Samaa mieltä.
Pitkät matka joissa ei halua vietellä aikaa latauksessa, matka joissa ei tyydyttävää latausverkostoa , ja jos autonvaihto ajankohtainen, niin ei kyllä täyssähkökohteita. Vielä sitä peräkärryä pitäisi vedellä pidempään. Jos noiden lisäksi se pääasiallinen arkiajo on lyhyttä ja sellaista että voi ajaa merkittävän osan sähköllä, niin alkaa olemaan sitä lataushybridin ydinkohderyhmää.
Jos ei pääse lataussähköä paljoa hyödyntää, niin ei se plugarikaan ole se juttu, toki ei sitä tarvi vältellä jos siitä ei joudu maksaan. Jälleen myyntiarvoon voi vaikuttaa, mutta se on niin sumuista ja vaatis onnea valinnassa.
Jos niitä satunnaisia lyhyitä kaatopaikka ja rautakauppa keikkoja, niin osassa sähkiksiä ihan riittävät paukut. Jos pitäisi etelästä mukana viedä moottorikelkka sinne pohjoisruotsiin, niin pitää kyllä jotain tekemistä keksiälätauasemille, ja reitti suunnitella varmaksi riittävän asemaverkon suhteen.
Pitkiä matkoja ja kärryjä vedettäessä saattaa olla jopa kannattavampaa hankkia moderni MHEV dieselturbo eikä plugaria. Varmaan tästäkin on joku nettiin laittanut kannattavuus laskelman eri skenaarioissa.