Kauhuelokuvat

Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 776
Ok menen katsomaan FINNKINO leffateatteriin. Se on julmetun pitkä leffa.
Joo tuo on myös enemmän tuommoista hiljalleen rakentuvaa psykologista kauhua. Jos tykkäsit Hereditarystä niin melko varmasti tykkää tästäkin. Ei tunnu liian pitkältä. Juoni imaisee mukaansa eikä huomaa ajankulua. Jos taas kannatat B-luokan säikyttelykauhua niin ei välttämättä ole sinun elokuvasi.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No tuli eilen nähtyä Suspiria.


Suspiria (2018) FINNKINO leffateatterissa:
+ Mystery hieman en voinut arvata loppua.
+ Kauhua. Sainko minäkin painajaisia kun yksi foorum jäsen? En saanut. Kauhutoleranssi jos on fiktio (siis leffassa ei oikeassa elämässä) on minulla aika kivenkova.
+ Alastomuutta K18!
+ Blood/Death K18!
+ Kauniita naisia.
+ Loppu.
Neutraali: Rumia naisia.
Neutraali: Taidetta osittain pidin.
Neutraali: Berliini Saksa 1977. Itäsaksa ja länsisaksa.
- pitkä leffa ja sitten vielä runsaasti mainoksia 3h kesti. Kotona olin kello 02.00.
- Eka puoli tuntia oli kyllä että aloin miettimään valitsinko oikean leffan katsoa.
Minun arvosana: 7.5/10 hyvä/oikein hyvä! IMDB jos pakko äänestää kai annan 8/10.
Spoiler leffa toi mieleen tämän musiikikapaaleen, mutta leffa on kuitenkin ehkä syvempi mitä luulisi:
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 776
No tuli eilen nähtyä Suspiria.


Suspiria (2018) FINNKINO leffateatterissa:
+ Mystery hieman en voinut arvata loppua.
+ Kauhua. Sainko minäkin painajaisia kun yksi foorum jäsen? En saanut. Kauhutoleranssi jos on fiktio (siis leffassa ei oikeassa elämässä) on minulla aika kivenkova.
+ Alastomuutta K18!
+ Blood/Death K18!
+ Kauniita naisia.
+ Loppu.
Neutraali: Rumia naisia.
Neutraali: Taidetta osittain pidin.
Neutraali: Berliini Saksa 1977. Itäsaksa ja länsisaksa.
- pitkä leffa ja sitten vielä runsaasti mainoksia 3h kesti. Kotona olin kello 02.00.
- Eka puoli tuntia oli kyllä että aloin miettimään valitsinko oikean leffan katsoa.
Minun arvosana: 7.5/10 hyvä/oikein hyvä! IMDB jos pakko äänestää kai annan 8/10.
Spoiler leffa toi mieleen tämän musiikikapaaleen, mutta leffa on kuitenkin ehkä syvempi mitä luulisi:
Kiva että tykkäsit. Ei toi tosiaan mikään "täydellinen mestariteos" ole mutta reippaasti keskivertokauhuja parempi, nykyään kun iso osa on aika surkeita tekeleitä. Itse aikalailla samoilla tuon arvosanan suhteen. Nyt kun jälkeenpäin mietin niin ainakin itselle elokuvalla on jälleenkatsomisarvoakin kun sen verran salaperäinen että ei auennut läheskään kaikki yhden katsomiskerran jälkeen.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kiva että tykkäsit. Ei toi tosiaan mikään "täydellinen mestariteos" ole mutta reippaasti keskivertokauhuja parempi, nykyään kun iso osa on aika surkeita tekeleitä. Itse aikalailla samoilla tuon arvosanan suhteen. Nyt kun jälkeenpäin mietin niin ainakin itselle elokuvalla on jälleenkatsomisarvoakin kun sen verran salaperäinen että ei auennut läheskään kaikki yhden katsomiskerran jälkeen.
Hmm jo ei ollut päivänselvä eka katsomisen aikana. Olen toki vähemmän kriittinen monelle kauhu lefalle riippuu ihan siitä että mikä leffa on kyseessä.


Voisin selittää mitä lopussa tapahtui, mutta se olisi niin iso spoileri että annetaan olla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Pidän alkuperäisestä Suspiriasta paljon ja olin pitkään hyvin skeptinen tuon remaken kanssa, mutta aika paljon se tuntuu keräävän kehuja. Eiköhän se jossain välissä tule katsottua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Tänään aamulla argentiinalaista kauhua: Aterrados (2017) - IMDb. Vähän kuin sekoitus J-horroria (varsinkin visuaalisesti Ju-on) ja jenkkikauhuja tyyliin From Beyond tai Event Horizon. Esikaupunkialueella tapahtuu kummia ja paikallinen poliisi pyytää apua tuntemaltaan yliluonnollisten ilmiöiden tutkijalta. Paljon hyviä "creepy" kohtauksia vaikka kaikki eivät ehkä mitään maailman omaperäisimpiä olekaan (suihkukohtaus :tup: ), mutta hahmot ja tarina aika köykäiset. Tykkäsin kuitenkin. 7/10
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Katsoin tuon uuden Halloweenin ja omasta mielestä oli aivan umpisurkea. Ensimmäiset 30 minuuttia meni arpoessa, että onko tämä nyt parodiaa vai ei (tulin siihen tulokseen, että ei). Loput sitten niin sielutonta patsastelua ja typeryyttä, että oksat pois. 2/10 ja noistakin toinen piste Carpenterin musiikeille (alkutekstit elokuvan paras osa ja se kertookin kaiken tarpeellisen).
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Katsoin tuon uuden Halloweenin ja omasta mielestä oli aivan umpisurkea. Ensimmäiset 30 minuuttia meni arpoessa, että onko tämä nyt parodiaa vai ei (tulin siihen tulokseen, että ei). Loput sitten niin sielutonta patsastelua ja typeryyttä, että oksat pois. 2/10 ja noistakin toinen piste Carpenterin musiikeille (alkutekstit elokuvan paras osa ja se kertookin kaiken tarpeellisen).
Ite digannu paljon Halloweeneista. Onkohan jo aika ajanu ohi tästä klassikosta?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
559
Katsoin tuon uuden Halloweenin ja omasta mielestä oli aivan umpisurkea. Ensimmäiset 30 minuuttia meni arpoessa, että onko tämä nyt parodiaa vai ei (tulin siihen tulokseen, että ei). Loput sitten niin sielutonta patsastelua ja typeryyttä, että oksat pois. 2/10 ja noistakin toinen piste Carpenterin musiikeille (alkutekstit elokuvan paras osa ja se kertookin kaiken tarpeellisen).
Mihin sijoitat tämän kaikkien Halloweenin top-listalla? 2., 3. vai vielä alemmas?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Mihin sijoitat tämän kaikkien Halloweenin top-listalla? 2., 3. vai vielä alemmas?
En ota kantaa, koska nuo vanhemmat jatko-osat nähnyt joskus lapsena enkä paljoakaan niistä muista. Vaikea tästä ainakaan paljon huonompaa elokuvaa on enää tehdä (no ehkä hiukan kuitenkin kun tämän sentään katsoin loppuun asti).
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mihin sijoitat tämän kaikkien Halloweenin top-listalla? 2., 3. vai vielä alemmas?
Minä olen nähnyt ykkönen sen ensimmäisen vuonna 2018... ja minä pidin uusimmasta Halloweenista ja niin piti myös n minun ystäviä.


Halloween 1978
+ Horror/Thriller
+ Classic Halloween music.
+ Enemmän tai vähemmän alastomia naisia tosi vain vilauksia
mutta kuitenkin K18 myös sen takia:)
+ Vaarallinen tappaja ja vahva psykopaatti murhaaja.
+ Uusi idea ensimmäinen Halloween elokuva.+ You can't kill the Boogy Man! Toisaalta KYLLÄ on mahdollista että voi tuosta selvityä hengissä
vaikka ei ole todennäköistä.
+ Loppua kohti parempi...
+ John Carpenter yksi kauhun mestareista.
Neutraal: Hidas tempoinen välillä lian hidas minun makuun.
- Hidas tempoinen....
Äänestän: 8.5/10 (IMDB äänestän 9/10)

Halloween 1998
+ Ok-näyttelijät. Tiedän miehen, joka näyttelee
"17" vuotiasta nuori hän oli elokuvassa Faculty ja on myös hyvä näyttelijä.
+ Kauniita tyttöjä.
+ Jotkut asiat ovat parempia vanhoina aikoina.
+ Nuorempi versio serial killerista.
- Minusta alusta alkaen tuntuu joskus vanhaksi elokuvaksi ollaksen jopa vuonna 1998 tehty elokuva.
Äänestän: 6.5 / 10 (IMDB:ssä jos äänestän annan 7/10)

Nähty FINNKINO elokuvateatterissa.
Halloween 2018
+ Moderni tunne.
+ Super cool Psychopath sarjamurhaaja ja jopa muut mielenterveyden vankilassa
pelkäävät häntä ... 190 cm-200 cm pitkä, erittäin vahva (ehkä vankilassa harjoitellut) mutta lihaksia on.
+ Kovat sukulaiset jotka ei helposti anna periksi...
+ Tehosteet.
+ Klassinen Halloween-musiikki.
+ A force of Nature or Evil?
+ "Do you believe in the Boogie man? You should!"
Äänestän: 8.75 / 10! (IMDB:ssä jos äänestän annan 9/10)
Tuossa minun arvosteluni noista 3 Halloween elokuvasta on myös muita olemassa.
Joissakin asioissa meillä on sama makun Paha Kukkeli kanssa esim meidän mielestä vanha 80 luvun The Thing on parempi leffa kuin uusin The Thing.


Minusta uusi Suspiria oli hyvä ja Paha Kukkeli epäili onko hyvä? En ole nähnyt vanhempaa Suspiria mutta Paha Kukkeli on nähnyt sen ja kehui sitä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ihmissusi:
1) Ginger Snaps (2000)
2) Dog Soldiers (2002)
3) The Howling (1981)
Oli paha_kukkeli ihmisusi leffa valinnat jos pitää valita vain 3 ihmisusi leffaa ja kuten kopio minun mausta samat olisin valinnut. Ei mitään parasta noista 3 vähän makuasia. Vanhin on vähän hidastempoinen alussa mutta klassinen. Dog Soldiers on Action/Horror sotilaita.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Ite en alkuperäsestä Halloweenistäkään pahemmin välitä. Hyvä musa, jonkinverran hyvää ambienttia, mutta muuten aika tylsä släsheri. Kestää iäisyyden että mitään tapahtuu, ja sitä ennen olevat tapahtumat on aika tylsiä. "Geneerinen", vaikka ite oli se joka sen geneerisyyden loi.

Saman aikakauden, kulttistatuksen ja teiniteeman Carrie toisaalta taas on mielestäni ajaton klassikko. Loistavaa näyttelyä, oivaltavaa kameratyötä, hyviä hahmoja, ja älyttömän hyvä peilaus 70-luvun elokuvaan kaikenkaikkiaan. Ikkuna aikalaisuuteensa jolloin leffa on tehty, ja siinä kaikki elementit toimivat, vaikka ns. kauhua onkin vasta vähän lopussa, ja siinäkin ollaan "pahiksen" puolella.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Ihmissusi:
1) Ginger Snaps (2000)
2) Dog Soldiers (2002)
3) The Howling (1981)
Oli paha_kukkeli ihmisusi leffa valinnat jos pitää valita vain 3 ihmisusi leffaa ja kuten kopio minun mausta samat olisin valinnut. Ei mitään parasta noista 3 vähän makuasia. Vanhin on vähän hidastempoinen alussa mutta klassinen. Dog Soldiers on Action/Horror sotilaita.
En kyllä itse voisi mitenkään jättää American Werewolf in Londonia pois. :( Ite varmaan pistäisin sen ekaksi (se muodonmuutoskohtaus! :love: Ja loppu kans) , ja jättäisin Dog Soldiersin pois. Nicholsonin Wolf kyllä myös oli makuuni, vaikka lähinnä draamaleffa onkin.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
En kyllä itse voisi mitenkään jättää American Werewolf in Londonia pois. :( Ite varmaan pistäisin sen ekaksi (se muodonmuutoskohtaus! :love: Ja loppu kans) , ja jättäisin Dog Soldiersin pois. Nicholsonin Wolf kyllä myös oli makuuni, vaikka lähinnä draamaleffa onkin.
Yep ymmärrän sinun mielipiteesi. Vanhoista ihimisusi leffoista on ollut kiisteltyä mikä on paras vanha ihmisusi leffa. Monet sanoo American Werewolf in London. Monet taas sanoo Howling 1. Minulle Howling 1 on paras se on tehty budjetilla. Sitä seurasi kasa B leffoja B budjetilla jota en suosittele.

Se eka Howling 1 kestää kauan ennen kun tapahtuu mutta oli kauhua kyllä...

American Werewolf in London olen nähnyt sen mutta ei pääse minun 3 parhaan joukkoon vaikka ok leffa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Tuli yhtäkkiä Dog Soldiersista mieleen vähän saman asetelman leffa (no ei ollenkaan, mutta kasa tyyppejä menee taloon keskelle metsää), Severance. Trailerin perusteella aika yhdentekevä B-kauhukomedia, mutta tykkäsin kovasti. Sama ohjaaja on näköjään muitakin hyviä tehnyt, Black Death, Triangle, Severance, Creep, kaikki mielestäni katsomisen arvoisia, vaikkei nyt mitään klassikoita. Aika erityylisiä kaikki kans. Uudemmista en tiä.

Christopher Smith - IMDb
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Christopher Smith - IMDb[/QUOTE]
Noista olen nähnyt Severance ja The Creep... ei mahtava ylläri en spoilaa mutta The Creep oli sellainen leffa jotekin toi mieleen minun genren kauhusta ainakin yhdessä kohtauksesa hehee en spoilaa...

The Black Death ja Triangle minun pitää siis nähdä hmm
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Sensuuri kielsi 87 monet elokuvat kokonaan, ja se oli kyllä harmi. Eihän niitä sitten saanut mistään.
Mutta voitteko kuvitella kuinka uskomattoman upeaa oli sitten, kun oli odottanut kymmeniä leffoja
20 vuotta ja sitten näki ne :lol:
Vaikka on tullut katsottua 80 luvun alusta asti kauhuleffoja, niin paljon on silti näkemättä vielä.
Mieleenpainuvimpia kokemuksia on joskus -80 luvulla, kun tuli katsottua iso läjä kauhua aamuun asti.
Nykyisin harrastus on muuttunut hieman, mutta silti mielessä on aina se vaikeasti selitettävä tunnelma, mitä ei ehkä sellaisilla ole olemassakaan jotka eivät kauhua ole katsoneet.
Yhtä vaikea on sanoa mikä on hyvä kauhuleffa ja mikä ei. Kaikki kai ne on hyviä :lol:
Häiriintynein kokemus on kuitenkin se, kun korjasi betaa kuukauden, ja se venytti niin, että kauhuleffan ihmisten äänet kuulostivat demoneilta.
Sen kuulee melkeinpä vieläkin :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
559
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Suosittelen The Hills Have Eyes ja The Hills Have Eyes 2 elokuvia. Sijoittuvat Amerikkalaiselle aavikolle. Hyvin on onnistuttu tunnelma luomaan elokuvissa.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Nyt on uus Halloweenikin jo kaupassa myynnissä..ei tainnu olla kauheen onnistunu tekele!?
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Nyt on uus Halloweenikin jo kaupassa myynnissä..ei tainnu olla kauheen onnistunu tekele!?
Itse kylläkin pidin, toki sisälsi genreen kuuluvat kliseet ja omasta mielestäni muutamat tarpeettomat typerät juonenkäänteet.

Alkuperäisten 1 & 2 osien jälkeen ehkä paras osa mutta tiedä siitä onko kuitenkaan täyden hinnan arvoinen, riippuen täysin siitä kuinka fanaattinen Michael Myers fani olet.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Itse kylläkin pidin, toki sisälsi genreen kuuluvat kliseet ja omasta mielestäni muutamat tarpeettomat typerät juonenkäänteet.

Alkuperäisten 1 & 2 osien jälkeen ehkä paras osa mutta tiedä siitä onko kuitenkaan täyden hinnan arvoinen, riippuen täysin siitä kuinka fanaattinen Michael Myers fani olet.
No oonhan mä aika paljon tästä kyseisestä sarjasta digannu..
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Halloween 2018. Uskomatonta paskaa. Se Busta Rhymes jatko-osakin oli viihdyttävämpi kuin tämä. Siinä oli sentään se huumoriaspekti. Pakko kait latoa nyt esimerkki niille ketkä eivät ole nähneet tästä logiikan riemuvoitosta ettei tule sanomista gallupin omaisesta vastauksesta:

valmistaudutaan 40 vuotta mörkömiehen tuloon. On kaapit täynnä asetta, valonheitintä, kameroita, ansoja ja kamppailulajeja on hinkattu samoin kuin ampumista. Sähkömieskin on tehnyt paniikkihuoneen ja vielä piilotetun sellaisen. On vahvaa ulko-ovea monella lukolla ja salvalla MUTTA tottahan siihen oveen pitää laittaa sokerilasista isot ruudut että käden saa läpi ja lukot auki. Näinhän kaikki valmistautuisivat?

Tämä toimii kiihokkeena jos olet siinä n. 11vee. Alkuperäinen on klassikko. Pysykään vaan siinä ja jättäkää jälkituotanto katsomatta. Noh ne rob zombien versiot, ainakin se ensimmäinen olivat ihan ok.
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 776
Nyt on uus uinu uinu lemmikkini katsottu. Ihan ok uusintaversio. Ei mitenkään maata mullistava ja loppu lyyään vähän liiankin simppelisti kokoon. Katsomisen arvoinen kuitenkin ja ihan menevää kertaviihdettä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Nyt on uus uinu uinu lemmikkini katsottu. Ihan ok uusintaversio. Ei mitenkään maata mullistava ja loppu lyyään vähän liiankin simppelisti kokoon. Katsomisen arvoinen kuitenkin ja ihan menevää kertaviihdettä.
Pet Cemetary sillä kielellä kutsun sitä ja suomi ei ole äidinkieleni.

Minun tilanne oli se että olen nähnyt myös vanhan elokuvan Pet Cemetary, mutta en muistanut juuri paljoakaan siitä vanhasta elokuvasta.

En vertaile vanhaa elokuvaa tähän uuten koska en pysty muistamaan sitä vanhaa leffaa riittävän hyvin.

Nyt jotkut retrot tässä threadissa ehkä haukkuu uuden leffan maan rakoon, mutta olkoon sitten niin. Minä annoin sille Pet Cemetary 8/10 ja sainhan hieman selitystä mistä tämä johtui tämä sanotaan voima. Minusta olisi ollut ainesta vielä parempaan leffaan, mutta en voinut ainakaan ennustaa loppua.

