Home Assistant - For Dummies (hass.io)

Vaikuttaisi lupaavalta, ei kyllä palvele nopeita tarpeita sillä tuo on loppu kaikista tavarataloista:

1732091661525.png

Tarvitaan näillekin hyödykkeille Unifi-notify tyyppinen järjestelmä, ilmoittaa kun tavaraa tulee varastoon...

TP-Link menee varmaankin Tyuan Smartlife-sovellukseen. Nuo saa integroitua HA:n Tyuan pilvi-integraation kautta, ei mitenkään erityisen näppärästi.
Itse saan tuosta soittokellosta napsautettua varastosaldoilmoituksen päälle.

Vaikuttaisi lupaavalta, ei kyllä palvele nopeita tarpeita sillä tuo on loppu kaikista tavarataloista:

1732091661525.png

Tarvitaan näillekin hyödykkeille Unifi-notify tyyppinen järjestelmä, ilmoittaa kun tavaraa tulee varastoon...

TP-Link menee varmaankin Tyuan Smartlife-sovellukseen. Nuo saa integroitua HA:n Tyuan pilvi-integraation kautta, ei mitenkään erityisen näppärästi.
TP-Linkille on oma sovellus ja integraatio, ei mene Tuyaan

Itse mietin tuollaista ikean zigbee pistorasiaa jos laittais pesukonetta mittaamaan, mutta tulin mielessäni siihen tulokseen, että viisaampaa asentaa pistorasian taakse shelly pm mini mittaamaan sähkönkulutusta. Pidän sitä ehkä luotettavampana asennustapana.

Itseltänikin ääni Ruuville: minulla on yksi saunassa ja toinen autokatoksessa ja ovat toimineet ongelmitta marraskuusta 2022 asti, jolloin ne tuli hankittua. Molemmat ovat tavallisia, eivät Pro-malleja.

Ulkona olevaan vaihdoin juuri patterin, saunassa on vielä alkuperäinen CR2477 patteri käytössä.
Ruuveja 6kpl ja hyvin ovat pelanneet.
Täytyisi kaikkiin uusia kohta patterit, onko kukaan tutkinut että onko ruuvin sivuilta halvin, ainakin nopeasti tutkiessa oli?

Ruuveja 6kpl ja hyvin ovat pelanneet.
Täytyisi kaikkiin uusia kohta patterit, onko kukaan tutkinut että onko ruuvin sivuilta halvin, ainakin nopeasti tutkiessa oli?

Ei ole. Osta Prismasta tms. CR 2450 paristoja, käyvät ruuveihin ja kestävät noin vuoden ulkona, sisällä hieman pidempään. Neljä kappaletta kolme euroa.

Osaako joku auttaa Philips Hue Tap Dial Switchin kanssa? Konffaisin mielelläni yhden kiekkon kolme neljästä nappulasta Huen oman applikaation kautta, koska se on äärettömän helppo tehdä sillä. Neljännen nappulan taas haluaisin konffata Home Assistantin kautta kontrolloimaan täysin Hueen ja Huen valoihin liittymätöntä asiaa. No eipä se itse konffaus ongelma ole, vaan se, että saisin Huen kautta sen neljännen nappulan ikään kuin "tyhjäksi". Nyt kun painan neljättä nappulaa niin sekä Huen kautta tapahtuu asioita, sekä Home Assistantin kautta. Vinkkejä? Tietty sen nappulan voisi Huen kautta laittaa tekemään jotain "turhaa", mutta josko joku muu tapa olisi.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 028
Jäsenet
74 313
Uusin jäsen
okimotoyoko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom