuulua johonkin ryhmään ihan oman turvallisuutensa vuoksi.
Afrikasta Suomeen 15-vuotiaana tullut Hussein kertoo pelänneensä Suomessa aina jotain.
– Eniten olen kuitenkin Suomessa pelännyt sitä, pääsenkö iltaisin ehjänä kotiin vai joudunko ehkä jonkun skinhead- tai natsiporukan pahoinpitelemäksi. Tai hyökkääkö joku humalikko tai huumeveikko kadulla kimppuuni vain sen vuoksi, että ihonvärini sattuu häntä sillä hetkellä kovasti ärsyttämään.
Hussein sanoo elämäkertansa esipuheessa puhuvansa suoraan ja pyrkivänsä olemaan rehellinen ihminen, jonka sanoma tulee suoraan sydämestä.
– Ehkä osakseni tullut elämänmatka maapallon laidalta toiselle on opettanut minulle, että teeskentely ei kannata. Ehkä totuudenpuhuminen kuuluu luonteeseeni. Tällainen minä olen, ajatelkoot muut mitä tahtovat, Hussein kirjoittaa.
Yleisen elämänkokemuksen perusteella voi olettaa, että tällainen henkilö mainitsisi elämäkerrassaan rasistisesta hyökkäyksestä, jossa käytettiin pesäpallomailaa.
IL yritti kysyä Husseinilta asiasta, muttei tavoittanut häntä.
Ettei lähde väärinkäsitykset leviämään turhaan niin IL ei ole sensuroinut artikkelia. Lainauksesi linkki on jostain syystä tuplautunut, ota vain puolet.Kyseinen näkökulma näyttäisi kadonneen iltalehden sivuilta: "hakemaasi sivua ei valitettavasti löytynyt".
Hyvä että poliisi sentään ottaa tosissaan miehen rikosilmoitukset. Vaikuttaa ihan suoraselkäiseltä ja rehdiltä kaverilta:Muoks: nyt vasta tajusin tutkinnanjohtajan, se on kukas muukaan kuin vasemmiston PolPo, Pekka Hätönen. Nyt haiskahtaa
Miten ihmeessä tämä kaveri nyt sattuukaan aina tutkinnanjohtajaksi, kun aiheena on vihervasemmisto ja rasismi
Empä tiennyt, että elämänkertakin on ilmestynyt Husulta, se herättää vaan lisää kysymyksiä tarinoiden paikkaansapitävyydestä:
Jä löytyypä sieltä vielä pieni kirsikka kakun päälle (boldaus oma):
Ehkä...
Tänään klo 7:00
Valehtelusta kiinni jääneen poliitikon kertomukset käydään läpi suurennuslasin avulla, kirjoittaa Iltalehden politiikan ja talouden toimittaja Marko-Oskari Lehtonen.
Kaupunginvaltuutettu ja taksikuski Abdirahim ”Husu” Hussein (sd) jäi kiinni valehtelusta, kun hän väitti jättäneensä rasisti-asiakkaan tien poskeen Helsingin Tuusulanväylällä.
Taksi Helsinki kertoi maanantaina, että Husseinin kertomus ei pidä paikkaansa. Tarina oli liian hyvä ollakseen totta.
Mutta entä ne muut tarinat? Kysymys esitetään aina, kun julkisuutta tarvitseva poliitikko jää kiinni valehtelusta. Mistä muusta hän on mahdollisesti valehdellut?
Jos vene vuotaa yhdestä kohtaa, onko mahdollista, että reikiä on enemmänkin?
SDP:n valtuustoryhmä ei ottanut riskiä.
– Ryhmämme on päättänyt erottaa Husu Husseinin SDP:n valtuustoryhmästä ensi vuoden kesäkuun loppuun saakka, valtuustoryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluoma tviittasi maanantai-iltana.
Hussein osallistui syksyllä 2015 Iltalehden järjestämään maahanmuuttokeskusteluun. Keskustelussa Hussein kertoi joutuneensa pahoinpitelyn kohteeksi ihonvärinsä takia.
– Olen jopa herännyt sairaalassa, kun minua on lyöty pesäpallomailalla. Ainoa syy oli, että olen väärän värinen, Hussein kertoi.
