Yksi juttu, mikä varmaan on kerrottu vanhoissa postauksissa muronkin puolella, mutta kun en ole näitä niin aktiivisesti lukenut.
Luin että markkinaoikeudessa voi saada tuomion aika köykäisilläkin näytöillä, koska voidaan ajatella, että kyllä se varmaan todennäköisesti on noin. Käräjäoikeudessa ei vastaavilla todisteilla tulisi ikinä tuomiota, koska se pitää todistaa eikä vain jotain vihjailla, että varmaan on ladannut.
Onko syytetyllä mahdollista todeta, että vitut minä minnekään markkinaoikeuteen lähde, vaan asia ratkaistaan oikeassa tuomioistuimessa?
Kuten Mikkelson sen totesi, että jos tulee kutsu markkinaoikeudelta ja vastaajaa ei näy tai laittanut mitään vastausta, niin se ikävä kyllä tuomitaan yksipuolisesti kantajan hyväksi.
Olen kyllä nähnyt Muron puolelta pari nimimerkkiä, että oikeudessa puidaan. Jostain syystä en ole nähnyt jälkikäteen jonkun hurraavan, että kantaja hävisi. Sen sijaan on useita tapauksia julistettu salassa pidettäviksi. Se, ettei nimimerkit ole tuulettaneet voi merkitä salassapitovelvollisuus ja jos rikkoo sopimusta, joutuu korvaamaan.
Ne voivat olla sovittuja tai sitten korvaukset ovat minimaalisia, ettei kantaja halua julkisuuteen.
Nämä kaikki ovat spekulaatioita mutta näemme ehkä pian asioiden todellisen laidan.
Otetaan nyt kertauksena:
Markkinaoikeus möhli antaessaan TO-kirjetehtaille yli 100 000(200 000) yhteystiedot merkittävin määrin(1 teos riittää).
Markkinaoikeus koitti pelastaa kasvot vetoamalla EU-direktiiviin Tele2, ettei merkittävyyttä tapahtunut ja pitää osoittaa enemmän todisteita, että juuri se warettaja oli 356/24h pitänyt teosta jaettavana.
MOT esitti ohjelmansa provosoivalla nimellä Leffapiraatit kuriin. Siinä sovitussa tapauksessa henkilö ilmoitti, että Hedman muisti häntä uudella kirjeellä kuitenkin.
Hedmanit ovat ainoat, ketkä saivat jutun/jutut oikeuteen, kaikki kirjetehtaiden sankarit eivät koskaan ole vetäneet ketään oikeuteen.
Mahdollisuus saada kirje MO:lta on erittäin minimaaliset.
kirjeet voi säilyttää laatikossa tai polttaa. Eka kirje säilytetään, muut paperit voi tehdä itse miten huvittaa.
Edit: Ai niin. Vastaajalle ei saisi syntyä kohtuuttomia kuluja selvittääkseen ip-osoitteitaan eikä niistä helposti käy ilmi taikka koskaan.
Yksi Piraattipuoluetta kannattava kertoi, että Telian mokatessa antaessaan ihmisten yhteystiedot, niin tämä oli yhteydessä Teliaan. Selvitys maksaa 186 €/h. 30 minuuttia alkava tunti.
Odotan mielenkiinnolla, että jaksaako Hedman enää ja panee pillit pussiin sekä muut perässä lopettavat kannattamattomina.
Edit 2: Olen Espanjassa synttäreitäni lomailemassa, niin kännykkä on huono tapa kirjoittaa.
Edit 3: Automaattiset käännökset kyrpiinnyttää kännykkää käyttäessä. Noh, tuon pian käyttäjien tuotetestiin järjestelmäkameran, jota käytän ahkerasti lomaillessani.