En tarkoittanut sinua tuolla kommentilla. Itselle tulee mieleen nämä someen laitetut videot joissa vartijoita, bussikuskeja yms huudetaan rasisteiksi kun he tekevät työtään. Kun videoiden tapahtumaa selvitellään niin totuus on aivan toinen kuin se esiin vedetty rasistikortti. Se rasismi toimii nähtävästi vain yhteen suuntaan.
Ok, sovitaan että ymmärsin väärin.
Esim. tästä metrokeissistä puhuin ihan ääneen somessa omalla nimelläni ja profiilillani. Ihan käsittämätöntä, että Roope Salmiset sun muut b-luokan julkkiset löivät päänsä taas yhteen asiaa tutkimatta ja julistivat rasismia sellaisessa paikassa missä sitä ei kukaan järkevä ihminen voinut nähdä.
Olen siis kansassi samaa mieltä, että tätäkin esiintyy.
Moni ihminen tykkää uhriutua ja syyttää kaikesta rasismia. Itse en ole näitä henkilöitä. Olen oikeasti kohdannut rasismia aikuisiällä alle kymmenen kertaa, piilorasismista taas en osaa sanoa.
Toki mielestäni rasismi on lisääntynyt Suomessa näiden öyhöttäjien toimesta(tai ainakin se on näkyvämpää), jotka ihan omalla nimellään kirjoittavat N-sanoja maanpuolustus ja muissa ryhmissä.
Pidän äärivasemmistoa ja äärioikeistoa täysin yhtä haitallisena tälle maalle. Toisesta on vain minulle tummahipiäisenä enemmän haittaa ja oikeasti vähän pelkään mitä käy, kun nämä roturealistit saavat lisää valtaa ja retoriikka vaan kovenee päivä päivältä enemmän.
Loppuun sanon, että en pidä Suomea rasistisena maaana ja minä olen siitä mielestäni hyvä esimerkki. Vaikkakin jouduin heinäkuussa vai kesäkuussa rasististen motiivien takia hyökkäyksen kohteeksi mistä oisin voinut huonolla tuurilla kuolla. Noh, pelkureita löytyy joka ryhmästä.