Itselläni oli sama tilanne, hain tilauksen viime viikon torstaina. Tilausvahvistuksessa, tilauksen noudon jälkeen lähetetyssä noutoviestissä sekä pakkauslistassa oli alkuperäiset tuotemäärät. Sisällä taas vähemmän tavaraa kuin mitä merkitty.Hienoa Tokmanni. Tilaus noudettu, sisässä vähennetyt määrät tavaraa mutta listalla täydet määrät. Ei olisi itseäni haitannut jos peruvat tilauksen, en olisi mitään ollut vaatimassa. Mutta onhan nyt perseestä että toimittavat eri määrän tavaraa kuin toimituslähetteeseen kirjaavat. Saa nähdä miten palauttaminen onnistuu kun tuotteita ei ole sitä mitä listoilla lukee. VMP.
Tänään saapui Tokmannin asiakaspalvelun vastaus kyselyyn. Asiakaspalvelu oli kuulemma saanut tiedon verkkokaupasta, että minulle oli lähetetty viesti "Olemme korjanneet virheen ja muuttaneet tuotteiden määrät vastaamaan tilauksen maksua". Kyseistä viestiä en ole kuitenkaan koskaan saanut tai muutakaan tietoa tuotteiden määrien muutoksesta.Eipä tarvinnutkaan alkaa setvimään Tokmannin kanssa palautuskuvioita. Asiakaspalvelun puoli halusi lähettää puuttuvat kamat perässä, vaikka tarjouduin myös palautukseen. Keräilyvirheestä vaan pahoittelivat, ei mitään mainintaa tai vänkäystä "liian vähän maksetusta" siis minulle. Eli keräilyhommasta lampaanperse Tokmannille, mutta asiakaspalvelulle iso peukku
Asia olisi ihan fine, jos olisivat peruuttaneet tilauksen tai ilmoittaneet muutoksesta minulle. En kuitenkaan ole saanut mitään tietoa asiasta, vasta kun paketin avauksen jälkeen.