Olihan siinä Nirossa nahkapenkit ja ensikosketus voimalinjaan oli positiivinen, mutta jotenkin "lelumainen" se ohjaamo eikä kierroslukumittaria saanyt mistään näkyviin edes sportilla. Vähän vieraannuttaa kuskia voimalinjan toiminnasta.
Stylessä keskimmäinen nopeusmittari/tankissa kilsoja mittari dynaaminen eli sportilla kehälle kierrokset ja keskelle digitaalinen nopeus. Harmi ettei "tankissa kilsoja" saa mitenkään muutettua vaikka hetkellisen digitaaliseen kulutustietoon, mutta kokonaisuutena kuitenkin toimi parhaiten. Ja ratin nappuloiden asettelu/viimeistely mielestäni vähän parempaa kun Kiassa.
Comfortissa pappamallin analoginen mittaristo muuten digitaalisessa autossa. Kierrosmittari puuttuu myös tästä, kuten Nirossa.
Jos käytettyä katselee niin jättäisin kyllä varusteiden puolesta kauppaan ellei niitä ole erikseen ruksittu. (Infinity audio, sähkösäätöinen kuskipenkki ristiseläntuella, peruutuskamera yms.)