Olisiko suositusta sähköpostihostingista? Tarvitsisi pari laatikkoa ja .fi domain löytyy plakkarista. Louhi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iCloud+ alkaen 0,99€/kk.Olisiko suositusta sähköpostihostingista? Tarvitsisi pari laatikkoa ja .fi domain löytyy plakkarista. Louhi?
Fastmail on monipuolinen palvelu, muttei kaikkein halvin. Kuukauden voi kokeilla maksutta, vaikka jollain palvelun tarjoamalla domainilla, niin näkee miten webmail ym. sopii omaan makuun. Halvin paketti on business-puolella, toisaalta taas familysta saattaa löytyä sopivin "parille laatikolle", jos halvimmassa ei riitä tila tai muut ominaisuudet.Olisiko suositusta sähköpostihostingista? Tarvitsisi pari laatikkoa ja .fi domain löytyy plakkarista. Louhi?
Tämä itse asiassa voisi olla ratkaisu, kun tilaus jo löytyykin levytilan vuoksi. Saa myös paremman webmailin samalla.iCloud+ alkaen 0,99€/kk.
Itselläni ollut tuo omalla domainilla käytössä kohta 3 vuotta ja pelaa kuin se kuuluisa junan vessa. Jonkin verran alkuun mennyt ja vissiin vieläkin jotain postia roskapostiin vastaanottajilla mutta tuo lienee enemmän sitä, että monet filtteröi raskaasti tuntemattomia domaineja, eikä tuo ole niinkään iCloudista johtuvaa. Ja itselläni oli tuon käyttöönoton jälkeen yksi vika mutta se oli jokin harvinainen juttu jota meikäläisen tapaisille voi sattua ja sen joutui korjaamaan ihan käsin joku noilla (ei ollut mitään mitä itse olisi voinut tehdä) ja kesti vuoden saada asia nostettua siellä niin ylös, että joku sen otti hommakseen korjata (työläs päästä first level supportista ylöspäin). Sinänsä ei haitannut, kun koko sen ajan postit omalla domainilla kulki, ei vain voinut tehdä mitään muutoksia hallinnassa.Tämä itse asiassa voisi olla ratkaisu, kun tilaus jo löytyykin levytilan vuoksi. Saa myös paremman webmailin samalla.
Enää pitää siirtää domain edukkaaseen DNS-hostingiin mutta ne eivät näytä olevan pahan hintaisia, ~10-15€/vuosi.
Kiitos.
Toimii varmasti mutta jotenkin minä miellän oman mailiserverin pyörittämisen reseptiksi katastrofiin, jos tuon kanssa ei oikeasti ole tarkoitus puuhailla lähes kaikkea vapaa-aikaansa. Kertoohan tuosta paljon jo sekin, että juuri kukaan isompi organisaatio tai mikään muukaan ei tänä päivänä omia mailiservereitään pyöritä, vaan ostavat palvelun ulkopuoliselta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.