No tuli eilen nähtyä Suspiria.
Suspiria (2018) FINNKINO leffateatterissa:
+ Mystery hieman en voinut arvata loppua.
+ Kauhua. Sainko minäkin painajaisia kun yksi foorum jäsen? En saanut. Kauhutoleranssi jos on fiktio (siis leffassa ei oikeassa elämässä) on minulla aika kivenkova.
+ Alastomuutta K18!
+ Blood/Death K18!
+ Kauniita naisia.
+ Loppu.
Neutraali: Rumia naisia.
Neutraali: Taidetta osittain pidin.
Neutraali: Berliini Saksa 1977. Itäsaksa ja länsisaksa.
- pitkä leffa ja sitten vielä runsaasti mainoksia 3h kesti. Kotona olin kello 02.00.
- Eka puoli tuntia oli kyllä että aloin miettimään valitsinko oikean leffan katsoa.
Minun arvosana: 7.5/10 hyvä/oikein hyvä! IMDB jos pakko äänestää kai annan 8/10.
Spoiler leffa toi mieleen tämän musiikikapaaleen, mutta leffa on kuitenkin ehkä syvempi mitä luulisi:
Suspiria (2018) FINNKINO leffateatterissa:
+ Mystery hieman en voinut arvata loppua.
+ Kauhua. Sainko minäkin painajaisia kun yksi foorum jäsen? En saanut. Kauhutoleranssi jos on fiktio (siis leffassa ei oikeassa elämässä) on minulla aika kivenkova.
+ Alastomuutta K18!
+ Blood/Death K18!
+ Kauniita naisia.
+ Loppu.
Neutraali: Rumia naisia.
Neutraali: Taidetta osittain pidin.
Neutraali: Berliini Saksa 1977. Itäsaksa ja länsisaksa.
- pitkä leffa ja sitten vielä runsaasti mainoksia 3h kesti. Kotona olin kello 02.00.
- Eka puoli tuntia oli kyllä että aloin miettimään valitsinko oikean leffan katsoa.
Minun arvosana: 7.5/10 hyvä/oikein hyvä! IMDB jos pakko äänestää kai annan 8/10.
Spoiler leffa toi mieleen tämän musiikikapaaleen, mutta leffa on kuitenkin ehkä syvempi mitä luulisi: