Täytyy nyt jotain omastakin v60 T8:sta sanoa. Mitä tulee tuon polttiksen käynnistymiseen kun ajellaan Pure tilassa eli se on se Volvon sähköisin moodi niin kyllä sen polkimen kanssa saa maantienopeuksissa olla tarkkana ettei hyrähdä etupää käyntiin kun ruvetaan nostamaan vauhtia 80kmh:sta 100kmh:n. Välillä se on niin herkillä että ennen kuin on se 80kmh:kin lasissa niin fossiili haluaa herätä talviuniltaan. Onneksi hybridi mittarista vai miksi sitäkin kutsutaan niin pystyy aika hyvin seuraamaan polkimen "asentoa"/kierroksia että milloinka ollaan jännän äärellä sen fossiilin käynnistyksen kanssa. No joo, kyllä tolla hyvin on silti pärjännyt kun ajelee nätisti. Voi mun puolesta Mii kuskit mennä valoista ohi tai ripeämmin, mihin sitä valmiissa muaalimassa on nin kiire. Itse ainakin yritän katsoa jo kaukaa että EI VAAN joutuisi pysähtymään valoihin

Sitten tuohono Pure moodiin vielä. Kyllä se välillä vähän liukkaalta talvella tuntuu ja mun mielestä, kun lähtee tarjoamaan perää yht äkkiä, jouluvalot mittaristossa palaen, ei se fossiili silleen vaan herääkkään apuun kytkemään nelikkoa. Näin kun nopeudet on jotain 20-50kmh paikkeilla taajamassa. Sitten taas tuo edellinen 225xe teki paljon loogisemmin Max eDrivessä että kun luistonesto valo syttyi, tuli fossiili apuun, pienemmästäkin pidonmenetyksestä. Näinhän sen kuuluisikin toimia.
Mutta hieno peli v60 t8 on, sähköllä on kiva ajaa ja seuraava auto on jo melko varmasti täyssähkö, ei enää kolmatta plugaria ellei nyt jotain yber isolla akulla olevaa nelikkoa ccs latauksella tule järkihintaan