Husseinin tarina on raju, mutta ei historian tuntien yhtään mahdoton Suomessa, jossa pesäpallo on kansallispeli, ja jossa mailoilla on tehty joskus muutakin kuin kunnareita.
Erikoista kyllä, sairaalassa heräämisestä tai pesäpallomailasta ei ole mitään mainintaa Husseinin elämäkerrassa Minä Husu, suomalialainen (Minerva Kustannus, 2017).
Mainintaa tapauksesta ei löytynyt IL:n keskustelun lisäksi mistään muualtakaan.
![]()
![]()
Husu Husseinin osallistui Iltalehden maahanmuuttokeskusteluun syyskuussa 2015. PASI LIESIMAA
Syksyllä 2017 julkaistussa elämäkerrassa Hussein kertoo pelänneensä rasistisen hyökkäyksen kohteeksi joutumista, mutta ainoat sairaalaviittaukset liittyvät äitiin, veljeen, tulkin työhön tai allergiatesteihin, joissa Hussein kävi 20 vuotta sitten.
Lähimpänä ollaan, kun Hussein kertoo tapelleensa rinnakkaisluokalla olleen venäläistaustaisen skinheadin kanssa Turun ammattikoulussa vuonna 1999.
Mutta sen tappelun aloitti nyrkkeilyä harrastanut Hussein, eikä kenelläkään ollut pesäpallomailaa.
– Olimme ehtineet tapella muutaman minuutin ajan. Olin osunut vastustajaa muutaman kerran kasvoihin niin, että niihin oli tullut ruhjeita. Hänen kasvonsa olivat alkaneet värjäytyä verestä punaisiksi, Hussein kertoo kirjassa.
– Sitten toinen venäläisskini, jolla oli pamppu kädessään, huusi: ”Hei, neekeri.” Kun käännyin häntä kohti, hän löi minua suoraan kasvoihin pampulla niin, että silmäkulmaani tuli pieni haava.
– Minun oli pakko perääntyä ylivoiman edessä. Sitten opinto-ohjaaja, joka sillä hetkellä oli ulkovalvojana, juoksi meidän luo, ja tappelu loppui siihen. Meidät kaikki vietiin rehtorin luo, ja saimme jokainen varoituksen.
Sana ”pahoinpitely” mainitaan Husseinin elämäkerrassa kaksi kertaa.
Hussein kertoo kuuluneensa 16-vuotiaana ”hiphopparijengiin” Turussa pakon edessä.
– Jos joku, varsinkin tummaihoinen, liikkui yksin kaupungilla kuulumatta mihinkään jengiin, hän joutui helposti pahoinpitelyn kohteeksi. Oli siis pakko kuulua johonkin ryhmään ihan oman turvallisuutensa vuoksi.
Afrikasta Suomeen 15-vuotiaana tullut Hussein kertoo pelänneensä Suomessa aina jotain.
– Eniten olen kuitenkin Suomessa pelännyt sitä, pääsenkö iltaisin ehjänä kotiin vai joudunko ehkä jonkun skinhead- tai natsiporukan pahoinpitelemäksi. Tai hyökkääkö joku humalikko tai huumeveikko kadulla kimppuuni vain sen vuoksi, että ihonvärini sattuu häntä sillä hetkellä kovasti ärsyttämään.
Hussein sanoo elämäkertansa esipuheessa puhuvansa suoraan ja pyrkivänsä olemaan rehellinen ihminen, jonka sanoma tulee suoraan sydämestä.
– Ehkä osakseni tullut elämänmatka maapallon laidalta toiselle on opettanut minulle, että teeskentely ei kannata. Ehkä totuudenpuhuminen kuuluu luonteeseeni. Tällainen minä olen, ajatelkoot muut mitä tahtovat, Hussein kirjoittaa.
Yleisen elämänkokemuksen perusteella voi olettaa, että tällainen henkilö mainitsisi elämäkerrassaan rasistisesta hyökkäyksestä, jossa käytettiin pesäpallomailaa.
IL yritti kysyä Husseinilta asiasta, muttei tavoittanut häntä.