Pet Cemetary nähty eilen FINNKINO leffateatterissa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Pet *Sematary
Cemetery on tahallaan kirjoitettu väärin nimessä.
Ok vähän niin kuin Mortal Kombat 1995 elokuva joka oikeasti pitäisi kirjoittaa Mortal Combat. Pidän eka leffasta se Mortal Kombat 2 oli aika roska elokuva, mutta pidän eka elokuvasta.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Nyt on uus uinu uinu lemmikkini katsottu. Ihan ok uusintaversio. Ei mitenkään maata mullistava ja loppu lyyään vähän liiankin simppelisti kokoon. Katsomisen arvoinen kuitenkin ja ihan menevää kertaviihdettä.
Alkuperänen 1989 ihan legenda-kamaa..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
164
Itse en pitänyt juuri yhtään tuosta Pet Sematarystä. Missään kohtaa ei saatu jännitystä kohoamaan hyvälle tasolle ja viimeiset 15min tuntui enemmänkin mustalta komedialta. Näyttelijät hoitivat kuitenkin hommansa pääosin hyvin (eihän John Lithgowia voi olla rakastamatta), annan 2/5.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Aika sairas elokuva..uusi perhe muuttaa hienoon asuntoon ja sitten lopulta kaikki melkeen kuolevat ..
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Miks muuten Tappajahaita ei ole tehty enää sen 1987 version jälkeen enää??
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
En tiedä onko tuo Pet Semataryn tarina sellainen ettei se vaan toimi leffana, mutta ei tämä uusikaan ollut varsinaisesti vanhempaa versiota kummempi räpellys. Itse en myöskään pitänyt siitä miten tämä remake oli melkeinpä tribuuttii vanhemmalle versiolle (kuvataan tiettyjä kohtauksia aivan identtisesti, mutta sitten ollaan "nokkelia" ja tapahtuukin jotain muuta kuin vanhassa - esim. rekka + Cage ja skalpelli + Jud). Myös näyttelijät olivat pääosin yhtä puisevia kuin tuossa 1989 versiossa (Ellietä esittänyt tyttö oli tämän uuden paras, jopa Lithgow tuntui olevan täysin unessa). Ehkä 4/10
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Hyvähän Pet Sematary 1989 on..laatuteos

Pitäsköhä tsiigata uus Halloween?
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Harvinaisempia kauhuleffoja:

Scissors-Sakset mukana mm.Sharon Stone
Stuff-Murhaavaa Mössöä
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Eilen katsoin autopsy of jane doe. Ihan ok, hyvin tummasävyinen leffa. Tunnelma ok
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
SAW Collectionin omistin..ihan hyviä pätkiä oli..ottaen huomioon et 2000-luvun kauhuleffat on ollu aika pahoja pettymyksiä!
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
No Amerikan slashler leffat eli kulta-aikaansa 70 ja 80-luvuilla..siitä on jo aikaa!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Onko toi uusin remaken remake Halloween katsomisen arvoinen? Se Rob Zombien '07 versio oli ihan jees.
Uusin Halloween on jatkoa ensimmäiselle eli ei siis remake. Itse en pitänyt, mutta moni muu ilmeisesti siitä pitää (toisaalta en pidä slashereista yleisestikään eli näkemykselläni ei lajityypin fanille ole kauheasti arvoa).
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
559
Onko toi uusin remaken remake Halloween katsomisen arvoinen? Se Rob Zombien '07 versio oli ihan jees.
Ihan kelvollinen tekele tuo on, ei pettänyt. Ja erona Rob Zombien versioon ainakin omasta mielestä on se, että tässä ei ole vain mahdollisimman raakaa väkivaltaa.

Muutamia hienoja visuaalisia juttuja ja vastakkainasetteluita alkuperäisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Viime vuoden Halloweenille on luvattu jatkoa jonka ensi-ilta tulee olemaan jenkeissä 26.10.2020, tämä olisi siis sarjan kolmas osa koska muut aiemmin tehdyt jatko-osat unohdettiin tarkoituksella.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Viime vuoden Halloweenille on luvattu jatkoa jonka ensi-ilta tulee olemaan jenkeissä 26.10.2020, tämä olisi siis sarjan kolmas osa koska muut aiemmin tehdyt jatko-osat unohdettiin tarkoituksella.
Vaan onko näistä uusista Halloweeneista John Carpenterin tasolle?

Unohtamattakaan Donald Pleasencea Dr.Loomisina..

Alkuperäiset 1&2 katottu varmaan jo 100 kertaa..True class!!
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 366
Eilen katsoin autopsy of jane doe. Ihan ok, hyvin tummasävyinen leffa. Tunnelma ok
Tämä löytyi StepheN Kingin suosikkileffa listastaan, niin tuli tsekattua kun Netflix:stä löytyi.

Oli ok. Vähän turhan pimeää kuvaa välillä, kun ei nähnyt kunnolla mitä tapahtuu (kuka hullu näitä viittii pimeässä huoneessa yksin katella :)

Ehdottomasti normi parempaa kauhua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 332
Viestejä
4 194 571
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom