Ei kaikki ole persujen vihollisia. Varmaan monelle puolueelle hallituspaikka persujen kanssa käy, jos sellainen tilanne tulee eteen.Kertoo taas jotain teidän puolueen kannattajista, kun teille kaikki muut ovat vihollisia.
Ei ihmekkään, kun kukaan ei halua teidän kanssanne tehdä yhteistyötä, kun asenteenne on tämä.
Närpiö keissi oli hauska, sekin osoitti kuinka pihalla te öyhöttäjät olette. Sekään ei teille käy, kun mamut käyvät töissä.
Mä jopa symppasin teitä joskus oikeesti. Teillä oli ihan hyviä pointteja liittyen esim. pakkoruotsiin ja yleisesti maahanmuuttoon.
Sitten te rupesitte ihan avoimesti rasisteiksi ja rupesitte julistamaan pj:nne johdolla, että:
"Helsingin ei tarvitse olla monikulttuurinen!"
Paljasjalkaisena stadilaisena mä tiedän, että stadi on ollut ja tulee aina olemaan monikulttuurinen. Katsos kun minä esim. en ole mikään maailmanhaalaja vaan ihan järjen ja tolkun ihminen sekä minä pystyn myöntämään tosiasiat. Teistä tai vihreistä en voi valitettavasti sanoa samaa.
Kaikissa FB ryhmissä mitä minä seuraan niin juuri niitä kaikkia rasisteja yhdistää yhden puolueen eli Persujen kannatus.
Muistuttaisin myös sinua siitä, että sosialidemokratialla on rakennettu tämä maa yhdessä keskustan ja kokoomuksen kanssa. Heidän kanssaan minäkin olen valmis tekemään yhteistyötä, teidän kanssanne enää en. Teidän todelliset raitanne on tullut esiin ja nykyään, ette edes yritä peitellä rasismianne.
Eikö ole hauskaa, että aikaisemmasta teidän tukijastanne on tullut teidän suurin vastustajanne?
Ihan itseänne voitte syyttää ja öyhötystänne.
Lisätään vielä loppuun, että kaikkia persuja en pidä rasisteina tai öyhöttäjinä. Tykkään esim. itse Sebastian Tynkkysestä ja hänen tyylistään puhua.
Viimeksi FB:ssä joku persukannattaja taas puhui lettuhuulista ja maan rakentajista.
Kysyin puoliksi ulkosuomalaisena, että mites me puoliksi ulkosuomalaiset maanrakentajat, jotka osataan yhdyssanat eikä haukuta ketään lettuhuuliksi?
(Tiedän, että tämä on tulkintakysymys olisiko maanrakentajat ja maan rakentaja kumpikin oikea termi)
Ja mistä ihmeen rasismiöyhötyksestä taas rupesit öyhöttämään? En minä ainakaan mitään rasistista tai muuta pahaa ottanut puheeksi. Kunhan totesin, että tietyt puolueet ajavat aktiivisesti Suomelle haitallista politiikkaa. Viimeisimpänä taas AL-Hol jälleen kerran.
Persujakin riittää moneen junaan. On rasisteja ja muita kummajaisia, mutta puolueena PS ei ole mikään rasistipuolue. Se ei ole rasismia, että ajetaan oman heimon etua ennen ”muukalaisia”. Tällaisen toiminnan toki moni näkee jostain syystä rasismina. Selviytymisen edellytyksenä näkisin silti rasismin huomattavsti parempana ominaisuutena kuin täysin sinisilmäisen suvaitsevaisuuden. Maailmanhistorian aikana tietyn lajin/heimon/kulttuurin selvitytyminen on riippunut siitä, että sitä omaa juttua suojellaan eikä anneta ulkopuolisten tulla paskomaan ympäriinsä.
Ja tuo pointti, että Keskusta, SDP ja Kokoomus ovat rakentaneet Suomen on mielestäni melko outo. Eikö nämä nyt ole niitä suurin piirtein vanhimpia, sotien jälkeisiä puolueita? Paha persujen on olla ollut rakentamassa Suomea kun koko puoluetta ei ole ollut olemassa.