- Liittynyt
- 04.04.2020
- Viestejä
- 1 391
Joo, on mäkilähtöavustin+automaattinen käsijarru. Pitää auton siis paikoillaan myös tasaisella automaattisesti aina kun auto pysäytetään. Vaihteen asennolla ei ole väliä. Ilman kärryä toimii jouhevasti, mutta jarrulisen kärryn kanssa peruuttamisesta tulee semmoista pomppimista, että tuota varustetta ei voi pitää päällä.
Edellinen auto oli polttomoottorimersu. Siinä tasaisen maan paikallaan pito kytkeytyi, kun pysätyessä lopuksi polkaisi jarrua vähän voimakkaammin. Se toimi myös kärryn kanssa sujuvasti.
Edellinen auto oli polttomoottorimersu. Siinä tasaisen maan paikallaan pito kytkeytyi, kun pysätyessä lopuksi polkaisi jarrua vähän voimakkaammin. Se toimi myös kärryn kanssa sujuvasti.