Half Life: Alyx

Ai että. Tästä voisi viimeinkin tulla se peli, mikä räjäyttää VR-vehkeiden suosion. Kattelin noita bone works demoja ja jumengegga miten siistejä juttuja. Jos nooista tulee edes osa tähän uuteen Half-Lifeen niin voi pojat. :D
 
Oculus rift s 399€ tarjouksessa valmistajalla kuun loppuun
uskomattoman Valve Index ja Oculus Rift S taistelun jälkeen päädyin Rift S :D.. Oli molemmat ostoskorissa ja kerkisin jo Indexissä painaa tilausnappia, mutta luottokortti ei mennyt läpi. Odotin päivän ja tajusin, että haluan ehkä sittenkin Riftin, koska voin isoissa varastoissa pelata helposti ja kesällä omakotitalon pihalla ilman, että roudaan majakoita ja etsin niille pistorasiaa.

Testasin tilata ja tilaus onnistui! Onhan tuo lähes triplasti halvempi tämän alennuksen kanssa, joten hinta-laadultaan ei ole epäselvää kumpi on parempi. Vaikka Indexissä paremmat speksit muuten onkin.
 
uskomattoman Valve Index ja Oculus Rift S taistelun jälkeen päädyin Rift S :D.. Oli molemmat ostoskorissa ja kerkisin jo Indexissä painaa tilausnappia, mutta luottokortti ei mennyt läpi. Odotin päivän ja tajusin, että haluan ehkä sittenkin Riftin, koska voin isoissa varastoissa pelata helposti ja kesällä omakotitalon pihalla ilman, että roudaan majakoita ja etsin niille pistorasiaa.

Testasin tilata ja tilaus onnistui! Onhan tuo lähes triplasti halvempi tämän alennuksen kanssa, joten hinta-laadultaan ei ole epäselvää kumpi on parempi. Vaikka Indexissä paremmat speksit muuten onkin.

Kirjoititko väärin vai tilasitko väärän laitteen, koska ei Rift S:llä voi ulkona pelata? Quest on se, joka ei tarvitse majakoita ja toimii langattomasti missä tahansa.
 
Kirjoititko väärin vai tilasitko väärän laitteen, koska ei Rift S:llä voi ulkona pelata? Quest on se, joka ei tarvitse majakoita ja toimii langattomasti missä tahansa.
Sama laitehan ne on muuten mutta Rift S tarttee piuhan tietokoneesta. kumpikaan ei tarvitse majakoita. Kumpikaan ei siedä suoraa aurinkoa eli ulkona pelailu vain pilvisellä säällä (ei erota yksityiskohtia tai käsikapuloiden valoja jos on liian kirkasta)
 
Sama laitehan ne on muuten mutta Rift S tarttee piuhan tietokoneesta. kumpikaan ei tarvitse majakoita. Kumpikaan ei siedä suoraa aurinkoa eli ulkona pelailu vain pilvisellä säällä (ei erota yksityiskohtia tai käsikapuloiden valoja jos on liian kirkasta)

Ja pitää muistaa olla päästämättä suoraa auringonvaloa linsseihin, ettei synny lisseistä suurennuslasiefekti ja kärvennä näyttöä.
 
Ja pitää muistaa olla päästämättä suoraa auringonvaloa linsseihin, ettei synny lisseistä suurennuslasiefekti ja kärvennä näyttöä.
Tämä!
Redditistä kaivettu miltä näyttää auringon matka nestekidenäytöllä

z0wAQ9Y.jpg


Tämä siis tulee jos aurinko pääsee paistamaan suoraan linsseihin. Jos katsot visiiri silmillä ulkona suoraan aurinkoon niin kamerat voivat vaurioitua ja se on eri ongelma.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjoititko väärin vai tilasitko väärän laitteen, koska ei Rift S:llä voi ulkona pelata? Quest on se, joka ei tarvitse majakoita ja toimii langattomasti missä tahansa.
Rift S tarkoitin. Voihan sillä olla pihalla kun ei tarvi teipata majakoita puihin : ]. Toki kaapeli pitää olla tarpeeksi pitkä, mutta tuohon on todistetusti saatavilla hyvälaatuisia kaapeleita. Pitää laittaa tilaukseen.

edit: Hyviä varoituksia täällä auringosta. Auringon kanssa pitää olla tosi tarkkana kyllä.
 
