Joo pidetään mielessä, serkku tosa muutama viikko sitten päästi omaan S:än sisälle ihmettelemään ja asialliselta vaikutti. Koeajo jäi vielä tekemättä.
Autopilotti se on tossa V60:kin että siinä mielessä ei uutta sillä rintamalla. Ihan kiva ominaisuushan se on, eriasia sitten onko se kuinka pakollinen
No itse voin hieman kertoa entisestä 225xe:stäni. Rengasmelu ei ollut häiritsevä vakiorengastuksella, talvella kitkat ja kokona molemmilla kierroksilla 17". Kyllähän sen kuuli ja oli voimakkaampi kuin 530d f11 ja nykysessä V60 T8:ssa mutta en sanoisi liian äänekkääksi, ainahan radiota voi laittaa kovemmalle =)
Talvella pääsin sen 20km ja kesällä 30km, noin karkeasti. Itse yleensä yritin esilämmittää autoa ennen ajoon lähtöä, samalla kun akkua latasin tallissa, tässä autossa siis joko lämpövastukset tai ilmalämpöpumppu. Jos auto oli jotain 3h 10-15c pakkasessa niin silloin ei heti antanut käyttää sähkömoodia vaan käynnisti polttiksen.
Kaikillle sähköautoille tms plugareille myrkkyä on pakkanen ja +100kmh vauhdit, jälkimmäinen ehkä se pahin, yksinäänkin.
Latasin vakio 13A johdolla. Autoni oli siis 225xe vm 16 m-sportilla, n. 45tkm ajettuna. Kaikinpuolin soiva kokonaisuus hyvillä varusteilla, neliveto on kyllä talvella lähes MUST
Niin ja jos kiire ei ole, odottele 1.5v
