Luulenpa että tuolle "vapaudu vankilasta" kortille suunnitellaan jo muutosta. Vihreät rikkoi perinteen poliittisesta vastuusta, kun se ei toimi niin vastuu on jatkossa pakotettava, eli jollain tavalla syytesuojaan on kajottava. Hallitus kaatuisi satavarmasti, jos olisi äänestetty tuomio Haavistolle, eikä Sanna Marin halua riskeerata saako toimivan hallituksen kasaan ilman Vihreitä. Vihreillä ei ole minkäänlaista kunnioitusta demokratiaa tai vastuuta kohtaan, kannattaisi ehdottaa Vihreiden vaihtamista toiseen puoueeseen, ja uhata että sovitut ilmastotoimet perutaan. Toivottavasti Haaviston touhu näkyy vaaleissa, ainakin niin ettei saa Helsingistä pormestarin paikkaa. Sekään ei ole poissuljettu vaihtoehto, että jos Vihreät voittaa Helsingissä, he valitsevat Haaviston pormestariksi, ja ministerin paikka menee toiselle. Herrasmies sopimus on, että suurimmasta puolueesta valitaan heidän pormestariehdokas, mutta se on vain herrasmiessopimus, Vihreät voi vaihtaa ehdokkaan kuten tykkää, jos ei näitä sopimuksia halua noudattaa. Tosin vaaleihin on pitkä aika, saa nähdä jaksaako muut puolueet pitää ääntä asiasta. Ainakin jatkuva muistutus Vihreiden laittomuuksista olisi hyväksi muille puolueille.
Tuskin suurta muutosta maahanmuuttopolitiikkaan on Vihreiden toimesta tulossa, mutta kenties muut puolueet alkaa vihdoin vastustamaan ainakin Vihreiden äärimmäisiä toimia, kuten terroristien asuttaminen Suomeen valvomattomana. Kovasti muistuttavat edelleen miten näillä Isis taistelijoilla on samat oikeudet kuin muilla suomalaisilla. Ja näyttää Vihreille riittävän suomalaisuudeksi se, että ovat asuneet lyhyen aikaa Suomessa maahanmuuttajina.
Itse olen tästä pitänyt meteliä oman puolueen sisällä.
Itse uskon jokaisen tasavertaisuuteen ja tasa-arvoon lain edessä. Se on sosialidemokratian peruspilareita ja syy miksi olen koko aatteesta alunperin kiinnostunut.
Vihreät näköjään eivät. Tai ovat tasa-arvoisempia kuin muut.
Jännä juttu, että demarit kyllä löytävät uuden pääministerin ja puheenjohtajan ilman, että hallitus kaatuu.
Sama keskustalla, löytyy Kulmunille korvaaja.
Kumpikaan näistä henkilöistä ei edes tehnyt mitään rikosta, vaan toimivat vähintään arveluttavasti.
Haavisto todistettavasti teki rikoksen, mutta suuremman syytesuojan takia ei tämä syyte mennyt läpi.
Sen lisäksi vihreät yrittivät tähän vaikuttaa sekä Haavisto ei edes jäävännyt itseään äänestyksessä ja näin osoitti ylimielisyytensä.
Olen jopa Hjallis Harkimon ja Benskun kanssa samoilla linjoilla tästä asiasta. Haaviston olisi kaiken terveen järjen ja tolkun takia erottava, mutta ei käy koska vihreät.
Voi sitä peppukivun määrää kun tätä tuonut esiin ja sitä, että jokainen äiti joka tuonne on vapaaehtoisesti lähtenyt niin lapsi pitäisi ottaa huostaan. Kun olen oikeasti seurannut koko ISIS-touhua alusta asti ja niitä naisia ja perheitä jotka ovat sinne lähteneet. Ihan ovat terroristeja siinä missä muutkin ISIS-taistelijat mielestäni, poikkeuksena se vähemmistö jonka muslimimies on sinne pakottanut. Lopputuloksena on ollut se, että: "vihaan lapsia" "olen rasisti" "olen sitä mieltä, että kaikki ulkomaalaiset ovat terroristeja"
En ymmärrä, eivätkö nämä ihmiset osaa lukea mitä kohtaa tämä Haaviston syyte tässä keisissä koski vai ovatko he niin denialismi moodissa, että Haavisto voisi tehdä heidän mielestään tehdä mitä tahansa.
Pahintahan tässä on se, että he ovat tietääkseni vielä demareina itseään pitäviä.
Noh, toivon että ihmiset heräävät vihdoin vihreiden kaksinaismoralismiin ja lopettavat sen puolueen äänestämisen ja antavat ne äänet vaikka meille demareille. Joiden puolueohjelmassa selvästi lukee, että uskomme tarveharkintaperäiseen maahanmuutton sekä siihen, että maahanmuutossa pitäisi ottaa Suomen taloudellinen kantokyky huomioon.
Voitte kumminkin vain kuvitella sitä paskamyrskyn määrää mitä minä olen saanut, kun olen ehdottanut että jos pitää leikata Helsingissä niin laittomasti maassa olevien terveyspalvelut lasketaan tasolle mikä on jo Suomen laissa turvattu.
Muutenkin alkaa riittämään tämä sinisilmäisyys tässä maahanmuuttopolitiikassamme. Kaikki lapset olisi voinut mielestäni erottaa äideistään ja jättää äidit leireille (tapauskohtaisesti) ja tuoda jokaikinen lapsi konsulikyydillä takaisin Suomeen.
Sanon tämän kaiken sosialidemokraattina ja puoliksi ulkosuomalaisena henkilönä.
Kyllä minua tällä hetkellä hävettää, että meillä on tälläinen jengi hallituskumppanina. On hävetänyt alusta asti. Kaksinaismoralistisimpia ihmisiä ja suurempaa uhkaa Suomen turvallisuudelle saa kyllä hakea.
Pahoittelut myös pienestä offtopicista.