Dieselnautti
Make ATK Great Again
- Liittynyt
- 14.07.2020
- Viestejä
- 287
Edit: Marelli Magneti paksin kaasujouset, hyvät ja halvat, Marelli Magneti uskallettu painaa tuotteeseen. Edelliset oli muistaakseni Lesjöforssit, joka on tilannut jostain vinkuintiasta blankkoa tavaraa omaan pakettiinsa, näiden kanssa jatkuvia ongelmia paikallaan pysymisen kanssa, onneksi ei mennyt lasista läpi kantta sulkiessa. Tuli vaihdettua konepellistä kiinnityskappaleet epäillessäni niitä kuluneiksi, mutta ongelma poistui noilla Marelli Magneteilla ja ovat vielä Lesjöforsseja tehokkaammatkin.
BMW näyttäisi tarjoavan tuohon enää vain Value Line osaa, joka on jossain vaiheessa ollut edellisen version Lemförder johon on lisäksi leimattu BMW:n varaosanumero. Malesian Lemförderissä ei ole mitään valumerkintöjä, laserilla (?) tehty tehtaan oma koodi jolla ei tule yhtään hakutuloksia, toisessa (!) tukivarressa oli myös Lemförderin logo samalla menetelmällä. Value-Line OEM on Schmiedmannilla tosiaan tuplahintainen Febi-Bilsteiniin (joka näyttää vahvasti Malesian kamalta..), jos pystyy tiskillä tsekkaamana tavaran ennen ostoa niin kuitenkin harkitsemisen arvoinen vaihtoehto.
Kolinat ei kuulemma poistuneet kokonaan reaktiotankojen vaihdolla ja ovat lähteneet taas voimistumaan, eli tosta autosta mennee myös tukivarret vaihtoon. Täytyy samalla tekohengittää noita reaktiotankojen palloja rasvalla. Mitäköhän tukivarsiksi sitten tilaisi...Meyle HD:kin taitaa olla vahvistettu vaan kumipuslan osalta mikä ei ole ongelma.
Jos edes Lemförder ei kestä, niin olisikohan uusi alkuperäinen osa suuremmalla todennäköisyydellä Saksassa valmistettu ja kestävä? Hintaa luonnollisestikin vähintään tuplat.
BMW näyttäisi tarjoavan tuohon enää vain Value Line osaa, joka on jossain vaiheessa ollut edellisen version Lemförder johon on lisäksi leimattu BMW:n varaosanumero. Malesian Lemförderissä ei ole mitään valumerkintöjä, laserilla (?) tehty tehtaan oma koodi jolla ei tule yhtään hakutuloksia, toisessa (!) tukivarressa oli myös Lemförderin logo samalla menetelmällä. Value-Line OEM on Schmiedmannilla tosiaan tuplahintainen Febi-Bilsteiniin (joka näyttää vahvasti Malesian kamalta..), jos pystyy tiskillä tsekkaamana tavaran ennen ostoa niin kuitenkin harkitsemisen arvoinen vaihtoehto.
Kolinat ei kuulemma poistuneet kokonaan reaktiotankojen vaihdolla ja ovat lähteneet taas voimistumaan, eli tosta autosta mennee myös tukivarret vaihtoon. Täytyy samalla tekohengittää noita reaktiotankojen palloja rasvalla. Mitäköhän tukivarsiksi sitten tilaisi...Meyle HD:kin taitaa olla vahvistettu vaan kumipuslan osalta mikä ei ole ongelma.
Viimeksi muokattu: