Grillit & grillaus

Liittynyt
28.04.2019
Viestejä
49
Mielipiteitä Masterbuiltin Gravity Seriesistä? Vai onko jollain jo kokemuksia?

Tässä yhdistyisi pellettigrillien helppous pitkää ja hitaaseen savustukseen ja hiiligrillin kyky ruskistaa pihvit. Vaikuttaa siltä, että täyttää mainospuheet ja iskee varmasti siihen tarpeeseen, johon Weberin Smokefire yritti, mutta ei ainakaan vielä toimi. Kestävyys on mielestäni mahdollinen heikkous, muuten on kyllä lupaava. Savustintukku ainakin myy Suomessa jo näitä.

 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 450
Ostin kamadoon pizzakiven ja Vappuna aattelin testata. Minkälainen leipälapio pitää olla kun käsittelee ohutpohjaista pizzaa pizzakivelle ja pois 500 asteisesta kamadosta? Paistoaika ei varmaan oo kovin pitkä :)
Itse ostin Weberin pizzakiven ja siinä tuli metallinen alunen mukana minkä päällä on helppo noita siirrellä ja paistella. Pysyy kivikin puhtaana. En sitten tiedä,muuttuuko pizzan koostumus, jos paistaa suoraan kiven päällä? Kerran vasta tehnyt tuolla ja kaippa sen alusen päällä on tarkoitus pizzaa paistaa,kun sellainen mukana tuli. Ilmeisesti tuossa sinun ostamassa kivessä ei tullut sellaista mukana?
 

Six

Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
439
Dodiin...postista tuli 2x15kg Pit Quebracho-hiiliä ja grillausapupöytä Curver Unity XL...Eiköhän pärjätä vähän aikaa...!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
453
Itse ostin Weberin pizzakiven ja siinä tuli metallinen alunen mukana minkä päällä on helppo noita siirrellä ja paistella. Pysyy kivikin puhtaana. En sitten tiedä,muuttuuko pizzan koostumus, jos paistaa suoraan kiven päällä? Kerran vasta tehnyt tuolla ja kaippa sen alusen päällä on tarkoitus pizzaa paistaa,kun sellainen mukana tuli. Ilmeisesti tuossa sinun ostamassa kivessä ei tullut sellaista mukana?
Juu ei tullu ku pelkkä savikiekko.
 

Six

Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
439
Pizzalapio 655x275mm rosteria

Tolla menty ja hyvin toimii vaikka kuuma kamado. Muistaa vaan käyttää paljon jauhoja alla muuten tulee onkelmia....



Ja tällä periaatteella...ja priimaa pukkaa. Oli ehkä 300-350 astetta ja n 5 min menee per lätty. Kuva ylempänä ketjussa...
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
859
Tietääkö joku mitä eroa näillä kahdella eri Weber MASTER-TOUCH versiolla on?

Master-Touch GBS E-5750
ja
Master-Touch GBS E-5755

Aikani olen yrittänyt vertailla eri myyntipaikkojen sivuilla, mutta mtn eroja en löydä kuvauksista saatika Weberin kotisivuiltakaan. Hintaero näiden välillä kuitenkin siinä muutaman kympin luokkaa.
Edit: Meni mallimerkinnät sekaisin itsellä, itse puhuin E-5770 ja E-5775 malleista.
Noista 5750 ja 5755 malleista en itsekään löytänyt eroa....
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
249
Dodiin...postista tuli 2x15kg Pit Quebracho-hiiliä ja grillausapupöytä Curver Unity XL...Eiköhän pärjätä vähän aikaa...!
Tarkoitus olisi huomenna hakea sama pöytä, tuohan on siis yksi yhteen keterin pöytä, liekö vain nimi eri. Joko olet sen koonnut?
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
487
Olisi tarkoitus laajentaa alkavaa ruuanlaittoharrastusta ja hankkia jonkinlainen grilli kerrostalon parvekkeelle. Järjestyssäännöissä kielletty avotulet ja kaasugrillin käyttö, mutta mitä asiaan liittyvää keskustelua seurannut, niin käytännössä kertakäyttögrilliä lukuun ottamatta kaikki näyttäisivät kuitenkin olevan lakipykälien kannalta sallittu?

