8pv sitten laitoin liikkeelle viestin, että palautan auton. Vastaus oli: Oho, onpa yllätys kun vasta kävi huollossa eikä sanoneet mitään. Me selvitellään mikä tää juttu on". Vielä ei ole kuulunut mitäänEi tarvitse tätä enää miettiä. Ostin auton liikkeestä ja auton piti olla myyjän mukaan huollettu huolto-ohjelman mukaisesti = takuu voimassa. No, ei ollut. 15tkm huolto ylittynyt 2tkm ja 30tkm ylittynyt 4tkm, joten takuu ei ole enää voimassa moottorin ja voiteluun liittyvien osien kohdalla. Varmistettu monesta Delta huollosta. Olipas mahtavaa toimintaa myyjäliikkeeltä. Onneksi oli etäkaupat, niin voin palauttaa auton. Mutta ärsyttää kovasti asiasta aiheutuva säätäminen....
Olen asiasta kysellyt ja vastaus aina: asia viety juuri eteenpäin
Mitähän meinaavat selvittää? Itsellä meni 30min aikaa jotta sain asian selvitettyä. Noo, nyt en ole pitänyt kiirettä heidän selvittelyssä, koska tarvitaan autoa päivittäin. Lisäksi samanlaisella varustetasolla ei löydy myynnissä olevia, joten odottelen vastausta rauhassa. Voisivatkohan tarjoutua ottamaan takuun heidän huolekseen?
Kaapeli/laturi ongelma on edelleen. Olen kokeillut eri paikoissa(ei kylläkään virallisia latauspaikkoja/tolppia) ja aina n.10min ja antaa "kuumenee" varoituksen, vaikka rasia/johto on viileä. Eikös näillä pitäisi pystyä lataamaan tavan rasiasta 8A teholla? Kokeilin myös mökin lämmitystolpasta ja siinäkin antaa virheen. Eikö tämä kerro että kaapeli on rikki? Pitää siitäkin mainita kunhan ottavat yhteyttä miten palautus etenee. Asiakaspalvelu ei ole kyllä yrityksen parhaita puolia.