Muoks: nyt vasta tajusin tutkinnanjohtajan, se on kukas muukaan kuin vasemmiston PolPo, Pekka Hätönen. Nyt haiskahtaa
Salaliitto isänmaanystäviä vastaan?
Jutussa korostetaan tekijän olevan kantasuomalainen, mutta nimestä päätellen taitaa olla toisen sukupolven maahanmuuttaja.
Salihu-niminen Kosovon albaani on menestynyt nyrkkeilyssä olympiamitalille saakka, Suomessa nimi on alle 100 henkilöllä. Joten eiköhän tässä tapauksessa vieraat juuret ole halutessa helposti jäljitettävissä mutta toki rajanylitys on voinut tapahtua parikin sukupolvea sitten.
Mielenkiintoinen painotus IS:lta kyllä, tässä toisessa tämän päivän uutisessa samaa tietoa ei ole, miksiköhän se on joskus oleellinen tietoTeini ryösti teiniltä kymmenen euroa ja polkupyörän – melkein kolme vuotta linnaa
En ole perehtynyt asiaan, mutta kyllähän tuo on antanut käsityksen että ainoa syy että miksi kukaan tuota on koskaan äänestänyt, on ihonväri. Onko hän tehnyt mihinkään mitään fiksua kannanottoa? (ja nimenomaan hän, eikä suomalainen haamukirjoittaja jälkipaniikeissa)Täytyy kyllä sanoa, että nää Husun jutut tuo esiin sen, että ÄÖ ei kovin suuriin lukemiin yllä. Joko oletetaan, että ketään ei kiinnosta tarkastaa paskapuheiden taustoja, tai sitten ei ymmärretä, että kaikki on nykyjään jäljitettävissä. Valehtelusta kiinni jääminen taas triggeröi sen, että kaivetaan kaikki esiin mm. rikosrekisteri, josta kukaan ei ole aiemmin puhunut mitään/ollut kiinnostunut.
Näistä Husun kommenteista voi päätellä, että hän yrittää puhutella vain jotain tiettyä kohderyhmää ja on nyt ihmeissään, kun kaikki paska pulpahtaa pintaan. Demareille kolme lampaanpersettä matuehdokkaiden perseilyistä. Toki onhan se ymmärrettävää, että kun äänestäjät ovat keskimäärin 70v, niin pitää yrittää naarata mamuäänestäjiä. Tässä myös syy sille ettei maahanmuuton suitsiminen juurikaan kiinnosta
Tiedän että ottaa koville, mutta yritä nyt edes. Eihän tuossa ollut edes narinaksi aihetta sun viestissä. Husu, teidän keihäänkärkiHieno thredi. Joku yrittää kaivaa hirttosilmukkacasea haudasta jonain epämääräisenä yrityksenä vittuilla ja paljastaa samalla, ettei ymmärrä mitään käytetyistä termeistä ja lähes välittömästi uutisissa on juttu, jossa poliisi vahvistaa Husun positiota edellisessä kohussa. Miten meni Kalliossa noin omasta mielestä tää ajoitus?
Husut sun muut urjalalaiset varavaltuutetut, missä uutismediat olisi ilman näitä loputtomia antajia.
Tuo saa sinut kuulostamaan isänmaan viholliselta.Salaliitto isänmaanystäviä vastaan?
Itse löisin vetoa kyllä Husun tai jonkun muun ei suomea äidinkielenään puhuvan puolesta, mielenkiintoista nähdä mitä tuleman pitää.
Somali joka kusettaa kelaa, syyttää suomalaisia rasismista ja valehtelee about kaikesta mahdollisesta. Mistäköhän se "rasismi" oikein tulee. Onpa kyllä kumma juttu.Hususta pukkaa uutista vähän väliä.
"Eduskuntaan pyrkinyt Abdirahim ”Husu” Hussein ei kertonut SDP:lle, että hänet on tuomittu rikoksista.
SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm sanoo, ettei puolueessa tiedetty asiasta mitään ennen keskiviikkoa ja Iltalehden uutista, jonka mukaan Husu Hussein on tuomittu kolmesta petosrikoksesta.
Vuosina 2001, 2002 ja 2006 annettujen tuomioiden mukaan Hussein erehdytti Kelaa ja Turun kaupungin sosiaalitoimea maksamaan hänelle perusteettomasti työmarkkinatukea ja toimeentulotukea yhteensä noin 10 000 euron edestä.
