Huonoimman puolen tuossa jo an13 kertoikin. Pakkasilla kone käynnistyy todella herkästi. Alkaa nopeasti tekemään mieli täyssähköautoa. Sama kesällä, jos polkasee vähänkään enemmän kaasua. Kulutus on isohko, jos joutuu pelkällä bensalla ajamaan, ja tankki on melko pieni (noin 40 litraa). Ja kun kesällä pääasiassa pääsee ajamaan sähköllä, alkaa bensan tankkaus ottamaan päähän.
Lämmityslaite on melko heikko. Oma työmatka on noin 20 km suuntaansa ja pääosin motaria. Puoleen väliin matkaa näillä -5°C pakkasilla puhallin huutaa melkein täysiä.
Ja sitä piippausta muuten sitten riittää. Melkein sama mitä tapahtuu, niin vähintään yksi piippaus kuuluu.
Mutta kun pääsee pelkällä sähköllä ajelemaan, niin mukava auto. Ja onnistuu myös tarvittaessa ne pidemmät matkat. Motarilla ei kyllä mikään mukavin ajettava. Ja itse tykkään kun on hieman korkeampi kuin normaali sedanit, niin näkee lumipenkkojen ylikin hieman paremmin. Eikä tarve laskeutua autoon, kyllä autoon pitää nousta.
Vetokoukku löytyy, ja mökillekin pääsee ilman että tarvitsee jokaista monttua väistää.
Varaosien hintoja en tiedä, mutta huolto ainakin täällä keski-suomessa oli melko hinnakas.