Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valve sanoi:A set of Source 2 tools for building new levels will be available for the game, enabling any player to build and contribute new environments for the community to enjoy. Hammer, Valve’s level authoring tool, has been updated with all of the game's virtual reality gameplay tools and components.
Tuohan on ennakkotilattuna vaan 45 euroa. Ostan aika harvoin mitään julkaisupäivänä, mutta tää on kyllä lähes varmasti poikkeus.Traileri julkistettu. Sijoittuu 1. ja 2. Half-Lifen väliin, pelissä taistellaan Alyx Vancena vastarintaliikkeessä Combinea vastaan. Peli julkaistaan ensi maaliskuussa 60 dollarin hintaan - mutta kaikki Indexin omistajat saavat sen ilmaiseksi
Eihän tuossa näy pelaajasta kuin hanskat, eli voit kuvitella itsesi ihan sen näköiseksi kuin haluat - jos Alyx pitää suunsa kiinni pelin aikana. Toivoisin itse että Valve jatkaa hiljaisten päähahmojen perinnettään. Sukupuolista viis, ääninäytelty päähenkilö olisi VR:ssä todella omituinen kokemus.Sanokaa mitä sanotte mutta itse näen outona vr-tyylisessä pelissä jos pitää pelata naisena, kun eikös tuon koko vr idea ole että voi eläytyä siihen.
Ei mitään naishahmoja vastaan mutta ropetkin itse aina mieshahmoilla+oikeastaan kaikissa missä näin on vaihtoehtona eläytyen tarinaan sen sijaan että tuijotan perseitä.
Trailerin perusteella ei ole mykkä. Toisin kuin gordon.Eihän tuossa näy pelaajasta kuin hanskat, eli voit kuvitella itsesi ihan sen näköiseksi kuin haluat - jos Alyx pitää suunsa kiinni pelin aikana. Toivoisin itse että Valve jatkaa hiljaisten päähahmojen perinnettään. Sukupuolista viis, ääninäytelty päähenkilö olisi VR:ssä todella omituinen kokemus.
Noihan se on kaikissa VR peleissä(?) koska ranteet/kädet puuttuvat varmaan sen takia että eivät ole edessä näkökentässä veikkaisin.Ihan hieno, mutta miksi noi kämmenet leijuu? Vähän häiritsi.
Ihan hieno, mutta miksi noi kämmenet leijuu? Vähän häiritsi.
Joo, eipä ainakaan tuo ensimmäinen mainospätkä mitään uudenlaista tai mullistavaa näyttänyt, varsinkaan näin VR:n kehitystä seuraavalle. Mitä nyt ulkoasultaan tavallista parempilaatuisempi ja näyttävämpi keinotodellisuuspeli.Ei vielä niin kova hype noussut, että 15h pelin vuoksi laseja hankkisi. Mutta hyvältähän tuo näytti!
Niin, tämä ei ole HL3.. ihan selvennyksen vuoksi.
Okei, pahoittelut innostuksestani, mutta mitä maksaa että tuota voi pelata? Peli + lasit ja miten toimii? VR itselle aika tuntematon juttu vielä.
Ei välttämättä mene itselläni hankintaan ainakaan lähivuosina, minähän en pelatessa seiso, ja haluan käyttää hiirtä ja näppäimistöä.
SteamVR tukee hiirtä ja näppistä eli voit kyllä niilläkin teoriassa pelata, jos haluat olla yksikätinen hahmo
Niih toi tosiaan.Peli ei tiedä kuin pään ja ohjainten eli kämmenien sijainnin (ei tietoa esim kyynerpäistä, hartioista jne.), joten kaikki muu pitäisi arvata
Toivottavasti tähän tekevät moodin näppis + hiiri kombolle, siis jotta toimisivat niin kuin.. noh yleensä toimii peleissä.
Muutenkin vähän tuo VR homma epäilyttää, kun minulla toinen silmä on niin perkaleen huono verrattuna toiseen, että tuleeko siitä mitään. Tuompa voi selvittää käymällä kokeilemassa kaupassa jotain hikisiä tahmeita VR laseja.
Eipä toi nyt vielä ostohousuja jalkaan pistäny. Room scale pelaaminen ei ole oikein koskaan muutenkaan ollu ominta kenttää ja jos tuo on taas yksi 10-15h/50e pläjäys niin ostamatta jää.
Ihan kiva että jengi nostalgioi Half-Lifestä, mutta pitää muistaa että genressä on tullu paljon muitakin kovia pelejä viimeisen 15 vuoden aikana.
Pointtina nyt vaan se että vaikka HL& HL2 oli aikansa kovimpia tuotoksia, ei tarkoita sitä että tämäkin on automaattisesti sitä.
Vaikeahan tätä on todeksi uskoa mutta uusi Half life sieltä tulee Pitäsköhän päivittää vielä Odyssey+ indexiin ennen maaliskuuta
Toivoisin itse että Valve jatkaa hiljaisten päähahmojen perinnettään. Sukupuolista viis, ääninäytelty päähenkilö olisi VR:ssä todella omituinen kokemus.
Pitäiskö itelläki Mulla ois vielä 0,05€ steam tilillä ni aika vähän jäis kyl maksettavaa.Jahas, sieltä lähti Index tilaukseen. Sai 0,03€ sponssattua Steam Walletinkin puolelta, niin ei jäänyt enää paljoa hintaa.
Vedotaan kyllä aika selvästi nostalgiaan kun hahmot ja tapahtumapaikat on vanhoja tuttuja. Toivottavasti mukana on jotain rohkeampaakin kuin vanhaa Kaupunki 17:ää, Eliä, Alyxia, Combinea ja vastarintaa. Näyttää "vain" päivitetyltä VR-versiolta HL2:sta.
Ihan hieno, mutta miksi noi kämmenet leijuu? Vähän häiritsi.