Rift S tarkoitin. Voihan sillä olla pihalla kun ei tarvi teipata majakoita puihin : ]. Toki kaapeli pitää olla tarpeeksi pitkä, mutta tuohon on todistetusti saatavilla hyvälaatuisia kaapeleita. Pitää laittaa tilaukseen.

edit: Hyviä varoituksia täällä auringosta. Auringon kanssa pitää olla tosi tarkkana kyllä.

Okei, no jokainen tyylillään, kukas minä olen tuomitsemaan :D Mutta olisi se quest voinut olla stand alone - laitteena vähän helpompi pihapelailuun.
 
Jos nyt aatellaan tähän peliin parasta vr laitteistoa niin mikä se teidän mielestänne olisi? Imho vanhan vive:n reso on vähän huono ja samoin ei pääse hypistelemään sormilla mitään. Toki konetta en ole ajatellut päivittää eli i8700k ja 1080ti combolla mennään, jotta saako isommast resosta hyötyä jos ei pyöri?
 
Jos nyt aatellaan tähän peliin parasta vr laitteistoa niin mikä se teidän mielestänne olisi?
No Valve Indexillehän tämä pääasiassa on tehty, että siitä sitten miettimään :)
Toki ilmoittavat, että "kaikki" muutkin on tuettuja (Ocut ja HTC:t).
 
Toki kun Valven peli niin niin Valven lasit. En ole oikein tämänhetkiseen tarjontaan perehtynyt, mutta eli siis Indexillä paras reso ja muutenkin paras kö? Ei kai ne sentään lähde rampauttamaan parempia vr kakkuloita tai tekniikkaa vaan sen takai, että saavat Indexiä myytyä.
 
Miten nuo Oculus Rift S:n Touch Controllerit vertautuu noihin Valve Indexin ohjaimiin? ts. löytyykö noista Riftin ohjaimista myös esim. sormille omat seurannat ja jos löytyy, onko ne hyvin toteutettu (mielipidekysymys tuo viimeinen, ainakin osittain)?
 
Toki kun Valven peli niin niin Valven lasit. En ole oikein tämänhetkiseen tarjontaan perehtynyt, mutta eli siis Indexillä paras reso ja muutenkin paras kö? Ei kai ne sentään lähde rampauttamaan parempia vr kakkuloita tai tekniikkaa vaan sen takai, että saavat Indexiä myytyä.

Indexilla parempi virkistystaajuus (120 Hz ja kokeellinen 144 Hz). Linssien säätö parempi ja erikseen sormien tunnistus kapuloissa (Eli voit näyttää pelissä keskisormea näyttämällä sitä "oikeassa maailmassa"). Tällä varmaan voidaan tuossa uudessa HL:ssä myös tarttua erilaisiin esineisiin kivemmin jne.

Aiempia tuotteita ei rampauteta, mutta Indexissä on vaan uudempaa/parempaa tekniikkaa
 
Miten nuo Oculus Rift S:n Touch Controllerit vertautuu noihin Valve Indexin ohjaimiin? ts. löytyykö noista Riftin ohjaimista myös esim. sormille omat seurannat ja jos löytyy, onko ne hyvin toteutettu (mielipidekysymys tuo viimeinen, ainakin osittain)?

Ovat hyvin lähellä toisiaan. Rifin ohjaimissa on kosketuksen tunnistus 3 sormelle (peukku, etu, keski) ja puristusmäärälle napit. Valven ohjaimissa on lisänä lähinnä nimetön, pikkurilli, muttei niitä ole paljon peleissä käytetty ja esim. Ouluksella ne puristuu samalla keskarin kanssa eli ei tule edes mietittyä.

Näistä ohjaimista löytyy montaa mielipidettä molempiin suuntiin ja tiiviitä arvosteluita riittää. Moni pitää Valven ohjaimia ylikalliina verrattuna ominaisuuksiin.
 
Oliko noissa VR-laseissa jokin temppu noille hertseille? Meinaan kun on aika korkeat resot jo niissä niin saa olla aika tykki PC että jauheloi sitä 120fps.

EDIT: väärä ketju....
 
Viimeksi muokattu:
Oliko noissa VR-laseissa jokin temppu noille hertseille? Meinaan kun on aika korkeat resot jo niissä niin saa olla aika tykki PC että jauheloi sitä 120fps.

Indexissä voi valita sen hertsien määrän, mutta yleisesti VR-ohjelmistoissa on oma tekniikka FPS-tasaamiseen. SteamVR, Oculus ja WMR kaikki omaavat omat tekniikkansa, joista Oculuksen on kai kärjessä ja Valve laahannut perässä pitkään vaikkakin toivat vähän aikaa sitten parannuksia noihin. Tässä on kuvausta yhdestä niistä:

Asynchronous Spacewarp | Oculus

Lisäksi noissa kaikissa peleissä voi laskea/nostaa supersamplingia/render scalea oman koneen tehojen mukaan eli periaatteessa kaiken saa pyörimään hyvin kuvanlaadun kustannuksella ja tehomyllyillä saa normaalia parempaa kuvaa.
 
Lasit näemmä jo postissa, eli Oculuksen varastolla on vielä kypäriä. Pitääköhän sitä odotellessa tehdä tuota Pavlovin karttaa valmiiksi :D
 
Indexissä voi valita sen hertsien määrän, mutta yleisesti VR-ohjelmistoissa on oma tekniikka FPS-tasaamiseen. SteamVR, Oculus ja WMR kaikki omaavat omat tekniikkansa, joista Oculuksen on kai kärjessä ja Valve laahannut perässä pitkään vaikkakin toivat vähän aikaa sitten parannuksia noihin. Tässä on kuvausta yhdestä niistä:

Asynchronous Spacewarp | Oculus

Lisäksi noissa kaikissa peleissä voi laskea/nostaa supersamplingia/render scalea oman koneen tehojen mukaan eli periaatteessa kaiken saa pyörimään hyvin kuvanlaadun kustannuksella ja tehomyllyillä saa normaalia parempaa kuvaa.

Juu kiitti infosta, ilmeisesti hieman TV interpoloinnin sukuinen juttu mitä nopsaa luin.
 
Ovat hyvin lähellä toisiaan. Rifin ohjaimissa on kosketuksen tunnistus 3 sormelle (peukku, etu, keski) ja puristusmäärälle napit. Valven ohjaimissa on lisänä lähinnä nimetön, pikkurilli, muttei niitä ole paljon peleissä käytetty ja esim. Ouluksella ne puristuu samalla keskarin kanssa eli ei tule edes mietittyä.

Näistä ohjaimista löytyy montaa mielipidettä molempiin suuntiin ja tiiviitä arvosteluita riittää. Moni pitää Valven ohjaimia ylikalliina verrattuna ominaisuuksiin.

Indexin ohjaimilla voi myös puristaa (sitä tukevissa peleissä) esineitä hajalle, koska ohjaimet tunnistavat puristuksen voimakkuuden. Riftin ohjaimissa on vain grab-nappi, joka on joko painettuna tai ei. Indexin ohjaimet ovat myös laadukkaamman tuntuiset kädessä ja niissä on Riftin ohjaimien nappeja vastaavien lisäksi kosketusalusta, jota voi käyttää vaikka revolverin iskurin taakse vetämiseen. Indexin ohjaimet ovat Riftin ohjaimia paremmat kaikessa muussa paitsi akun kestossa (Riftin ohjaimet käyttävät pattereita). Perustan kokemukseni Rift CV1:n ohjaimiin.
 
Riftin ohjaimissa on vain grab-nappi, joka on joko painettuna tai ei. Indexin ohjaimet ovat myös laadukkaamman tuntuiset kädessä ja niissä on Riftin ohjaimien nappeja vastaavien lisäksi kosketusalusta, jota voi käyttää vaikka revolverin iskurin taakse vetämiseen. Indexin ohjaimet ovat Riftin ohjaimia paremmat kaikessa muussa paitsi akun kestossa (Riftin ohjaimet käyttävät pattereita). Perustan kokemukseni Rift CV1:n ohjaimiin.
Eihän se grip ihan on-off ole Toucheissa, tuosta sen vähän näkee:

Aika hyvin nämä VR laitekeskustelut kuitenkin liittyvät Alyxiin kun sitä ei voi pelata ilman.
 
Voisko moderaattorit siirtää Alyxia koskevat keskustelut pois häiritsemästä hyvää VR-keskustelua? :rofl:

Voisitko ymmärtää että VR on suuri osa peliä / pelikokemusta. Tämän lisäksi se on minunlaiselle uuvatille uusi ihmeellinen juttu.

Olen siinä käsityksessä että HLA:ta voisi pelata langattomilla virtuaalilaseilla, kävelen pitkin pehmeää karvamattoani, 4x4 metrin alueella. Joku puhuu majakoista, toinen ohjaimista. Jos Alyx haluaa olla hitti sen on saatava myös VR-pelaamisen ulkopuolella olevat mukaan. Ymmärtämään mistä kokonaisuudessa on kyse. Hinta on tähtitieteellinen aloittelijalle.

Half-Lifeä tulee lisää jos tämä menestyy.
 
Voisitko ymmärtää että VR on suuri osa peliä / pelikokemusta. Tämän lisäksi se on minunlaiselle uuvatille uusi ihmeellinen juttu.

Olen siinä käsityksessä että HLA:ta voisi pelata langattomilla virtuaalilaseilla, kävelen pitkin pehmeää karvamattoani, 4x4 metrin alueella. Joku puhuu majakoista, toinen ohjaimista. Jos Alyx haluaa olla hitti sen on saatava myös VR-pelaamisen ulkopuolella olevat mukaan. Ymmärtämään mistä kokonaisuudessa on kyse. Hinta on tähtitieteellinen aloittelijalle.

Half-Lifeä tulee lisää jos tämä menestyy.
Tässä tarkoitettiin sitä, että on jo kaksi ketjua missä voi näistä jauhaa ja onkin jauhettu ties kuinka paljon monesti samat asiat:
VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)
VR-pelit
 
Hmm...

Tässähän se tulee ensimmäisen 2 minuutin aikana. VR-yhteisö, Boneworks, HLA... tämä VR muuttaa pelaamisen aivan täysin. En muista koska olisin ollut viimeksi näin ihmeissäni. Red Alert, StarCraft2, GTA3... onhan näitä Half-Life 1 ja 2 ... olemme siirtymässä aivan uudelle aikakaudelle.



... niin ja saatte HLA:n kaupan päälle ilmaiseksi.
 
Kyllä sinä ihan yhtä ihmeissäsi olit Cyberpunkin julkaisussa.

No siis ajatteleppa nyt... olen saamassa kuukauden sisään:

- DOOM Eternal digital deluxe edition
- Cyberpunk 2077 (digi)
- Half-Life: Alyx + Valve Index

Olen kaikista näistä innoissani. MUTTA tämä VR tekee hommasta todella kiinnostavan.
 
Nyt on Indexi tilattu. Alyxin announcementti vissiin pikkasen lisääny Indexin myyntiä, kun tuli ilmoitus, että toimitus saattaa kestää pidempään kovan kysynnän takia. :D

Toivottavasti toi 1080Ti jaksaa pyöritellä tolla Indexin rresolla pelejä.

Edit:

Tuli sitte, Gigantists tilattua vielä ASUS Rog Strix 2080Ti OC 1050€... Halvaksi tuli perjantai yö... :D
 
Viimeksi muokattu:
Muutenkin vähän tuo VR homma epäilyttää, kun minulla toinen silmä on niin perkaleen huono verrattuna toiseen, että tuleeko siitä mitään. Tuompa voi selvittää käymällä kokeilemassa kaupassa jotain hikisiä tahmeita VR laseja.

Mulla on silmät aika eriparia (-1,5 ja -4,5) mutta Lenovon Explorer WMR settiin mahtuu helposti silmälasit sisälle. Suurin miinus tulee siitä että jos kovin heiluu on äkkiä rillit huurussa :D Eli pelisessiot ei kestä pitkään kerrallaan.

Muistakaa sitten, ettei siihen pelaamiseen tarvitse tonnin laseja vaan voi pelailla myös 200-400e setillä.

Itse ostin em. Lenovo Explorer lasit julkaisuvuoden jouluksi kolmella sadalla brittien amazonista. Kaveri osti samat vähän käytettynä parilla sadalla viime kuussa Torista.

Ekan sukupolven WMR lasit ei olleet kauhean kalliit uutenakaan verrattuna esim. Viveen (ilman alennuksia). Ainoa iso miinus on vain kaksi kameraa, eli esimerkkinä jousiammuntapelit ei oikein toimi kun toinen käsi menee pään taakse. Muuten ne on ainakin omasta mielestä ihan toimiva ratkaisu budjetti-VR:ään ja ylipäätään testaukseen tykkääkö mokomasta ollenkaan.
 
Redditistä:

nze25bxy5o141.png


Joskus kannattaa kokeilla uusia asioita.

:D

Sillee ärsyttää jos iso massa hankkii halflifen takia vrrän ja peli nousee tämän takia jumala asemaan vaikka siinä ei oikeastaan ole mitään uutta tarjolla.

Peli tulee saamaan hyvät arviot kansalaisilta lähinnä jo sen takia että monet nostaa pistoolin ilmaan ekaa kertaa ja on että WOW paras peli koskaan, koska tämä on uusi juttu heille.
 
En ole itse ketjun aloittajana eri syistä johtuen ehtinyt seuraamaan keskustelua mutta onko porukalla ideoita ketjun aloitusviestiin että mitä muokata sinne. Mieluiten vaikka valmis teksti minkä kopioi.
 
En ole itse ketjun aloittajana eri syistä johtuen ehtinyt seuraamaan keskustelua mutta onko porukalla ideoita ketjun aloitusviestiin että mitä muokata sinne. Mieluiten vaikka valmis teksti minkä kopioi.
Aloitusviestien muokkaaminen on lähes yhtä tyhjän kanssa mitä tätä foorumia seurannut(ja aiheita aloittanut), ei sinne juuri kukaan klikkaile muutaman sivun jälkeen. Otsikkoon julkasupäivä ku tiedossa. Jos aiheena on 'leipä' ja aloitusviestissä lukee, että "leipä tehdään jauhoista" niin joka sivulla toistuu kysymys, "sori ku kysyn näin aloittelijana/en jaksanut hakea/en löytänyt haulla, mut mistä se leipä tehdään?".
 
Nooh, tapanahan noissa on laittaa pelin nimi oikein, ja sulkuihin arvioitu julkaisu. Kivasti pysyy yhtenäisenä foorumi kun kaikki tekee samoin.
 
Ohhoh, nyt ei ole kyllä The Game Awardsin perustajalla ja Valvella oikein tiedonvälitys toiminut.
tai valvella on catastrofinen este tullu ja eivät vaan saa liveä toimimaan niin pitkään että siitä uskaltais tehä demon
 
Pelkkä videopätkä pelaamisesta olisi riittänyt, mutta vissiin on jutut niin pahasti kesken, ettei edes siihen pystytty tuon muutaman viikon aikana :P
 
Interwebseissä oli veikattu että nyt kun Boneworks on ulkona ja sen vapaa liikkuminen näyttää niin hyvältä että Valve haluaisi laittaa sen kuntoon ennen pelin näyttämistä.
 
Jos tuosta oikeasti kyse, niin todella pahalle näyttää, jos ei edes perusasiat ole kunnossa 3 kk ennen julkaisua, edes lyhyttä traileria varten :think:

Tatilla liikkuminen tai teleporttaus on ihan vakiokamaa toteuttaa ja Boneworksin tyylistä koko ruumiin liikkumistahan tähän ei ollut edes tulossa. Boneworksin liikkuminen on itse asiassa aika bugista tällä hetkellä, jos ei katso pelkkiä mainosvideoita. Kädet ja alat tarttuu tai osuu ties mihin mm. silloin kun kurkotat jonnekin tai kiipeileit matalla esineiden yli. Kädet jää platformien tai muiden juttujen sisään tai vääntyilee ties miten, niin että oikealla ihmisellä olisi jo luut tai jänteet poikki.
 
Interwebseissä oli veikattu että nyt kun Boneworks on ulkona ja sen vapaa liikkuminen näyttää niin hyvältä että Valve haluaisi laittaa sen kuntoon ennen pelin näyttämistä.
Ei se liikkuminen ainakaan tunnu hyvältä. Kun virtuaalinen keho on fyysinen objekti, joka on vuorovaikutuksessa kaikkien muiden pelissä esiintyvien objektien kanssa ilman että pelaaja tuntee missä mennään, niin olo on kuin tunnottomalla norsulla posliinikaupassa. Tuosta kun olisi jättänyt epäolennaiset fyysiset kontaktit muiden objektien kanssa pois, niin olisi ollut paljon parempi - tosin se saattaisi tuhota pelin alkuperäisen idean. Alyxissa ei onneksi ole samanlaista fyysisyyttä.

Jos tuosta oikeasti kyse, niin todella pahalle näyttää, jos ei edes perusasiat ole kunnossa 3 kk ennen julkaisua, edes lyhyttä traileria varten :think:

Johan tästä on traileri nähty. Antaa Valven laittaa vaan kaikki resurssit pelin loppuun saattamiseksi.
 
Pelottaa, että tämä floppaa siihen kun Valvella on vieläkin Chet "lakatkaa puhumasta VR jaloista" Faliszek tyyppejä jotka vihaa kaikkea muuta kuin teleporttausta.

Vasta kun boneworks tuli alkoi Valve kehittää Smooth locomotionia joka on mielestäni ainoa järkevä tapa liikkua.

Alyxissa ei mm. Ole kiipeämismekaniikoita joten esim. tikkaat teleportataan ylös. Kuitenkin lukemattomat pelit on saanut kiipeämisen tehtyä oikein.

Tässä on melko varmasti kaikki puzzlet rakennettu teleportin varaan joten mitään Boneworks tyylistä fysiikkakikka tuskin on kehitetty.

Toivottavasti olen väärässä, mutta tuo pelivideo oli kunnon antikliimaksi.
 
Etäsiirtoa liikkumistapana käyttävien pelien pelaamista on myös ärsyttävää katsoa.
 
Pelottaa, että tämä floppaa siihen kun Valvella on vieläkin Chet "lakatkaa puhumasta VR jaloista" Faliszek tyyppejä jotka vihaa kaikkea muuta kuin teleporttausta.

Vasta kun boneworks tuli alkoi Valve kehittää Smooth locomotionia joka on mielestäni ainoa järkevä tapa liikkua.

Alyxissa ei mm. Ole kiipeämismekaniikoita joten esim. tikkaat teleportataan ylös. Kuitenkin lukemattomat pelit on saanut kiipeämisen tehtyä oikein.

Tässä on melko varmasti kaikki puzzlet rakennettu teleportin varaan joten mitään Boneworks tyylistä fysiikkakikka tuskin on kehitetty.

Toivottavasti olen väärässä, mutta tuo pelivideo oli kunnon antikliimaksi.

Kyllä Valven pojat osaa pelejä tehdä. En ole yhtään huolissani. Ei teleportissakaan liikkumisena juuri vikaa ole. Yhtä luonnollista kuin jalat paikallaan maassa liukuminenkin. Mieluummin toki jälkimmäinen liikkumistapa, jos kyseessä on luonnollisen hahmon liikkuminen tätä maailmaa jäljittelemässä ympäristössä. Kunhan liike on riittävän nopeaa ja sulavaa, oli liikkumistapa mikä vaan.

Mehän ei tiedetä, onko esim. asetuksissa valittavissa erilaisia interaktioita tikkaiden tms. kanssa. Pieni lisäimmersio voisi olla kun tikkaita kiivetessä voisi kurkkia seuraavalle tasanteelle, mutta jos ei, niin olkoot. Hyvää viihdettä on kumminkin tulossa.
 
Pelottaa, että tämä floppaa siihen kun Valvella on vieläkin Chet "lakatkaa puhumasta VR jaloista" Faliszek tyyppejä jotka vihaa kaikkea muuta kuin teleporttausta.

Vasta kun boneworks tuli alkoi Valve kehittää Smooth locomotionia joka on mielestäni ainoa järkevä tapa liikkua.

Alyxissa ei mm. Ole kiipeämismekaniikoita joten esim. tikkaat teleportataan ylös. Kuitenkin lukemattomat pelit on saanut kiipeämisen tehtyä oikein.

Tässä on melko varmasti kaikki puzzlet rakennettu teleportin varaan joten mitään Boneworks tyylistä fysiikkakikka tuskin on kehitetty.

Toivottavasti olen väärässä, mutta tuo pelivideo oli kunnon antikliimaksi.

Chet lähti Valvelta jo melkein pari vuotta sitten. Nuo kaikki muut kommentit kuulostavat paljon VNN uutisoinnilta, jota useat artikkelit käyttävät copypasteen ja jossa on usein mutuilua tai spekulaatiota :)

Valve on nähnyt Boneworksin jo aikoja sitten, muistaakseni ensi kerran jo vuosi tai kaksi sitten devien mukaan ja sen pelin vaikutteet yksin ei ole ratkaiseva asia tuohon locomotioniin, joka on jo nähty sadoissa/tuhansissa peleissä pienistä isoihin ja sitä on itketty The Labiin ja Steam Homeen vuosien ajan. Siellä on Valvella ehkä joku muu ei kehitykseen liittyvä ongelma ollut, kuten joku Chet2 huutelemassa asioita.

Jos Valve jotain vaikutteita on Boneworksista saanut niin varmaan totesivat jo kauan sitten, ettei full bodya kannata tehdä sen perusteella :think:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 271
Viestejä
4 507 337
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom