- Liittynyt
- 24.06.2017
- Viestejä
- 4 722
Olen ehdottanut ensin puuttuvien tuotteiden toimittamista ja sitten kahteen kertaan vaihtoehtoisia tapoja korjata tilanne, laskelmineen paljonko minulta on liikaa rahaa peritty. Jos vastauksena saan ainoastaan, että toimituksen sisältö on muutettu vastaamaan maksamaani rahamäärää eikä asian suhteen olla siksi tekemässä mitään, mutta voin tehdä uuden normaalihintaisen tilauksen, niin eikö se ole aika yksiselitteisesti ymmärrettävissä, että ei ole tulossa? Kun sitten pyysin laskelmaa miten tähän tulokseen on päädytty loppui keskustelu siihen eikä tokmannilta ole enää tullut vastausta.Se ettei niitä sinulle toimiteta ei edellenkään tarkoita sitä ettetkö saisi niistä rahoja takaisin. Anna, kun arvaan niin olet ainoastaan pyytänyt tavaroiden toimitusta et rahoja takaisin.