UPEA BMW lämmittää kabiinin sähköllä lämpöiseksi. Lämpeää muuten aika monta kertaa ripeämmin kuin webastolla tuhnuttaminen.
UPEA BMW sallii kabiinin lämmittämisen sähköllä vaikka auto ei olisi latausjohdossa kiinni. Ainoa rajoittava tekijä akuston varaustaso.
UPEA BMW mahdollistaa akuston varaustilan "säilyttämisen" tai ajonaikaisen lataamisen 10% portaissa välillä 20 -> 100%. Esimerkiksi juurikin töistä lähtöä varten.
-Nämä kaikki ominaisuudet siis jo 1st gen BMW plugarissa ihan naurettavan pienikokoisella akustolla (9,2kwh brutto - 7,4kwh netto). Uudemmissa vieläkin monipuolisempia mahdollisuuksia, kuten aiemmin mainittu sähköakustolla moottoriöljyjen esilämmittäminen.
Tuossa on ainakin kaksi aivan lyömätöntä ominaisuutta. Ominaisuuksia jotka vuosi sitten 1. plugariautoa hankkiessani kuvittelin olevan itsestäänselvyyksiä plugareissa, mutta itseasiassa ovatkin melko harvassa.
Pelkästään em. ominaisuuksien vuoksi näyttää vahvasti siltä, että seuraavakin plugari tulee olemaan bemarilta