Ainakaan 330e se ei lopeta, täyssähköajo tippuu joo silloin pois mutta ei mitään tehojen äkkinäistä putoamista ole havaittavissa ja mittariston boost valo palaa.
Uskoisin että 225xe olisi aika samantapainen systeemi kun samaa firmaa ja saman aikakauden vekotin?
Tässä videossa esim näkee aika hyvin että boostaa huippunopeuteen asti ja näköjään akku tyhjenee aika ripeetä vauhtia siinä touhussa.
225xe on käytännössä Mini, joten siinä on eri tekniikka ja ihan eri polttomoottorikin kuin isommissa Bemareissa. Suurin ero siinä, että 330e sähkömoottori on vaihteistossa momentinmuuntimen paikalla ja 225xe sähkömoottori on suoraan taka-akselilla omalla alennusvaihteellaan. Tästä syystä se esim. käynnistää polttiksen talvella, jos takarenkaat vähänkään sutaisee, vaikka tilanne ei sikäli välttämättä vaatisikaan etupyörien vetoapua. Eli takasähkömoottori ei voi 225xe:n kohdalla pyöriä kuin mitä se nyt pyöriikään tuossa 125km/h nopeudessa, kun taas 330e sähkömoottori pyörii vaihteiston ansiosta samaa tahtia kuin hitaammilla nopeuksilla (samat kiekat kuin polttiksella).
Mitä tulee 330e kiihtyvyyteen, on sen huippunopeus näemmä sama kuin omalla 320i:llä eli ei se sähkö kyllä taida siinäkään "mitään" tehdä kovemmissa nopeuksissa.