Hogwarts Legacy (10.02.2023)

Ihan kiva peli tämä on, jos tykkää pelityypistä 'Kerää tuhat koivunlehteä ja kaksi tuhatta mustikanvarpua, 177 erilaista kaulahuivia, 422 erilaista hattua, juokse koko ajan ylös alas samoja (tai vähän eri) portaita paikasta toiseen. Ja kun tähän kyllästyt, käytä erilaisia pikasiirtymiskeinoja (jotka kestävät kauemmin kuin kokonaisen pelitilanteen lataaminen) + muita fuskukeinoja, joita varmaan jo nyt löytyy netistä vaikka millä mitalla'.

Vaatettakin löytyy erilaisita (UFFin ylläpitämistä?) aarrearkuista sen verran, että luulisi paikallisten kankureiden, räätäleiden ja suutareiden jo aika päiviä sitten jääneen eläkkeelle.
Ja miksi ihmeessä alussa löytyy vain huonoilla ominaisuuksilla varustettuja vaatteita - myöhemmin aivan vierestä löytyy supervarusteita.

Ja jopa superyöpukuja!

Eikä kukaan väräytä silmääkään tai edes suupielet ala nykimään, kun hiipparoit pitkin linnan käytäviä kalsarit jalassa, kukkahattu päässä ja liskolasit silmillä (kyllä - kokeilin tätä).
Kaikki muut ovat kuitenkin pukeutuneet oman tupansa mukaisiin (ihan tyylikkäisiin) asuihin.
Onneksi niin, koska melkoiset LSD hippibileet olisikin saatu aikaiseksi, jos muut pukeutuisivat yhtä vapaasti.

Sitten kledjuja roudataan paikallisille räätäleille myytäväksi (liikkeisiin, joihin aina vain ilmestyy uusia ja entistäkin parempia vaatteita myytäväksi).
...
En sano, että tämä on huono peli - erityisesti jos on tottunut konsolipeleihin - mutta...no, sopii keräilykulttuurista pitäville.

Itse olisin halunnut nauttia maisemista, taioista, tapahtumista ja tunnelmasta ilman tällaista turhaa krääsän keruuta. Mutta on kai sekin yksi keino pitää mielenkiintoa yllä (tai todennäköisesti: pidentää pelin pituutta).
Pakko myöntää et snadisti kyrsii kans olla joku UFFin keräykseen koko ajan reppu liian täys juoksupoika. Merlin trialit on jollekki älykkäämmille, kaks pääsin mäihäl läpi ja lopuista kävelenki sit vaa ohi. Youtuubis oli läpiinpelu video noihin kaikkiin mutten jaksanu keskittyy koska sit se reppu vasta oliski täys, hehee.
Vitsi et ärsytti käy sai stailailtuu aluks ihan komeen pelihahmon mil pelata ja pelin edetes se näyttää koko ajan urpommalta kun sille vetää jotai liskolaseja naamalle ja joku mummu pipo päässä, puhumattakaan jostai ihan totally gay kaulahuivista. Alkaa korpee sen verran et vois jotai modeja alkaa asentelee jo ihan vaa sen takii et ukko ei näyttäis nii pelleltä, hah! Pelaisin mielelläni vaikka Gandalf hahmolla jos löytyis valikoimasta, olis kova sillä räiskii tulipalloja.
 
Pakko myöntää et snadisti kyrsii kans olla joku UFFin keräykseen koko ajan reppu liian täys juoksupoika. Merlin trialit on jollekki älykkäämmille, kaks pääsin mäihäl läpi ja lopuista kävelenki sit vaa ohi. Youtuubis oli läpiinpelu video noihin kaikkiin mutten jaksanu keskittyy koska sit se reppu vasta oliski täys, hehee.
Vitsi et ärsytti käy sai stailailtuu aluks ihan komeen pelihahmon mil pelata ja pelin edetes se näyttää koko ajan urpommalta kun sille vetää jotai liskolaseja naamalle ja joku mummu pipo päässä, puhumattakaan jostai ihan totally gay kaulahuivista. Alkaa korpee sen verran et vois jotai modeja alkaa asentelee jo ihan vaa sen takii et ukko ei näyttäis nii pelleltä, hah! Pelaisin mielelläni vaikka Gandalf hahmolla jos löytyis valikoimasta, olis kova sillä räiskii tulipalloja.
Sen ulkonäön voi pitää samana, vaikka saiski jotain hyviä tyhmännäköisiä varusteita.
 
e. tilttailee tää foorumikin, ei lataa viestejä tai tulee viestit tuplana. Mikää en oo nykyään niin varmaa kuin epävarma
 
Jos joku ei ole vielä päivittänyt tuota peliä niin tässä ehkä pieni vinkki: poistin muokatun engine.ini tiedoston ja siirsin alkuperäisen tilalle ennen päivittämistä. Kun oli saanut pätsittyä pelin niin menin peliin ja annoin benchmarkin tehdä taikoja uudelleen. Ja boom peli toimii kuin unelma. Parin tunnin pelailun perusteella peli ei dropannut kertaakaan ja pysyi vakituiseen 60-80fps. Mahtavaa!
 
Olen nauttinut pelistä jota olen odottanut tulevaksi vuosikaudet. Eihän tästä voi olla pitämättä, kun ensimmäinen Potteri taisi olla itselle ensimmäisiä itse luettuja kirjoja nuoruudessa.

Pelistä voisi luetella varmaan loputtomasti epäkohtia ja lunastamattomia toiveita. Eniten ehkä häiritsee miksei ketään oppilasta linnassa kiinnosta vaikka suorastaan grillaisi liekkiloitsulla. Skyrimissä sentään sai koko kylän perään, kun koski kanaan.

Pelkäsin että tulee diaesitys koko pelistä, kun täältä luin ja tilasin 32gigan ramit heti perjantaina. :D En edes huomaa suurempaa eroa 16gigan settiin. Ryzen 3700x raden6600xt setillä olen ajanut tasaista 60fps ja nauttinut pelistä. (RT off ja muut low/medium) (Population quality= ultra) Joo jossain kohti voi olla jotain nykähtävää tuntua, mutta hetkinen tämähän on yksinpeli eikä mikään nopeatempoinen nettiräiskintä.
 
Kyllähän tässä tietyt asiat tuntuu aika päälleliimatuilta ja ohuilta, kuten tuo "hahmonkehitys". Saat expaa jolla et kuitenkaan oikeasti voi tehdä mitään, esim levelöitymisen yhteydessä et voi valita uusia perkkejä, skillejä, yms kuten perinteisessä ropessa.
Ja tosiaan myös tuo jo aiemmin mainittu "päähenkilö on supersankari joka selviää kaikesta voittajana"-teema, vähän kuin pelaisi jotain Harry Potterin esi-isää. Asetelma on jokseenkin sama, tai ainakin muistuttaa HP:n asetelmaa.
No, vasta muutamia tunteja takana, toivotaan että tästä vähän muuttuu johkin suuntaan..
 
Kyllähän tässä tietyt asiat tuntuu aika päälleliimatuilta ja ohuilta, kuten tuo "hahmonkehitys". Saat expaa jolla et kuitenkaan oikeasti voi tehdä mitään, esim levelöitymisen yhteydessä et voi valita uusia perkkejä, skillejä, yms kuten perinteisessä ropessa.
Ja tosiaan myös tuo jo aiemmin mainittu "päähenkilö on supersankari joka selviää kaikesta voittajana"-teema, vähän kuin pelaisi jotain Harry Potterin esi-isää. Asetelma on jokseenkin sama, tai ainakin muistuttaa HP:n asetelmaa.
No, vasta muutamia tunteja takana, toivotaan että tästä vähän muuttuu johkin suuntaan..

Jokaisesta levelin noususta saa yhden pisteen käytettäväksi talent-osioon mikä aukeaa pelin myöhemmässä vaiheessa ja aiemmista levelin nousuista saadut pisteet saa käyttöön myös silloin.
 
Olen nauttinut pelistä jota olen odottanut tulevaksi vuosikaudet. Eihän tästä voi olla pitämättä, kun ensimmäinen Potteri taisi olla itselle ensimmäisiä itse luettuja kirjoja nuoruudessa.

Pelistä voisi luetella varmaan loputtomasti epäkohtia ja lunastamattomia toiveita. Eniten ehkä häiritsee miksei ketään oppilasta linnassa kiinnosta vaikka suorastaan grillaisi liekkiloitsulla. Skyrimissä sentään sai koko kylän perään, kun koski kanaan.

Pelkäsin että tulee diaesitys koko pelistä, kun täältä luin ja tilasin 32gigan ramit heti perjantaina. :D En edes huomaa suurempaa eroa 16gigan settiin. Ryzen 3700x raden6600xt setillä olen ajanut tasaista 60fps ja nauttinut pelistä. (RT off ja muut low/medium) (Population quality= ultra) Joo jossain kohti voi olla jotain nykähtävää tuntua, mutta hetkinen tämähän on yksinpeli eikä mikään nopeatempoinen nettiräiskintä.
Vertaisin mielummin vaikka God of War kun et sinä siinäkään pysyi muita NPC tappamaan
 
Mua tässä kyllä vähän ärsyttänyt nimenomaan tuo powerfantasia. Joka helvetin hahmo kehuu päähahmoa joka käänteessä. Muut harjottelee taikoja viikkoja kun päähahmo koittaa kerran ja peittoaa kaikki 100-0.

Se vaikuttaa kuuluvan HP-maailmaan. Omasta mielestä se ei ole niin iljettävällä tasolla kuin leffoissa - kirjoista en muista tarkalleen.

Olisi ollut parempi jos oppitunneilla olisi ollut käytössä joku mekaniikka, joka olisi pakottanut johonkin suoritukseen ja siihen perustuen oppii sitten kyseisen taian - joko huonommin tai paremmin. Esim. jos oppisi huonosti levitaatiotaiat toimisivat vain 30% teholla ja jos onnistuisi hyvin, olisi teho 110% tms.

Jos jotain ei opi voisi sitten mennä etsimään itselleen tutorin (sivuquesteilla näille reputationia tekemällä) joka opettaisi lisää jostain taiasta joka ei ole hallussa. Olisi saanut huomattavasti enemmän lihaa luiden ympärille nuo ihmiset ja "koulussa oleminen". Nyt tuo koulussa olemisen kulma on lähinnä pitkäveteinen pakko ja käytävillä haahuillaan pääasiassa skannaten kerättäviä, ei NPC:den vuoksi.

Mutta, näillä mennään.
 
Jaaha. Tässähän on näköjään Adava Kedavra aika OP. Hyvä näin, sen kuuluukin olla. Siistiä! Harvemmin sitä juonipeleissä on mitään instakillejä, mutta tässä tuo on ihanasti lähdemateriaaleille uskollinen.
 
Omalla koneella peli on pyörinyt hyvin, eikä ole ollut muitakaan ongelmia. Vaikka kellotuksiakin on
Vähän modeja vilkuilin ja pari pitäis ehkä laittaa. Floo powder tolpat pitäis saada hiljaiseksi, tiedä miksi niiden edes pitää höpötellä samaa juttua aina ku ohi kävelee
 
Itseä ei viimeaikoina ole pelaaminen oikein jaksanut kiinnostaa, mutta tätä on jo yli 30 tuntia tullut tahkottua reilun viikon aikana.

Kaikenkaikkiaan ollut kyllä positiivinen yllätys itselle tämä peli. Ennakko-odotukset oli kovin matalat, mutta eipä tästä suurempaa valittamisen aihetta ole löytynyt. Hieno ja laaja pelimaailma, taistelumekaniikat toimii eivätkä tylsistytä.

Kertaakaan ei ole kaatunut. Yksi bugi tullut vastaan pari kertaa, jossa taistelutilanteessa hahmon tähtäys on lukittautunut pitkäksi aikaa johonkin tiettyyn kohtaan eikä meinannut millään vapautua. Jos jotain parannuksia pitäisi keksiä niin toivoisin kyllä vaikka yhden tason vaikeutta lisää. Hardilla pelatessa olen tainnut kaksi kertaa kuolla ja loppua kohden tuntuu vain helpottuvan kun loitsuja, potioneita sun muita alkaa löytyä joka lähtöön.
 
31 tuntia takana. Pelissä vasta Halloweenin aika menossa. Maistuu.

Yks toivomus olis se, ettei tarvis aina käydä näpyttelemässä jokaista ilmoitusta uudesta asiasta erikseen (collections, gear yms.) Aina sais aukaista vaik yhe napil kaikki tai suoraa ilma näpyttelyä.
 
Alla muutama must-have/QoL modia peliin, mitkä itse olen ottanut käyttöön:
Engine .ini-muutoksia en ole tehnyt, peli pyörii tarpeeksi hyvin ilmankin. Lisäksi pelin värimaailma kaipaisi hieman korjausta, siihen löytyy aika monta Reshade-presettiä jokaiseen makuun.
 
En saa vaihdettua pelissä resoluutiota. Vaihtoehtoina on Windowed tai Windowed Fullscreen. Peli käyttää koneen natiivia 3840 × 2160 resoa, eikä jaksa pyöriä kunnolla.
Vaihtoehto pienemmällä resolla on pyörittää ikkunassa, tai muuttaa työpöydän resoluutioa. Oisko tämmöseen ideaa?
 
En saa vaihdettua pelissä resoluutiota. Vaihtoehtoina on Windowed tai Windowed Fullscreen. Peli käyttää koneen natiivia 3840 × 2160 resoa, eikä jaksa pyöriä kunnolla.
Vaihtoehto pienemmällä resolla on pyörittää ikkunassa, tai muuttaa työpöydän resoluutioa. Oisko tämmöseen ideaa?
Jos laitat upscale type = none, silloin voit vaihtaa renderöintiresoluutiota asetuksista. Tällöin tosiaan lähtee DLSS tai FSR pois käytöstä.
 
Se vaikuttaa kuuluvan HP-maailmaan. Omasta mielestä se ei ole niin iljettävällä tasolla kuin leffoissa - kirjoista en muista tarkalleen.

Olisi ollut parempi jos oppitunneilla olisi ollut käytössä joku mekaniikka, joka olisi pakottanut johonkin suoritukseen ja siihen perustuen oppii sitten kyseisen taian - joko huonommin tai paremmin. Esim. jos oppisi huonosti levitaatiotaiat toimisivat vain 30% teholla ja jos onnistuisi hyvin, olisi teho 110% tms.

Jos jotain ei opi voisi sitten mennä etsimään itselleen tutorin (sivuquesteilla näille reputationia tekemällä) joka opettaisi lisää jostain taiasta joka ei ole hallussa. Olisi saanut huomattavasti enemmän lihaa luiden ympärille nuo ihmiset ja "koulussa oleminen". Nyt tuo koulussa olemisen kulma on lähinnä pitkäveteinen pakko ja käytävillä haahuillaan pääasiassa skannaten kerättäviä, ei NPC:den vuoksi.

Mutta, näillä mennään.
Vajaa 15h nyt mittarissa, ja vähän samat havainnot itselläkin. Hieman tympäsee se, että päähahmo on vasta aloittanut koulun mutta taikojen oppiminen sujuu kuin tanssi luokkakavereihin nähden. Itse veikkaan ja toivon, että ylivertaisuus johtuu ”muinaisesta magiasta” ja se kävisi myös selkeästi ilmi kun tarinan loppu aikanaan lähestyy.

Ylläolevat lisät ottaisin innosta kiljuen mukaan nykyiseen peliin, mutta itsellä on sellainen kutina että tätä pelillä on ollut osaavat projektimanagerit. On haluttu painottaa upeaa ja laajaa maailmaa sekä sitä, että kaikkea mitä pelissä voi tehdä toimii kutakuinkin mukiinmenevästi jotta kokonaisuus on viihdyttävä ja toimiva. Niitä on varmasti pyöritelty suunnittelupöydän äärellä, mutta muut asiat ovat menneet priorisoidessa edelle kun on otettu resurssit ja aikataulu huomioon - ja hyvä niin.

Odottaisin että seuraavassa velhomaailmaan liittyvässä pelissä tällaiset ominaisuudet ovat sitten mukana, kun nyt on valettu hyvät pohjat jonka päälle voi rakentaa uusia pelejä.
 
Kyky lisätä asusteisiin traitteja tulee mukaan turhan myöhäisessä vaiheessa. Joutuu pelata pääjuonta yli puolenvälin ennenkuin saa tarvittavat asiat käyttöönsä. Silti joka paikasta putkahtelee tyhjillä sloteilla varustettuja asusteita jotka on sama myydä heti ellei ole hyvät perusstatsit. Eräiden paikkojen tyhjentäminenkään ennen traittien vapautusta ei ole kannattavaa.
Samoin talentitkin olisivat saaneet unlockautua jo alkuvaiheessa peliä.
 
Nuo uudet päivitykset on kyllä rikkonut peformance kyllä pelissä. Ennen Sulava fps ja nyt tippuilee 40 ja korttina 4090 resoluutio 1440p resoluutio, kaikki asetukset tapissa. Eikä DLSS ole käytösssä. Toki, jos laittaa käyttöö nii sit toimii sulavasti, mut ku ottaa pois nii tulee melkoisia droppeja.
 
Viimeksi muokattu:
Alla muutama must-have/QoL modia peliin, mitkä itse olen ottanut käyttöön:
Engine .ini-muutoksia en ole tehnyt, peli pyörii tarpeeksi hyvin ilmankin. Lisäksi pelin värimaailma kaipaisi hieman korjausta, siihen löytyy aika monta Reshade-presettiä jokaiseen makuun.
Täytyypä testata, ainakin UI korpeaa. Olisi parasta jos sen saisi pois näkyvistä kun sitä ei tarvitse.

Itselle oli melko hyvä setti tämä mikä tuossa yllä mainittiinkin jo: Ascendio - Unofficial FPS Hotfix for PC

Joko tuo teki paljon tai muuten vaan asiat tuntuivat asettuneen samalla hetkellä kun näitä säätöjä kahlasin.
 
Nuo uudet päivitykset on kyllä rikkonut peformance kyllä pelissä. Ennen Sulava fps ja nyt tippuilee 40 ja korttina 4090 resoluutio 1440p resoluutio, kaikki asetukset tapissa. Eikä DLSS ole käytösssä. Toki, jos laittaa käyttöö nii sit toimii sulavasti, mut ku ottaa pois nii tulee melkoisia droppeja.

16 GB vai 32 GB muistia? Mikä prossu? Kannattaa kuitenkin kokeilla tuota aiemmin ketjussa mainittua ini-tiedoston muokkausta.
 
Itsellä taas sellainen kokemus että uusin patchi poisti juuri noita pahimpia fps droppeja ja nyt toimii selvästi sulavammin :hmm:
 
Onko täällä ketään joka pelannut mahdollisimman lähellä oman kokoonpanon speksejä omaavalla koneella? (5600X, 3060 Ti, 32GB RAM ymsyms) miten pyörii? Kiinnostaa kyllä, vaikka en hirveä HP fani ole
 
Onko täällä ketään joka pelannut mahdollisimman lähellä oman kokoonpanon speksejä omaavalla koneella? (5600X, 3060 Ti, 32GB RAM ymsyms) miten pyörii? Kiinnostaa kyllä, vaikka en hirveä HP fani ole
Mulla on 3900x prossuna ja 2080 super näyttis. 32gb muistia ja 1440p g-sync näyttö 165hz. Windows 11 jos merkitystä. Kaikki asetukset high:lla, dlss quality ja rt off. Freimit pyörii siinä 60-80 paikkeilla keskimäärin. Fps droppeja ei ole ollut enää tuon viimeisimmän päivityksen jälkeen.

Jotenkin vaan tuntuu, että pelin pyöriminen hyvin omalla kokoonpanolla on täysin tuurista kiinni, mutta ainahan pelin voi refundata jos ei sulavuus miellytä.
 
Ku ennen oli 180 ja 120 välillä fps. Nyt 90 ja 60, sit droppailee 40. Noo laitoin DLSS päälle nii ollaan sit yli 180 kokoajan.

Edit. Jaa korjaantui vika, ku korjasi tiedostot!
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sitä tajus kuinka paljon hahmot muistuttavat toisiaan. Ainakin neljä samat ilmeet omaavaa poikaa tullut tehtävissä vastaan ja köyhältähän tuo nyt vaikuttaa
 
100-120fps tuo tuntuu nyt pyörivän oli missä vaan. Kaikki asetukset tapissa rtx on ja dlss quality asetuksilla. 10h takana ja nyt sain luudan ja room of requirementsin. Huoneen sisutukseen saa kyllä upotettua aikaa reilusti jos kaiken vaihtaa erilaiseksi ja vaihtelee värejä yms
 
Olenko nyt ymmärtänyt että tuota varsinaista koulu- ja oppimispuolta ei tässä juuri olekaan? Eli sitä tylypahkaa, hyödynnetäänkö eri tupia jotenkin, jos omassa tuvassa ei voi tai saa edes nukkua?
Tietysti on koulua, siellä opitaan loitsut, juomat, kasvit, beasts/ihmeotukset, luudalla lentoa jne ja ne vie tarinaa eteenpäin, hahmo herää välillä omasta sängystään tiettyjen tehtävien jälkeen.
Tuvissa on jotain pientä aktiviteettia ja voi jutella muiden tupalaisten kanssa / aloittaa sivutehtäviä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sitä tajus kuinka paljon hahmot muistuttavat toisiaan. Ainakin neljä samat ilmeet omaavaa poikaa tullut tehtävissä vastaan ja köyhältähän tuo nyt vaikuttaa
Hogwarts Legacyssä on koko kokemani pelihistoriani hienoin ja realistisin hahmogeneraattori... jos haluaa luoda täysin statistin näköisiä hahmoja! :rofl: Näitä ei yhtäkään valittaisi minkään elokuvan kärkikastiin ikimaailmassa - enkä nyt sano, että se koreus/kauneus olisi tavoiteltavaa, vaan pikemminkin että kukaan ei näytä millään tavalla mielenkiintoiselta a la Steve Buscemi & Co.

Naurattaa välillä kun yleensä peleissä saa nauraa miten omituisilta jotkut NPC:t näyttää, mutta tässä kaikki (avainhahmot poislukien kuten professorit) näyttää hemmetin laadukkaalta, mutta samalla täysin mitäänsanomattomalta ja unohdettavalta. Olisi ollut kiva jos oppilaissa olisi ollut sitä varianssia ihan vaikka kehotyypeissä, mutta näillä ajellaan! Ei tuolla käytävillä juostessa erota näitä toisistaan mitenkään.
 
On kyllä hienon näköinen peli, vaikka käytössä on vanhempi 1080gtx ohjain. Yhtään ei pätki, tai fps troppeja ei esiinny pelatessa 1920x1080 resolla. Peli tarjosi high asetusta, sillä pyörii 80-120fps ilman mitään virittelyitä. Nosto ultra asetuksiin laskee kuvataajuuden 60-90fps, joka sekin toimii kuin junan vessa.
Hyvin confattu peli kyseessä. Kertaakaan ei ole kaatunut, tai jäätynyt pelatessa.

Itse peli on erittäin mielenkiintoinen, jos vähänkään tuntee Harry Potterin maailmaa. Peli maailma vilisee viittauksia itse elokuviin ja siihen uppoutuu kivasti. Rohkelikko luonnollisesti tuli ekana tehtyä. Sillä mennää nyt ekana.
 
Itsellä mennyt suurin osa ajasta noihin sivutehtäviin. Olen matkalla pääjuonen tehtävään ja harhaudun matkalla etsimään lentäviä kirjoja, avaimia ja katsomaan tyhjiä tauluja yms.
 
Itsellä mennyt suurin osa ajasta noihin sivutehtäviin. Olen matkalla pääjuonen tehtävään ja harhaudun matkalla etsimään lentäviä kirjoja, avaimia ja katsomaan tyhjiä tauluja yms.
Taitaa olla enemmän ihmisen piirre kuin pelistä kiinni...Itse harhaillut käytännössä kaikki pelit tuohon malliin ("kerätään skilliä ja gearia main questia varten"), mutta nyt kun muksu ollut "dirikkana" mennään kyllä puhtaasti MQ eikä rönsyillä yhtään.

Paitsi nyt pitää poimia sieniä/kukkia kedoilta ja pläjäyttää loitsulla joka ikistä NPC:tä ja objektia linnassa tai kylässä niin kyllä sitä aikaa palaa. :lol:

Itsellä on luotuna omakin hahmo (hard), mutta haluan ensin pelata läpi tolla tyylillä. Yhdessä kun keksii ja pähkii juttuja se on hienoa. Toisaalta tein oman hahmon alkuvalinnat ihan eri tavalla, saa nähdä miten se näkyy vai näkyykö.
 
Itsellä mennyt suurin osa ajasta noihin sivutehtäviin. Olen matkalla pääjuonen tehtävään ja harhaudun matkalla etsimään lentäviä kirjoja, avaimia ja katsomaan tyhjiä tauluja yms.
Tämäpä. 35 tuntia takana. Edelleen Halloween vasta menossa.
 
22 tuntia ja sain luudan. Tullut vähän haahuiltua. Pitkästä aikaa peli joka maistuu vähän pidempääkin. Peli muistuttaa, ainakin meikäläistä, ajoittan Fable II:sta. Jotenkin maisemista tulee paikoin tuo peli mieleen. Ja myös siinä juoksenneltiin vähän edestakasin.
 
Vähän jännitti että miten 32gb ram, Ryzen 7 5800x + 5700xt jaksaa, mutta 1440p menee hight asetuksilla 60fps.

Toki näin 30min sisään jo pari kertaa kaatunut ja pitipä noi steam tiedostot eheyttää jo kerran...
 
Peli muistuttaa, ainakin meikäläistä, ajoittan Fable II:sta.
Itsellä tuli myös samat fiilikset välillä. Fablet on tullut pelattua aikanaan kaikki läpi, mutta tätä peliä en jaksanut pelata kuin noin 15 tuntia ja tuli raja vastaan.
 
Nyt noin 30h takana ja tuntuu et tutoriaali ehkä just loppunu:lol: peli alkaa avartua paljon paremmin ja juonikin alkaa kuljettaman mukanaan eri tavalla kun toisen trialin pääsee läpi.

Nyt on tullut seuraava päivitys. PC:lle ja pleikkarille. Käykäähän maisteleen miltä tunnostaa, ite ei nyt pääse..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
296 140
Viestejä
5 064 174
Jäsenet
81 032
Uusin jäsen
emkoo 05

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom