Itsellä ei juuri kyseistä ole, mutta vastaavan oloinen Weberin pallogrilli löytyy. Se on palvellut hyvin ja on edelleen hyvässä kunnossa vaikka onkin 5+ vuotta vanha. Tuo on varmasti hyvä perusgrilli, jolla hoituu suuri osa grillauksesta. Tuossa on riittävä 57cm grilliala, mihin mahtuu reilumminkin tavaraa. Pitkiäkin vetoja voi tehdä briketeillä, olen itse tehnyt mm. joulukinkkua tuolla Weberillä. Viime aikoina tosin olen kuullut että Weberin taso ei olisi entisellään, mutta tiedä sitten...Heippa, paikalla ketään Weber E-5775 grillin omistajaa? Tai yleisiä mielipiteitä puolesta/vastaan? Olisi tarkoitus hankkia tuo WSM 47 rinnalle tuottaan murua rinnan alle.
Weber Master-Touch GBS Premium E-5775 -hiili-/brikettigrilli, 57 cm, musta 375,90
Itseä vain hieman kyllä hirvittää tuo Weberin hinta, en oikein enää ymmärrä mikä tuossa on 400€ arvosta, kun vastaavia on näkynyt noin 200-250€ hintaankin weberiltä.
Tässä lähestulkoon sama grilli ilman tuota kannen avausmekanismia reiluun kahteen sataan. Jokainen toki päättää onko tuo sen arvoinen.
Grilli ja savustin - Luotettava grillikauppa
Kaasugrillit, hiiligrillit, sähkögrillit ja savustimet Suomen suurimmasta grillikaupasta. Tilaa iso tai pieni grilli edullisesti jo tänään!
www.taloon.com