Puhutko nyt niistä kahdesta 17-vuotiaasta, jotka Rydman kutsui kotiinsa synttäribileistä? Joista Rydman lähetti Blickille viestin "Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä ". Ja joita Rydman pyysi jäämään yöksi erittäin painostavasti?Siis hetkinen, eli ainoa viite mistään sopimattomassa tässä 17-vuotiaiden yövieraiden casessa on Blickin kommentit, joille on kyllä hankala antaa mitään arvoa? 17-vuotiaat itse eivät viittaa mihinkään ahdisteluun?
En nyt näe kyllä mitään ihmeellistä siinä, jos tarjoaa yöpaikkaa oman tutun vuotta nuoremmille ystäville. Tietysti kun se tuodaan esiin tuonsävyisessä artikkelissa, niin voi kuulostaa joltain, mutta jos oma toisella paikkakunnalla asuva teini-ikäinen kummityttöni tarvisi yöpaikkaa ja hänellä olisi vuotta nuorempikaveri mukanaan, niin sanoisin todennäköisesti että senkus tulette. Ilmeisesti tämä tekee nyt minusta sitten pervon setämiehen…tai sitten se tekee sellaisen niistä jotka automaattisesti näkevät tällaisessa jotain seksuaalista.
Varmaankaan et, koska luonnehdintasi kuulostaa hyvin erilaiselta ja tiedot ovat poliisin, joka haastatteli toista tytöistä, ei Blickiltä.
Tai ehkä sun mielestäsi 30v miehen ei ole sopimatonta painostaa 17v tyttöjä jäämään kotiinsa yöksi?