Hiili-/brikettigrilli olisi lähtökohtaisesti ykkösvalinta, mutta onkohan noissa käytännössä mitään järkeä parvekekäytössä? Kuinka paljon savuttaa ym.? Naapureiden parvekkeet löytyy kuitenkin oman parvekkeen ylä- ja alapuolelta. Jos saisin valita vapaasti niin hankkisin varmaan tuollaisen Weberin Mastertouch -sarjalaisen
Lotus-grilleistä olen kuullut hyvää, eivät kuulemma paljoa savuta. Näitä saa ainakin CDONista, voi olla vaikea löytää muualta? Ei ole paljoa näkynyt kaupoissa.

 
Liittynyt
12.04.2020
Viestejä
30
Mielipiteitä Masterbuiltin Gravity Seriesistä? Vai onko jollain jo kokemuksia?

Tässä yhdistyisi pellettigrillien helppous pitkää ja hitaaseen savustukseen ja hiiligrillin kyky ruskistaa pihvit. Vaikuttaa siltä, että täyttää mainospuheet ja iskee varmasti siihen tarpeeseen, johon Weberin Smokefire yritti, mutta ei ainakaan vielä toimi. Kestävyys on mielestäni mahdollinen heikkous, muuten on kyllä lupaava. Savustintukku ainakin myy Suomessa jo näitä.

Tämä vaikuttaa ainakin aloittelijan silmään erittäin mielenkiintoiselta.
Lämpötilansäätö, kun tuntuu olevan se isoin haaste monesti hiilien/brikettien kanssa. Jos jollain kokemuksia, niin mielellään jakoa tänne.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
487
Kaasugrillin kaveriksi pohdin joskus weberin smokey mountainia mutta taidan sittenkin päätyä master touchiin. Eikös tuollakin onnistu pitkät sessiot ilman jatkuvaa kyttäilyä ja säätöä?
Onnistuu, pisimmillään olen tainnut 11 tuntia grillata yhdellä latauksella. Snake methodilla pitkä "sytytyslanka" brikettejä reunaa pitkin ja vesiastia ruoan alle, hyvin pelaa kun huolellisesti latoo briketit. Alussa voi joutua hieman säätämään luukkuja, että saa sopivan lämmön mutta sen jälkeen ruoan voi jättää itsekseen olemaan. Välillä saattaa joutua lisäämään vettä myös, riippuen astian koosta ja ajasta.

Voi myös lisäillä brikettejä/hiiliä välillä jos käyttää muuta kuin kärmes-menetelmää. Tämä onnistuu noista ritilän saranoiduista sivuluukuista. Joulukinkkukin on pari kertaa tullut paistettua grillissä, tulee hieman erimakuista kuin perinteisestä.
 
Liittynyt
28.04.2019
Viestejä
49
Tämä vaikuttaa ainakin aloittelijan silmään erittäin mielenkiintoiselta.
Lämpötilansäätö, kun tuntuu olevan se isoin haaste monesti hiilien/brikettien kanssa. Jos jollain kokemuksia, niin mielellään jakoa tänne.
Hiilien lisääminen on helppoa kun ei tarvitse avata savustinosaa, purkaa lihoja ja ritilöitä pois kuten kamadoissa. On helppo lämpötilan säätö aloittelijalle kuten totesit eikä tässä ole kuin yksi liikkuva osa, puhallin. Pellettigrilli on jo paljon monimutkaisempi, puhaltimen lisäksi on sytytin ja pellettiruuvi. Ymmärtääkseni tällä voi savustaa jopa pelkällä puulla.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
864
Lotus-grilleistä olen kuullut hyvää, eivät kuulemma paljoa savuta. Näitä saa ainakin CDONista, voi olla vaikea löytää muualta? Ei ole paljoa näkynyt kaupoissa.

