Ainakin -17 gte passatissa mittaristossa on kyllä näkyvissä sähkömoottorin käytössä oleva teho-% ja kun sen ylittää painamalla poljinta niin polttis käynnistyy. Etelän pakkasilla ilman lähdön ajastamista (jolloin siis akku ladataan juuri ennen lähtöä) yleensä käytettävissä 50% tehosta ja omalla kaasujalalla ratkeaa lähteekö polttis päälle. Hyvin on riittänyt maantie nopeuksissa tuokin. Yli 15-asteen pakkasissa jos haluaa sähköllä ajella niin sitten pakko käyttää ajastettua lähtöä ja akussa pitää luonnollisesti olla latausvaraa jotta se ehtii lämmetä tai ajaa n.15min ensin hybrid tilalla jonka jälkeen saa taas ev-tilan käyttöön. Nämä omilla kokemuksilla 3v aikana uudenmaan alueelta.
Lisäsin vielä kuvan tuosta mittaristosta, jossa sinisellä käytettävissä oleva teho
Lisäsin vielä kuvan tuosta mittaristosta, jossa sinisellä käytettävissä oleva teho
Viimeksi muokattu: