Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään (huomenna?) on kehitystiimin AMA redditissä.
Jan 22 9 AM PST.
Hemmetin aikavyöhykkeet
Tänään (huomenna?) on kehitystiimin AMA redditissä.
Jan 22 9 AM PST.
Hemmetin aikavyöhykkeet
Half-Life Alyx herättä meikäläisen Ocukus Riftin taas "talviunesta".
Minimi ei ole sukupolvi vaan teholuokiteltu. Vastasit jo itse kysymyksessäsi.Rupesin miettimään, että käynnistykö tämä peli minun GTX 980 TI kortilla? Minimivaatimus 1060, vaikka testiarvot ovat sillä huonommat, kuin gtx 980ti kortilla.
Jos ei englanti taivu, niin en näe pointtia pelata mitään juonivetoista.Onko kuinka monimutkaista saada Half-Life 2 VR mod toimimaan? (englanti valitettavasti ei taittu) Onko kokeilemisen arvoinen?
Jos ei englanti taivu, niin en näe pointtia pelata mitään juonivetoista.
Mitenhän toimii vr:nä tekstitykset? En siis tiedä, kuhan mietin.Onko pointtia pelata jos käyttää peleistä löytyviä suomenkielisiä tekstityksiä?
Heh lol.Jos ei englanti taivu, niin en näe pointtia pelata mitään juonivetoista.
Heh lol.
Mun serkku kuule pelas Fallout kakkosta sillon joskus ihan h**ona vaikkei tajunnut juuri mitään enklannista, ehkä jopa oppi vähän.
Kiitos!Itsellä kesken HL2 Rift S:llä Gmodin kautta pelattuna. Tämä onnistui kohtuullisen pienellä säädöllä, mutta etenkin ajoneuvopätkät koettelevat VR -ummikkoa (vajaat pari kuukautta pelannut VR:llä ja tämä ensimmäinen free locomotion -peli).
Tämän asentaa workshopin kautta:
Ja manuaalisesti nämä tiedostot https://github.com/catsethecat/vrmod-module/archive/master.zip Garrysmodin kansioon. Tässä sai olla tarkkana että tulevat oikeaan kansioon.Steam Workshop::VRMod - Experimental Virtual Reality
steamcommunity.com
Muut modit ovat sitten vapaavalintaisia (paremmat asemodelit tms).
Ennen gmodin käynnistystä otetaan pois käytöstä VR theater (Steamista gmodin properties -> SteamVR Desktop Game theater).
Gmodissa ladataan kartta kerrallaan, kun kartta ladannut, Q pohjaan -> Utilities -> Virtual reality -> VRMod Utility -> Start VR. Pituuden voi myös säätää itselle sopivaksi ja asettaa VR:n käynnistymään automaattisesti kartan lataamisen yhteydessä.
Näillä pääsee alkuun, mutta peliä ei tosiaankaan ole tehty VR:ää silmällä pitäen. Asevalikosta löytyviin VR-teleporttiin ja physics guniin olen joutunut välillä turvautumaan.
Heikolta näyttää Valve Index saatavuus näin kuukausi ennen julkaisua
Valve's Index VR production has been impacted by coronavirus
We're just about a month out from the launch of Half Life: Alyx on March 23rd, and like so many other things, it is seeing some impact from the coronavirus outbreak. According to a statement given to RoadtoVR and UploadVR, Valve still plans to restock its Index VR headsets ahead of the game's...www.engadget.com
Hyvän näköistä tosiaan on. Olin erittäin tyytyväinen kun näin, että yksi liikkuminen on tatilla "vapaa" liikkuminen (smooth locomotion).nyt pitäisi keksiä miten jaksaisi siihen 23.03.2020 saakka. Odottajan aikaa on pitkä
VR-peleissä voi vaappua ja heilua juuri sen verran kuin itse haluaa, VR-pelivideoiden katsominen ei vastaa itse pelikokemusta ollenkaan. Sehän noissa videoissa helposti häiritsee, kun niissä näytetään mihin pelaaja kohdistaa katseensa, katsoja ei ole kontrollissa; jos oikeassa elämässä katseesi kohdistumista ohjaisi joku toinen, niin eihän sitä kestäisi kukaan.Yritin illalla katsella noita videoita ja meinasi oksennus lentää, jatkuvaa vaappumista ja heilumista oli todella vaikeaa katsoa. Ei taida olla VR-meiningit minua varten. Tuo teleporttaus-liikkuminen kyllä itselle ainakin rikkoo pelin immersion ja näytti aika vammaiselta suoraan sanoen. Muut liikuntatavat näytti ihan ookoolta (en kyllä erottanut kahta eri locomotion tapaa, kolmannessa videossa kun oli vielä teleporttaustakin paljon). Toivottavasti VR-pelit eivät ole tulevaisuutta. Harmittaa kun ei pääse uutta Half Lifea pelaamaan. En nyt mikään tosifani ole ollut mutta kyllä se HL2 aika hyvä oli.
Sanotaanko näin, että Valvella varmasti on tahtotila saada laitteita niin paljon myyntin kuin vain mahdollista ennen julkaisua. Alyxin julkistus söi kaikki varastot, ja ilmeisesti kysyntä yllätti.Ja Indexit edelleen loppu. Mahtaakohan tulla saataville ennen julkaisua?
On kyllä sellainen peli joka on selvästi pakko kokea.
Periaatteessa joo, mutta on käytännössä ainoa liikkumismuoto jolla ei tule kenellekään pahoinvointia. Yllättävän hyvin siihen totuin esimerkiksi Robo Recallissa.Vähän mietityttää tuo teleporttausliikkuminen, eikös se mahdollista "huijaamisen" taisteluissa jne.
Sanotaanko näin, että Valvella varmasti on tahtotila saada laitteita niin paljon myyntin kuin vain mahdollista ennen julkaisua. Alyxin julkistus söi kaikki varastot, ja ilmeisesti kysyntä yllätti.
Ihmeen kauan on ollutkin "eioota".
Sanotaanko näin, että Valvella varmasti on tahtotila saada laitteita niin paljon myyntin kuin vain mahdollista ennen julkaisua. Alyxin julkistus söi kaikki varastot, ja ilmeisesti kysyntä yllätti.
Ihmeen kauan on ollutkin "eioota".
Entäs hp reverb v2 jossa sentäs on paljon tarkempi näyttö ja huomattavasti halvempiJa Indexit edelleen loppu. Mahtaakohan tulla saataville ennen julkaisua?
On kyllä sellainen peli joka on selvästi pakko kokea.
Veikkaan, että mulle varmasti tulisi, en pysty esim. autossa matkustajana käyttämään kännykkää, pakko katsoa vain menosuuntaan ulos koko ajan. Vai olisiko täällä joku yhtä herkkä ja teleporttaus VR:ssä ei silti aiheuttaisi pahoinvointia?Periaatteessa joo, mutta on käytännössä ainoa liikkumismuoto jolla ei tule kenellekään pahoinvointia.
Veikkaan, että mulle varmasti tulisi, en pysty esim. autossa matkustajana käyttämään kännykkää, pakko katsoa vain menosuuntaan ulos koko ajan. Vai olisiko täällä joku yhtä herkkä ja teleporttaus VR:ssä ei silti aiheuttaisi pahoinvointia?
Veikkaan, että mulle varmasti tulisi, en pysty esim. autossa matkustajana käyttämään kännykkää, pakko katsoa vain menosuuntaan ulos koko ajan. Vai olisiko täällä joku yhtä herkkä ja teleporttaus VR:ssä ei silti aiheuttaisi pahoinvointia?
Mulla oli testissä Reverbit, mutta tuo WMR viritys ei tuntunut toimivan kovinkaan hyvin, varsinkin kun on Oculukset ollut ennen ja ne toimi hienosti.Entäs hp reverb v2 jossa sentäs on paljon tarkempi näyttö ja huomattavasti halvempi
Valve Index VR kits will be available for purchase this Monday (March 9th) starting at 10 AM PDT (5 PM UTC).
Index vissiin kasataan jenkeissä mutta osia tehdään kiinassa.
Eiks me nyt talvisin olla kuiten utc+2? 5+2=7 eli 19Huhujen mukaan maanantaina tulisi myyntiin erä Indeksejä, 20:00 suomen aikaa:
Index (headset siis) tehdään Kiinassa.
Base Station kasataan USAssa. (eli osat tehdään kiinassa)
Eiks me nyt talvisin olla kuiten utc+2? 5+2=7 eli 19