- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 5 673
Tjaaha. Ei paljon tule renkaita potkittua kun on ostohousut jalassa. Edellisen kerran 4v sitten kun olin raahautnut autokaupoille asti istuin 4 autossa ja koeajoin 2 autoa josta toinen lähti mukaan (oli kyllä samaa merkkiä ja mallia molemmat). Nyt ei tullut istuttua kuin yhdessä ja ajelun jälkeen lähti ostoon. Myönnetään kyllä, että ei tullut samanmoista shut up and take my money fiilistä kuin aikaisemmin, mutta mitä sitä sitten hieromaan enempää kun vanhasta ok hyvitys ja hyvä rahotuskamppis verrattuna muihin niin vaihtoon meni ja pihalle tuli tällänen:
Pricless fiiliksiä kyllä sai jo koeajosta kun sähköllä kurvattiin turun keskustassa ja sattu tulemaan Bad Boys kappale. Kattoluukku auki ja vähän lisää volaa niin se myötähäpeän ilme mikä pojalla oli naamalla oli kyllä korvaamaton . Yllättävän hyvät kaiuttimet tuossa kyllä on ja näyttää joku pikkusubi löytyvän kontista, mikä on jäätävän pieni verrattuna superbiin.
Nyt lykkääntyy teslan hankinta väkisin hamaan tulevaisuuteen. Eiköhän tällä huristella seuraavat 4v ainakin. Luxyry malli joten nippeliä ja nappelia riittää opeteltavaa. Puutteina lämppäri ja vetokoukku mitkä pitää vielä hommata. Väri olisi saanut olla joku muu kuin valkoinen, mutta eipä näitä käytetyissä pahemmin voi valita. Olen hyvin laiska pesemään autoja sen alku innostuksen jälkeen.
Saas nähdä onko tälläsellä phev:llä vaikutusta omaan ajotyyliinkin mikä on ollut aika painavalla kaasujalalla varustettu, mutta kun mieluusti haluaisi päästä sähköllä niin pitkälle kuin mahdollsita. Ainakin heti paluumatkalla huomasi ettei ollut mikään kiire mennä heti kaikista perävalot edellä vastaantulevista ohi.
Mites Android auton saa tässä toimimaan? Jostain luin, että ei toimisi edes pohjoismaissa vielä? Pitääkö ladata jostain muualta kuin play kaupasta joku appi? Oneplus 3t luurina.
Saako adaptiivista vakkaria ajamaan vielä kauempaa jotenkin? Imho liian lähellä neljälläkin täpällä. Itse en ainakaan tykkäisi jos joku ajaa niin lähellä isolla tiellä. Muuten kyllä kaistaohjauksen kanssa varsin mukavaa kehitystä. Ratin pakollinen hipelöiminen kyllä on aika ärsyttävää ja olisi kiva tietää miten toimii fiksusti. Nyt tuntuu tyhmältä heilutella rattia vaan sen takia että auto ei piipittele.
Pricless fiiliksiä kyllä sai jo koeajosta kun sähköllä kurvattiin turun keskustassa ja sattu tulemaan Bad Boys kappale. Kattoluukku auki ja vähän lisää volaa niin se myötähäpeän ilme mikä pojalla oli naamalla oli kyllä korvaamaton . Yllättävän hyvät kaiuttimet tuossa kyllä on ja näyttää joku pikkusubi löytyvän kontista, mikä on jäätävän pieni verrattuna superbiin.
Nyt lykkääntyy teslan hankinta väkisin hamaan tulevaisuuteen. Eiköhän tällä huristella seuraavat 4v ainakin. Luxyry malli joten nippeliä ja nappelia riittää opeteltavaa. Puutteina lämppäri ja vetokoukku mitkä pitää vielä hommata. Väri olisi saanut olla joku muu kuin valkoinen, mutta eipä näitä käytetyissä pahemmin voi valita. Olen hyvin laiska pesemään autoja sen alku innostuksen jälkeen.
Saas nähdä onko tälläsellä phev:llä vaikutusta omaan ajotyyliinkin mikä on ollut aika painavalla kaasujalalla varustettu, mutta kun mieluusti haluaisi päästä sähköllä niin pitkälle kuin mahdollsita. Ainakin heti paluumatkalla huomasi ettei ollut mikään kiire mennä heti kaikista perävalot edellä vastaantulevista ohi.
Mites Android auton saa tässä toimimaan? Jostain luin, että ei toimisi edes pohjoismaissa vielä? Pitääkö ladata jostain muualta kuin play kaupasta joku appi? Oneplus 3t luurina.
Saako adaptiivista vakkaria ajamaan vielä kauempaa jotenkin? Imho liian lähellä neljälläkin täpällä. Itse en ainakaan tykkäisi jos joku ajaa niin lähellä isolla tiellä. Muuten kyllä kaistaohjauksen kanssa varsin mukavaa kehitystä. Ratin pakollinen hipelöiminen kyllä on aika ärsyttävää ja olisi kiva tietää miten toimii fiksusti. Nyt tuntuu tyhmältä heilutella rattia vaan sen takia että auto ei piipittele.