Ok, se on ihan hyvä tavoite.Minun motiivini on nähdä asiallisempaa keskustelua.
Ylläolevassa samaa mieltä, että ydhen sanan valinta voi muuttaa kovasti viestin sisältöä."Tässä minä kerron miten asiat mielestäni ovat."
Ja
"Tässä minä kerron kaikille vainoharhaisille miten asiat ovat."
Olet mieltä että jokinlaiset vihaiset postaukset pitäisi poistaa ?Kyllä se nyt viesteistä selviää onko niihin tungettu flamebaittia sekaan vai ei. Flamebaittauksen nyt kuitenkin pitäisi kai olla siellä kiellettyjen listalla. Vaikka olisi parempikin kalamies. Toki jatkuva hienovarainen kalastelu on vähän vaikeampi moderaattoreille havaita. Omituiseksi asia menee, jos se ei edes kiinnosta.
Ketjussa on tälläisiä esimerkkejä, onko nämä nyt vihaan yllyttäviä, hienovaraista kalastelua, vai asiallista keskustelua
, mutta ilmeisesti nyt tunnistit itsesi kun päätit tulla tänne meuhkaamaan ja puolustelemaan) nälviminen ja paskan suoltaminen sotkee ketjua ihan riippumatta siitä luenko minä niitä viestejäsi vai en. (Yleensä en)
No koita vaikka sinäkin keskustella ilman tuota jatkuvaa vähättelyä ja nälvimistä ym. trollailua niin katsotaan onko mulla ongelma vai onko ongelma sitten kuitenkin tässä trollaamisessa.
Kyllä, mulla on sellainen ongelma, että keskustelua on takoitus käydä asiallisesti ilman mitään listoja eikä suoltaa joka toista viestiä täyteen kaikenmaailman psykooseista, boomereista, nuhista ja muusta paskasta. Jos tämä on liian vaikeaa niin sille on keksitty ihan termikin. Trollaus.
(lainaukset todellisia, mutta tässä esimerkkinä, asiayhteydestä irtiotettuna)