- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 16 726
Kaikki on pientä, mutta juju siinä että ensin leikataan päästöjä sieltä mistä tehokkainta, helpointa, vähiten haittaa.Lentämisen päästöt melko pienet kokonaisuudessa, joten mitä väliä?
yhdenprosenttiyksikön leikkaus on ison väännön takana, päästövaikutuikset ei niinkään huomio mistä se leikattu.
Melko sanasta päättelen etet tarkoita sitä että fosiilisista päästäisiin eroon golaabilisti, vaan siitä että jos lentämiseen kehitettäisiin päästötön energia.Melko isoja siivuja aletaan saamaan päästöistä pois kun energia saadaan puhtaaksi.
Tuohon panostetaan, mutta lentämisestä se on haasteellisempaa kuin maanpäällisestä liikenteestä, tai meriliikinteestä.
Ajankohtaisilla akkutekniikoilla painohaasteita, vety, turvallisuus mielikuva. Synteettiset tai uusiutuvat polttoaineet, joilla voisi korvat nykyist fosiiliset.
Nykyisellään kai odotukset sähkökoineisiin lyhyemmilla matkoilla, ja polttoaineiden osalta lähinnä sekoituksia, ei kokonaan.