Muurikalla vastaava mutta edullisempi: Hiiligrilli Muurikka, Nokkela Savuton, musta

Perskules kun justiinsa viimeviikolla kun oli joku aikakauslehtiviikko tms ja sai lukea ilmaiseksi lehtiä, niin oli TM Rakennusmaailmassa testissä kolme tuollaista vastaavaa, luulin että napsin siitä ruutukaappaukset mutta muistin pahasti väärin. No kuitenkin 5/2019 numerossa oli se testi. Digilehti - Rakennusmaailma
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
169
Nuo savuttomat hiiligrillit kuulostavat kyllä sellaiselta humppaluuralta, että jättäisin ainakin itse väliin. Siistiin parvekegrillailuun hankkisin pienen ja laadukkaan kaasugrillin, vaikka pallogrilli vannoutunut kannattaja olenkin. Ei kahta puhetta, vähemmän sotkua ja hajuhaittoja ja naapurisopu säilyy.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 234
Oon kyllä aika samaa mieltä että hiiligrilli olisi aika kusipäinen veto parvekkeelle ja eihän se millään voi täysin savuton olla, kun jos sieltä ei happi pääse ulos ja sisään niin hiilet sammuisivat.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
487
No kannattaa lukea tuo lehden juttu jos ei kokemusta ole, niin selviää miten ne oikeasti käyttäytyy, savuahan noista ei juurikaan tule (hapensaantia säädellään puhaltimen avulla). Tuo on varsin näppärä kapine juurikin parvekekäyttöön.

Muurikan omassa kaupassa halvempi: Muurikka Nokkela Savuton hiiligrilli, musta - Opa & Muurikka
Youtubesta löytyy myös testejä ja grillauksia tuollaisella. Eihän se suoraan hiiligrilliä vastaa, mutta ei siitä kyllä savua näytä tulevan juurikaan. Muutenkin vaikuttaa ihan käypäiseltä parvekkeelle, näyttää huomattavan turvalliseltakin hiiligrilliksi.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
963
No kannattaa lukea tuo lehden juttu jos ei kokemusta ole, niin selviää miten ne oikeasti käyttäytyy, savuahan noista ei juurikaan tule (hapensaantia säädellään puhaltimen avulla). Tuo on varsin näppärä kapine juurikin parvekekäyttöön.

Muurikan omassa kaupassa halvempi: Muurikka Nokkela Savuton hiiligrilli, musta - Opa & Muurikka
En nyt pääse tuota lehtijuttua lukemaan, mutta mitä iloa on hiiligrillistä, josta ei tule savua (lue makua) ja jossa ei ole edes kantta? Saako tuosta mitään hyötyä parvekekäytössä verrattuna kaasu- tai sähkögrilliin? Sen tuhkan hävittämisen vaivan siinä toki saa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 131
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
103
Tässä eilisestä ribsi-setistä videota. tuohon meni nätisti neljä oikeasti isoa rivistöä ja silti jäi tilaa. Parempi toki olisi jos olisin hankkinut erillisen telineen, mutta toistaiseksi vielä se tekemättä.
Mistä olet tilannut kyseisen Kamadon?
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
64
Kaasugrillin kaveriksi pohdin joskus weberin smokey mountainia mutta taidan sittenkin päätyä master touchiin. Eikös tuollakin onnistu pitkät sessiot ilman jatkuvaa kyttäilyä ja säätöä?
Mulla on sekä 57cm one touch että pieni Smokey Mountain. Yli 5h setit tulee pääsääntöisesti tehtyä smokey mountainilla, mutta kyllähän ne tuolla pallollakin onnistuisi.

Isoin haastehan pitkissä vedoissa on joka tapauksessa saada humala pysymään riittävän matalana.
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
4
Nuo savuttomat hiiligrillit kuulostavat kyllä sellaiselta humppaluuralta, että jättäisin ainakin itse väliin. Siistiin parvekegrillailuun hankkisin pienen ja laadukkaan kaasugrillin, vaikka pallogrilli vannoutunut kannattaja olenkin. Ei kahta puhetta, vähemmän sotkua ja hajuhaittoja ja naapurisopu säilyy.
Jees, kiitoksia kaikille vastauksista. Sähkögrillit on tosiaan tullut jo koettua, joten täytynee kääntää katse 3-polttimisten kaasugrillien suuntaan. Näyttäisivät mittojen puolesta olevan samaa kokoluokkaa tuon edeltäneen sähkögrillin kanssa, eli tilantarpeen puolesta olisi ok. Ruuanvalmistuskapasiteetti kattaisi myös satunnaiset suuremmat tarpeet. Tiedä sitten tuottavatko paljonkin enemmän käryä ja naapurihaittaa pienempiin 2-polttimisiin verrattuna..

