- Liittynyt
- 25.08.2020
- Viestejä
- 566
Minusta tuo 10% on aika pessimistinen oletus historian perusteella:Aika rohkea oletus tuo, joku 4-6% olisi turvallisempi
Mutta kukin tyylillään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta tuo 10% on aika pessimistinen oletus historian perusteella:Aika rohkea oletus tuo, joku 4-6% olisi turvallisempi
Minusta tuo 10% on aika pessimistinen oletus historian perusteella:
Minusta tuo 10% on aika pessimistinen oletus historian perusteella:
Mutta kukin tyylillään.
Tämä. Lisäksi saan ajaa 98 000 euron autolla samaan hintaan kuin 50 000 euroa halvemmalla autolla.Vaikka se tuotto olisi vain 5% niin silti 2000e "tappio" kahdessa vuodessa on aika mitätön omistamiseen liittyviin lisäriskeihin verrattuna.
+ se että saa uuden auton alle
Auton kulujahan nimenomaan kannattaisi laskeskella, etukäteen. Nämä tunnepitoiset ostajat hankkivat järjestään aivan liian kalliita autoja omaan tulotasoon / varallisuuteen nähden. En voi käsittää miten suurella osalla suomalaisista on jopa kymmeniä prosentteja varallisuutta kiinni ajoneuvossa. Ilmeisesti jotkin ihmiset vaan nauttivat niin paljon peltilaatikossa istumisesta että voivat perustella tämän rahan haaskauksen itselleen.En tiedä kannattaako auton omistamista ihan liikaa excelöidä kun lopulta se on monilla aika suurelti tunnepohjainen ratkaisu.
Tietysti jos nyt on sataprosenttisella varmuudella tiedossa tulevat kulut eikä laske hintaa millekään muulle niin sittenhän sitä laskeskelua voi harrastaa ja tapauksesta riippuen excelin mukaan "kannattaa" ajaa vanhalla V8-volvolla, uudehkolla xc90:llä tai liisari-polestarilla.
Pieniriskisen osakesalkkuni. Todettakoon että olen saanut viimeisen 12 kk ajalta koroistakin yli 10% tuottoa.Minkä kehitys tämä on?
Pieniriskisen osakesalkkuni. Todettakoon että olen saanut viimeisen 12 kk ajalta koroistakin yli 10% tuottoa.
Kai se sama liisareilla on kuin pankin omilla, lupa täytyy pyytää erikseen.Saaks näillä liisareilla muuten nykyään ajella ulkomailla? Joskus oli jotain rajotuksia.
Saaks näillä liisareilla muuten nykyään ajella ulkomailla? Joskus oli jotain rajotuksia.
Pitää pyytää lupa niin on mahdollista.Saaks näillä liisareilla muuten nykyään ajella ulkomailla? Joskus oli jotain rajotuksia.
Auton kulujahan nimenomaan kannattaisi laskeskella, etukäteen. Nämä tunnepitoiset ostajat hankkivat järjestään aivan liian kalliita autoja omaan tulotasoon / varallisuuteen nähden. En voi käsittää miten suurella osalla suomalaisista on jopa kymmeniä prosentteja varallisuutta kiinni ajoneuvossa. Ilmeisesti jotkin ihmiset vaan nauttivat niin paljon peltilaatikossa istumisesta että voivat perustella tämän rahan haaskauksen itselleen
Ei tuosta puutu enää kuin musiikki ja laulu: Allastielle Auto-Centeriin - ja Tojotan ohjaimiin! Soi rallatus aikanaan paikallisradioissa ihan liikaa kun vieläkin muistan..Mutta asiaan tänään työkaverin kanssa pohdittiin että Raision Bassadoneen sähkö Citikkaa tai pösöä kysymään ja jos ei päästä kauppoihin niin kaljat Myllyssä ja Teslan liikkeeseen. Mikäli sieltäkään ei jää mitään niin sitten Vehon kautta Autokeskukseen.
Siitä on hyvä ottaa totojlla tiukka vasen oikea ACn pihasta ja kiihdyttää kohti auringonlaskua (Haunisten allasta).Ei tuosta puutu enää kuin musiikki ja laulu: Allastielle Auto-Centeriin - ja Tojotan ohjaimiin! Soi rallatus aikanaan paikallisradioissa ihan liikaa kun vieläkin muistan..
paljonkos näissä on ylikilometriveloitus? Vähän itsekin harkinnassa.Polestar 3 tilattu. Seuraavat 2 vuotta autoilu onkin sitten halpaa kuin saippua
paljonkos näissä on ylikilometriveloitus? Vähän itsekin harkinnassa.
Mistä noin halvalla saa?
Drivalialla noita kampanjoita näyttää tulevan ja menevän koko ajan. Tuolta ne löytyvät:Mistä noin halvalla saa?
Ehtojen mukaan auton saa palauttaa kuukautta ennen tai kolme kuukautta määräajan jälkeen, leasing-vuokra toki menee käytön mukaan. Palautusohjeessa oli kerrottu missä kunnossa auto piti palauttaa, alle 10 cm pitkiä naarmuja tai alle 2 cm painaumia ei lasketa Eli melko huolettomasti saa autoa pitää
Uusi Ford Puma – huippuedullinen korkotarjous 0,99 % + kulut
Uusi Ford Puma – nyt huippuedullisella rahoituksella! Korko kiinteä 0,99 % + kulut.
Tarjousta ei voida yhdistää muihin liikkeen tai maahantuojan kampanjoihin. Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Ford Credit -palvelun tuottaa Santander Consumer Finance Oy. Rahoitustarjous koskee vain uusia yksityisasiakkaiden tilaus- ja kauppasopimuksia 31.10.2024 asti.
Tutustu ja osta omasi!
Esim. Ford Puma -kevythybridi
Alk. 29 686 €
sis. toimituskulut
esim. 259 €/kk*
*Rahoitusesimerkki: Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost Hybrid 125hv, hinta 29 686,05 € (sis. toim. kulut), käsiraha 4 990 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 259 €, luoton määrä yht. 24 696,05 €, viimeinen suurempi erä 11 504,85 €. Kuukausierä sisältää koron 0,99 %, perustamismaksun 299 € ja käsittelykulun 15 €/kk. Luottokustannukset yht. 2 104,80 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 26 800,85 €, todellinen luottohinta 31 790,85 € ja todellinen vuosikorko 2,34 %. Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Tarjousta ei voida yhdistää muihin liikkeen tai maahantuojan kampanjoihin. Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Ford Credit -palvelun tuottaa Santander Consumer Finance Oy, Risto Rytin tie 33, 00570 Helsinki. Kuvan auto erikoisvarustein. Rahoitustarjous koskee vain uusia yksityisasiakkaiden tilaus- ja kauppasopimuksia 31.10.2024 asti.
Uusi Ford Focus Titanium Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid -kevythybridi 155 hv Powershift-automaatti (A7) alk. 35.270,70 € CO2-päästöillä 155 g/km. Uusi Focus -malliston yhdistetyt CO2-päästöt 117–135 g/km ja yhdistetty kulutus 5,0–5,6 l/100 km. Uusi Ford Focus -mallisto alkaen 31.707 €. Hinnat, CO2- ja kulutustiedot 1.9.2024 hinnaston mukaan ja sis. toimituskulut 600 €.
Kuvien autot lisävarustein. Oikeudet muutoksiin pidätetään. Kysy lisää Ford myyjältäsi.
Ford Takuu on 5 vuotta/100 000 km.
*Kertaluoton rahoitusesimerkki 0%+kulut: Ford Focus 1.0EcoBoost Hybrid Powershift 155hv A7 Titanium Wagon hinta 35.270,70 € (sis. toim. kulut), käsiraha 0 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 348,86 €, luoton määrä yht. 35.270,70 €, viimeinen suurempi erä 15.871,82 €. Kuukausierä sisältää koron 0 %, perustamismaksun 299 € ja käsittelykulun 15 €/kk. Luottokustannukset yht. 1 199 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 36.469,70 €, todellinen vuosikorko 0,94 %.
Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa Santander Consumer Finance Oy, Risto Rytin tie 33, 00570 Helsinki. Rahoitustarjoukset koskevat vain uusia yksityisasiakkaiden tilaus- ja kauppasopimuksia 1.10. –30.11.2024. Rahoitustarjouksen vaihtoehtona on mallikohtainen varuste-etu.
Jos otat Polestar 2 nelivedon vaikka 15 000 vuosittaisella ajomäärällä niin maksat käytöstä yhteensä 14 136 euroa. Tuo on aivan varmasti vähemmän kuin mitä 66 200 euron arvoinen sähköauto tiputtaa arvoaan kahdessa vuodessa. Olisi tyhmää ostaa mitään uutta Polestarin mallia näillä yksityisleasing-hinnoilla.Oho, näköjään Polestar 2:kin tullut takaisin tarjolle. Luulin, että loppuivat kokonaan kun hävisivät Drivalian sivuilta. Nyt on tarjolla 2 mallia Plus ja Pilot pakettien kera ja takavedon lisäksi nelivedolla. Hinta ennen tarjolla olleeseen pelkkään Long Range takavetoon nousi noin 20€/kk kun vertaa vanhaa lisävarusteetonta hintaa esim. Plus paketin sisältävään autoon. Meni takaisin harkintalistalle, kivahan varsinkin tuollainen neliveto olisi...
Jos otat Polestar 2 nelivedon vaikka 15 000 vuosittaisella ajomäärällä niin maksat käytöstä yhteensä 14 136 euroa. Tuo on aivan varmasti vähemmän kuin mitä 66 200 euron arvoinen sähköauto tiputtaa arvoaan kahdessa vuodessa. Olisi tyhmää ostaa mitään uutta Polestarin mallia näillä yksityisleasing-hinnoilla.
Olisko vaan lanseeraus/mainoskampanja jolla haetaan näkyvyyttä, itse en ainakaan ole ennen edes kuullut koko firmasta. Tai sitten ovat jotenkin saaneet autoja edullisesti, kyllä noissakin saattaa hinnoissa olla löysää. Olin vähän työn kautta mukana noissa Polle projekteissa niin siellä kyllä säästettiin kaikessa ainakin softan osalta. Yksi kollega ulkomailla on syvemmällä noissa voisin kysellä kuulumisia...Ei mene vain minun järkeen miten Drivalia saa tuosta hommasta noilla hinnoilla muka kannattavaa, kun arvonlasku on aivan varmasti 24kk päästä tuota isompaa...
Tuo on entinen LeasePlan, siinä tapahtui joku yrityskauppa. Hinnat on varmaan noin koska Polestar kompensoi hintoja heidän suuntaan. Sama oli joskus Nordean autoleasingin kanssa.Olisko vaan lanseeraus/mainoskampanja jolla haetaan näkyvyyttä, itse en ainakaan ole ennen edes kuullut koko firmasta. Tai sitten ovat jotenkin saaneet autoja edullisesti, kyllä noissakin saattaa hinnoissa olla löysää. Olin vähän työn kautta mukana noissa Polle projekteissa niin siellä kyllä säästettiin kaikessa ainakin softan osalta. Yksi kollega ulkomailla on syvemmällä noissa voisin kysellä kuulumisia..
Ei ole kyllä eka kerta kun tällaisia hinnoitellaan väärin, esim. HP-Pösö jolla itsekkin ajan jo toista vuotta. Kannattaa hyödyntää!
Wetterin automyyjä arveli että Drivalia maksaisi Polestarille Polestar 3:n yksityisleasingissa 97 000 euron autosta noin 80 000 euroa. Muuten yhtälöä ei saa Drivalian kannalta toimivaksi. Ilmeisesti Polestarin pitää rahapulassa saada käteistä sisään ja nopeastiOlisko vaan lanseeraus/mainoskampanja jolla haetaan näkyvyyttä, itse en ainakaan ole ennen edes kuullut koko firmasta. Tai sitten ovat jotenkin saaneet autoja edullisesti, kyllä noissakin saattaa hinnoissa olla löysää. Olin vähän työn kautta mukana noissa Polle projekteissa niin siellä kyllä säästettiin kaikessa ainakin softan osalta.
Hitaasti vastaavat kysymyksiin kokemukseni mukaan. Viimeksi kesti viikon vastata, kampanja oli jo päättynyt tätä ennen Puhelimella tavoittaa parhaiten ja sain sopimuspaperit tunnissa soitosta.Mä jätin kysymyksen Drivalialle että onko muuta tarjousta Polestariin kuin 24kk ajalle. Saa nähdä vastailevatko.
Jos tollaisen diilin tekee etänä, niin minkälainen peruutusmahdollisuus on?
Mietin, jos vaikka huomenna maanantaina laittaisi varmuuden vuoksi tilauksen sisään, niin saako kuinka mahdollisesti peruttua?
Jos tollaisen diilin tekee etänä, niin minkälainen peruutusmahdollisuus on?
Mietin, jos vaikka huomenna maanantaina laittaisi varmuuden vuoksi tilauksen sisään, niin saako kuinka mahdollisesti peruttua?
Verkossa käytävää kauppaa jos sä siellä edistät. Eli 14 vrk aikaa peruuttaa allekirjoitushetkestä. Ja Leasing diilin saa perua muutenkin myöhemmin, tosin sitten laskevat aiheutuneita kuluja joita on vaikea kyllä ymmärtää/arvioida etukäteen.Jos tollaisen diilin tekee etänä, niin minkälainen peruutusmahdollisuus on?
Mietin, jos vaikka huomenna maanantaina laittaisi varmuuden vuoksi tilauksen sisään, niin saako kuinka mahdollisesti peruttua?
Lähinnä aattelin, että ”varaisi” auton ja saisi 2vko miettimisaikaa. Noita ei välttämättä ole loputtomiin saatavilla?Verkossa käytävää kauppaa jos sä siellä edistät. Eli 14 vrk aikaa peruuttaa allekirjoitushetkestä. Ja Leasing diilin saa perua muutenkin myöhemmin, tosin sitten laskevat aiheutuneita kuluja joita on vaikea kyllä ymmärtää/arvioida etukäteen.
Lähinnä aattelin, että ”varaisi” auton ja saisi 2vko miettimisaikaa. Noita ei välttämättä ole loputtomiin saatavilla?
Nelonen nyt tällä hetkellä tuntuisi parhaalta. Long range ja molemmilla paketeilla.Jos saa udella, niin minkä Pollen meinasit ottaa?
Minun Polestar 3-sopimus sanoo seuraavasti:Jos tollaisen diilin tekee etänä, niin minkälainen peruutusmahdollisuus on?
Mietin, jos vaikka huomenna maanantaina laittaisi varmuuden vuoksi tilauksen sisään, niin saako kuinka mahdollisesti peruttua?
500e/kk on liikaa esim. 4ke tienaavalle?Jaa jaa. Polestar 2:sta ei näköjää saa drivalia tyypin mukaan alle 4500€ kk tuloilla. Tähän ainakin kaatui oma polestaari haave.
Jaa jaa. Polestar 2:sta ei näköjää saa drivalia tyypin mukaan alle 4500€ kk tuloilla. Tähän ainakin kaatui oma polestaari haave.
Luottopäätös ei valitettavasti mennyt läpi.Ei kai ne nyt suoraan bruttotuloista katso? Drivalia tuskin itse rahoittaa näitä liisareita eli siellä on joku pankki taustalla joka tekee aina luottopäätöksen, siellä yleensä tsekataan koko tilanne eli katotaan luottorekisterit, velat, varallisuudet yms.
Kukin tyylillään mutta kyllä tollanen 50 k e auto on melko tyyris 4 k e tuloilla ellei asu jossain 600 euron vuokra-asunnossa. Tohon vielä asuntolaina päälle niin eipä tuloista jää asumisen, ruoan ja autoilun kulujen jälkeen juuri yhtään ylimääräistä.