Rönnholmin mukaan SDP:n ehdokkaat allekirjoittivat ennen eduskuntavaaleja kaavakkeen, jossa kysyttiin, onko heidät tuomittu jostain rikoksesta.
Hussein ei kertonut SDP:n kaavakkeessa, että hänet on tuomittu rikoksista.
– Minulle olisi varmaan kerrottu, jos olisi, Rönnholm viestittää Iltalehdelle."
Husu Hussein ei kertonut SDP:lle rikostuomioistaan – allekirjoitti kaavakkeen, jossa kysytään asiasta
Koska kyseessä on epäilty ja poliisilla tuskin on mitään todistusaineistoa tai konkretiaa yhdistämään köysikirjettä kenenkään muuhun kuin husuun itseensä. Todennäköisesti eniten twitterissä, facebookissa tai sähköpostissa husulle vittuillut poimittiin automaattisesti epäillyksi ja nyt sitten pohditaan miten tämä saadaan vietyä maaliin asti.Miksiköhän poliisi ei ole jo napannut Husun ahdistelijaa jos syyllinen kerran on tiedossa Hätösellä? Köysicasestahan on nyt jo kolmisen kuukautta?
Tuli kyllä sinänsä puskista (olisi luullut että nämä olisi kaivettu aiemmin) nämä petokset. Yhteensä 170 päiväsakkoa kaverilla.
Ikävä että media nyt kaivoi nämä esiin, kuten Husu sanoi, hänellä ei ollut tarkoitus että rasistit alkavat salapoliisitöihin. Pirun rasistit iltalehteläiset
Alkanee olla Husun poliittiset päivät paketissa, ei taida ainakaan kansanedustajan paikkaa olla tulossa. Mutta itse soppansa keitti, keksimällä tämän viimeisen keissin
Alkaa ilmatila käymään vähän ohueksi Husua vuosia puolustaneille. Ei viitsisi kasvojaan menettää, mutta herranjestas mitä sieltä vielä tulee, vanhoja valheita paikkaamaan. Sitä ei kestä ehkä fanaattisimmatkaan suvakit (okei, muutama uskollinen löytyy aina, kuten myös elinkautisvankien kirjekavereiksi).
Ei tuossa ole mitään järkeä. Jos hylsy tulee, sen jälkeisiin tapahtumiin paha täältä kösin puuttua. Toivottavasti ei vaikuta linjaan löysentävästi.Suomi loukkasi ihmisoikeussopimusta: hylätyn turvapaikkapäätöksen saanut mies palautettiin Irakiin, ammuttiin myöhemmin kadulle
Suomi sai tuomion Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelta. Saa nähdä vaikuttaako päätöksiin miten.
Ihminen voidaan ampua Suomessakin kadulle.
Emmehän me voi kaikkien maailman ihmisten henkiä turvata, kun ei voida edes omia.
Ja eikös Bagdad ole turvallisempi kaupunki kuin vaikkapa Chicago
Bingo.Se kehen syyttävän sormen pitää osoittaa, onkin asia erikseen. Niihin viranomaisiin, jotka antoivat tälle negatiivisen päätöksen? Hakijaan itseensä, joka tuli näin kauas, vaikka fyysiseen turvaan olisi paljon lähempänä päässyt vailla mitään pelkoa palautuksesta? Vaiko niihin miljooniin Eurooppaan valuneisiin valheellisiin onnenonkijoihin, joiden takia turvapaikanhakuprosessi väistämättä ottaa osumaa, ja oikeasti pulassaolevat jäävät usein vailla apua?
Tuo saa sinut kuulostamaan isänmaan viholliselta.
Väärin tottakai jos ilman todisteita teloitettiin. Todistetusti kommari ja Neuvostoliiton kanssa junaileva tottakai sinne saunan taakse sietikin joutaa, eikö niin? Sinäkin voit nyt täällä itsenäisessä Suomessa nauttia vapaudesta, kiitos valkoisten.Juu, eihän tästä ole kovinkaan kauan kun isänmaan viholisislta kuulostavat vietiin saunan taakse. Että semmoista sanavapautta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.