- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 12 549
Bjørnillä on aika hyvät esimerkit 3:sen latauskäyttäytymisestä kylmällä - lopputulos on se, että pakkasella lataaminen on pahimmillaan todella hidasta, ellei akkua saa lämmitettyä ennalta. Monilla muilla sähköautoilla käyttäytyminen taitaa olla vielä heikompaa, kun lämmitykset ovat vielä kehnommat.
Olisi kiva nähdä id.3:sen käytös.
Jos auto on ollut pakkasella ilman piuhaa yön yli ja seuraavana päivänä on tarkoitus ajaa pitkä lenkki jonka matkan varrella meinaa pikaladata, niin rangen suinkin riittäessä on todellakin syytä lämmittää auto ennen lähtöä, jotta akku on lähtiessä yli 10C.
Autohan kyllä kulkee rannikkosuomen kylmillä lyhyitä lenkkejä ihan mukavasti ilman ongelmia, mutta jos tarkoitus on ajaa maantietä pitkä pötkö, niin pikalaturilla lataukseen saa varata huomattavan paljon aikaa kun latausnopeus kärsii niin paljon.
Jos asuisin okt:ssa, niin haluaisin kyllä autolleni mieluusti sen 7-11kW tehoille riittävän laturin.
Olisi kiva nähdä id.3:sen käytös.
Jos auto on ollut pakkasella ilman piuhaa yön yli ja seuraavana päivänä on tarkoitus ajaa pitkä lenkki jonka matkan varrella meinaa pikaladata, niin rangen suinkin riittäessä on todellakin syytä lämmittää auto ennen lähtöä, jotta akku on lähtiessä yli 10C.
Autohan kyllä kulkee rannikkosuomen kylmillä lyhyitä lenkkejä ihan mukavasti ilman ongelmia, mutta jos tarkoitus on ajaa maantietä pitkä pötkö, niin pikalaturilla lataukseen saa varata huomattavan paljon aikaa kun latausnopeus kärsii niin paljon.
Jos asuisin okt:ssa, niin haluaisin kyllä autolleni mieluusti sen 7-11kW tehoille riittävän laturin.