Potentiaalisimmilta vaihtoehdoilta näyttäisivät nähdäkseni tällä hetkellä:
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Mulla on sekä 57cm one touch että pieni Smokey Mountain. Yli 5h setit tulee pääsääntöisesti tehtyä smokey mountainilla, mutta kyllähän ne tuolla pallollakin onnistuisi.

Isoin haastehan pitkissä vedoissa on joka tapauksessa saada humala pysymään riittävän matalana.
Vähän pelkään, että jäisi tuo wsm koristeeksi. Palloa siis katselemaan.

Mutta, mutta. Mitä näillä kahdella on eroa? poislukien tuo valurautanen lisäritilä



Toisin sanoen onko mitään perustelua ostaa tuota premiumia?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
249
Mielipiteitä Masterbuiltin Gravity Seriesistä? Vai onko jollain jo kokemuksia?

Tässä yhdistyisi pellettigrillien helppous pitkää ja hitaaseen savustukseen ja hiiligrillin kyky ruskistaa pihvit. Vaikuttaa siltä, että täyttää mainospuheet ja iskee varmasti siihen tarpeeseen, johon Weberin Smokefire yritti, mutta ei ainakaan vielä toimi. Kestävyys on mielestäni mahdollinen heikkous, muuten on kyllä lupaava. Savustintukku ainakin myy Suomessa jo näitä.

Tuli tänään vastaan tämä, liekö ihan toimiva laitos

 

Six

Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
439
Tarkoitus olisi huomenna hakea sama pöytä, tuohan on siis yksi yhteen keterin pöytä, liekö vain nimi eri. Joko olet sen koonnut?
Kasattu. Kai se ihan ok on. Ensivaikutelma oli kyl että hmmmm mutta kassotaan...

Tunti ja yksi olut meni...
 
Liittynyt
28.04.2020
Viestejä
4
Vähän pelkään, että jäisi tuo wsm koristeeksi. Palloa siis katselemaan.

Mutta, mutta. Mitä näillä kahdella on eroa? poislukien tuo valurautanen lisäritilä



Toisin sanoen onko mitään perustelua ostaa tuota premiumia?
Master Touch premiumin mukana tulee brikettirengas ja sen päälle asennettava lämmöntasauslevy epäsuoraa grillausta varten. Ainakaan k-raudan myyjän mukaan lämmöntasauslevyä ei saa erikseen vielä ostettua.

Miten olette muuten Weberin palloilla paistaneet pitsaa? Ite kokeilin viikonloppuna niin että oli priketit koreissa molemmilla sivuilla ja pitsakivi keskellä ritilällä. Pohja meinasi palaa pitsasta ja päälle ei riittänyt tarpeeksi lämpöä.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
158
Vähän pelkään, että jäisi tuo wsm koristeeksi. Palloa siis katselemaan.

Mutta, mutta. Mitä näillä kahdella on eroa? poislukien tuo valurautanen lisäritilä

Toisin sanoen onko mitään perustelua ostaa tuota premiumia?
Taloon.comissa alennuksessa

 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 234
Onko noi weberin grillit miten usein yleensä tarjouksessa?
Siis ihan oikeassa tarjouksessa eikä noissa "keittokirja kaupanpäälle", esim saakohan kesän aikana master touch premiumia alta 300e?
 

tigerman

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
258
Master Touch premiumin mukana tulee brikettirengas ja sen päälle asennettava lämmöntasauslevy epäsuoraa grillausta varten. Ainakaan k-raudan myyjän mukaan lämmöntasauslevyä ei saa erikseen vielä ostettua.

Miten olette muuten Weberin palloilla paistaneet pitsaa? Ite kokeilin viikonloppuna niin että oli priketit koreissa molemmilla sivuilla ja pitsakivi keskellä ritilällä. Pohja meinasi palaa pitsasta ja päälle ei riittänyt tarpeeksi lämpöä.
IMG_20200414_182747.jpg
 

Six

Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
439
Miten olette muuten Weberin palloilla paistaneet pitsaa? Ite kokeilin viikonloppuna niin että oli priketit koreissa molemmilla sivuilla ja pitsakivi keskellä ritilällä. Pohja meinasi palaa pitsasta ja päälle ei riittänyt tarpeeksi lämpöä.
Hieman ylempää pizzavideo joka selittää hyvin miten, vaikka kamadoon mutta toimii. Tai katso mun pizzakuvaa ylempää. Eli lyhyesti, levyn päälle levy pienellä raolla niin ei pala pohja.
 
Liittynyt
28.04.2019
Viestejä
49
Tuli tänään vastaan tämä, liekö ihan toimiva laitos

Kiitoksia. Olen yrittänyt etsiä mahdollisimman paljon arvosteluja, tämä on uusi minulle. Roel Westra tekee ihan hauskoja videoita ei liian vakavalla otteella. Harkinnassa on tosiaan joko tämä grilli tai offset -smoker, jotta saisi tarvittaessa enemmän savua kuin pellettigrillissä. Roel Westra arvosteli halvimman mahdollisen offsetin (noin 80€) ja savusti 4 kg possun kyljen. Tulos oli yllättävän hyvä, jonka johdosta harkintaan itsellä tuli myös Mustang Georgia offset. Eli hieman halvemmallakin toimii ja tuo Mustang nyt ei ihan läkkipeltinen renkkana ole, seinämävahvuus kuitenkin 3 mm ja paino 80 kg.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
Viikonloppuna ajattelin ekaa kertaa kokeilla savustamista. Kaasugrilli löytyy (Weber E-310) ja sit toi Weberin oma savustusloota. Lohta meinasin testata nyt aluksi, mutta lastut ovat vielä hakusessa. Weberillä jotain omaa kalalle tarkoitettua lastua, mutta täältä löytyy varmaan kokemuksia muista. Onko Weberin lastut vaan ylihintaista peruslastua, vai onko nää muut halvemmat vaihtoehdot sekundaa?
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 450
Miten olette muuten Weberin palloilla paistaneet pitsaa? Ite kokeilin viikonloppuna niin että oli priketit koreissa molemmilla sivuilla ja pitsakivi keskellä ritilällä. Pohja meinasi palaa pitsasta ja päälle ei riittänyt tarpeeksi lämpöä.
Itse juuri paistelin parit pizzat (ensimäistä kertaa) tuolla weberin omalla kivellä mikä sisältää sen alumiini alustan. Sen tarkoitus on ilmeisesti estää pohjan palamisen. Itsellä ainakin onnistui ihan hyvin, niin että koko pizza oli kypsä eikä palanut.
 
Liittynyt
28.04.2020
Viestejä
4
Itse juuri paistelin parit pizzat (ensimäistä kertaa) tuolla weberin omalla kivellä mikä sisältää sen alumiini alustan. Sen tarkoitus on ilmeisesti estää pohjan palamisen. Itsellä ainakin onnistui ihan hyvin, niin että koko pizza oli kypsä eikä palanut.
Itsellä tämmöinen pitsakivi Bistro Pizzakivi 30cm - Kultakeramiikka verkkokauppa. Pitää varmaan ostaa weberin kivi tai laittaa jotain hiilien ja kiven väliin niin ei kuumene kivi liikaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 234
Eikö kenelläkään ole mitään tietoa onko weberin grillit useinkin tarjouksessa ja miten kovissa?
Itse en ole yhtään seurannut niin ei mitään käryä, ei viittis lähtee nyt osteleen vielä jos ne on usein tarjouksessa, vai onko ne niinku applen tuotteet että hyvin harvoin mitään tarjouksia?
Master-Touchia nyt siis ajattelen itse ostavani.

Heitetään loppuun vielä tyhmä kysymys, kun noi on nimellä brikettigrilli niin kai niissä hiiliäkin voi käyttää? :D
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
249
Eikö kenelläkään ole mitään tietoa onko weberin grillit useinkin tarjouksessa ja miten kovissa?
Itse en ole yhtään seurannut niin ei mitään käryä, ei viittis lähtee nyt osteleen vielä jos ne on usein tarjouksessa, vai onko ne niinku applen tuotteet että hyvin harvoin mitään tarjouksia?
Master-Touchia nyt siis ajattelen itse ostavani.

Heitetään loppuun vielä tyhmä kysymys, kun noi on nimellä brikettigrilli niin kai niissä hiiliäkin voi käyttää? :D
Harvemmin mitään supertarjouksia tulee, kyllä noiden hinnat yleensä siinä 240-300e paikkeilla on. Liekö sitten grillikauden lopuksi tulee poistomyyjäisiä.

Kyllähän ne hiilet menee siinä missä briketitkin, ainakin weberissä ei pitäis olla mitään eroa.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
963
Eikö kenelläkään ole mitään tietoa onko weberin grillit useinkin tarjouksessa ja miten kovissa?
Itse en ole yhtään seurannut niin ei mitään käryä, ei viittis lähtee nyt osteleen vielä jos ne on usein tarjouksessa, vai onko ne niinku applen tuotteet että hyvin harvoin mitään tarjouksia?
Master-Touchia nyt siis ajattelen itse ostavani.

Heitetään loppuun vielä tyhmä kysymys, kun noi on nimellä brikettigrilli niin kai niissä hiiliäkin voi käyttää? :D
Halvin mitä olen Master Touchia nähnyt, oli viime syksynä verkkokauppa.com 199e. Todella harvoin on siis noin kovassa tarjouksessa. Tuo Taloon.com 269e on ihan ok hinta. Itse maksoin aikoinaan 300e.
 

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
448

Powerissa olis tollanen 99 eurolla, 3x rosteripolttimolla varustettu Sunwind merkkinen grilli eli varaosiakin pitäs saada hyvin mutta onkohan muutoin millanen jos verrataan kalliimpiin?
Veikkaisin, että tuohon hintaan ihan käyttökelpoinen laite, näyttää ainakin pitkälti samalta, mitä itselläni oleva 89€ tms. aikanaan maksanut Gigantin Nordic Season, sillä erotuksella että tuossa ei taida olla alas taittuvat sivupöydät? Kuvista ei myöskään kunnolla näe minkälaiset nuo ritilät ovat ja onko polttimien päällä suojapellit. Omani on siis jo yli 12 vuotta vanha paksuilla valurautaritilöillä (saattoi olla joku musta emalointi pinnassa) ja v-mallisilla polttimien suojapelleillä. Ehdottomasti hintansa haukkunut, vieläkin lähtee kaikki polttimet hienosti tulille ja lämpiää melko tasaisesti. Pellit kyllä pikkuhiljaa ruostuvat ympäriltä ja suojapeltejä varten ruuvasin joku kesä uudet kiinnikkeet vanhojen lahottua, mutta en usko että parilla lisäsatasella olisi löytynyt olennaisesti kestävämpää grilliä. Joka kevät-kesä-syksy ollut melko runsaalla käytöllä ilman parempaa kunnossapitoa ja nykyään palvelee yhä kun pitää saada nopeasti ruokaa perheelle; parempaan grillaukseen hiilillä käytän sitten Weberin 57:aa.

Eli jos saat varmistettua, että polttimet on suojattu pelleillä ja ritilät kunnolliset, niin melko varmasti pärjäät pitkään tuollakin. Tottakai rahalla saa myös laadukkaampia Webereitä ym. mutta hintaan nähden tuo lienee ok.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Halvin mitä olen Master Touchia nähnyt, oli viime syksynä verkkokauppa.com 199e. Todella harvoin on siis noin kovassa tarjouksessa. Tuo Taloon.com 269e on ihan ok hinta. Itse maksoin aikoinaan 300e.

Tosta saa vielä sen 10 pinnaa pois uutena kanta-asiakkaana.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 678
Viestejä
4 208 106
Jäsenet
70 934
Uusin jäsen
pite

Hinta.fi

Ylös Bottom