Jos haluaa ajaa taloudellisesti sähköllä niin sitten pakottaa sähkön päälle koko ajaksi. Jos haluaa että on kaikki tehot tarvittaessa käytössä niin sitten laittaa sen EV-auto tilan päälle niin tarvittaessa kun kaasun painaa pohjaan niin polttis käynnistyy myös.
Ihan sama asia kun joissain autoissa on eri avain jos haluaa kaikki tehot käyttöön.
Kerro tilanne missä 120kw ei riitä, jos sellaiseen tilanteeseen joudut, olet itse se vaaran aiheuttaja.
Siellä on eri ajotiloja millä on omat vaikutuksensa ajamiseen, kaikkia ajotiloja ei tarvitse käyttää, ongelman luot sinä, ei auto.
...
Mahtavaa huomata kuinka käyttäjä Dunlop ei selvästi ole koskaan lähtenyt liian lyhyeen väliin kiihdyttämään, ajanut hieman vanhoista vihreistä tai ohittanut autoa laillisella paikalla josta sattuukin tulemaan vastaantulija sopivasti mutkan takaa.
Varmaan kaikki kuskit ovat tehneet virheitä. Liian lyhyeen väliin tunkeminen, niin jos HA autossa (ToytotaRAV?) on yli 100kW potkua, niin se kuvitteellinen virhearvio tarkoittaa sitä että toinen joutuu nostaa jalalta kaasun.
Tuota vanoista vihreistä ajoa en ymmärr, tulee mieleen lähinnä punaisia päinajaminen, ja vielä lisäten vauhtia että sattuu enemmän.
Viimeinen menee vielä vaarallisemmaksi, vastaantulia, no mitäs tehdään, lisätään vauhtia.
Ensimmäinen se on sellainen missä hyvällä kelill lisäpotkusta hyötyä, mutta jos nyt sitä on toistasataa kilowattia, niin eiköhän sillä tuokin möhkäle saa vauhtia sen verran että kerkiää alta pois.
Kaksiviimeistä kuullostaa enemmäkin vain virheen pahentamiselta, saa todella kaukaa haeka tilannetat misssä tarvisi lisäpotkua.
Kyse siis autosta jossa on se vaihtoehto että ajetaan hybridina, satunnaiselle eutoa tuntemattomalle ehkä parempi ettei sieltä jostain ilmesty yhtä-äkkiä lisätehoja, no luotetaan siihen että auton ajonhallintajärjestelmä nekin hanskaa.
(Tässä en ota siihen kantaa olisko kiva jos Tojosta löytyisi potkua kun polkasee lapun lattiaa)