Itse tartuin (taas) tuohon Stockan Big Green Egg -tarjoukseen. Minulla on jo yksi BGE Large ja olin miettinyt että ostaisi kaveriksi pienemmän Minimaxin mutta senkin hinta on jo lähes tuota luokkaa joten on jäänyt ostamatta. Olen jo hankkinut tuohon Large-malliin sopivat yhdet pakolliset lisäosat (lämmönjakaja, valurautaritilä) erikseen ja samat käy nyt siis molempiin. Aiemmin tuntui että yksi kävi liian usein ahtaaksi, nyt ei pitäisi sitä ongelmaa enää olla. Jalustaa ja sivupöytiä en ole raskinut ostaa.
Olen myös katsellut noita Kamado Joeta joissa etenkin saranamekaniikka on varmasti parempi kuin BGE:llä, mutta eivät nekään enää juuri tuosta halvempia varusteineenkaan ole varsinkaan nyt, kun siitä tuli se III-malli. Toki mukana tulee se jalusta, keraaminen lämmönjakaja ja sivupöydät sun muut mitkä tarvitsee tai ei. Itse ajattelin rakentaa tänä kesänä jenkkimallin grillaustason, johon nuo tulisi upotettua.
Olen myös katsellut noita Kamado Joeta joissa etenkin saranamekaniikka on varmasti parempi kuin BGE:llä, mutta eivät nekään enää juuri tuosta halvempia varusteineenkaan ole varsinkaan nyt, kun siitä tuli se III-malli. Toki mukana tulee se jalusta, keraaminen lämmönjakaja ja sivupöydät sun muut mitkä tarvitsee tai ei. Itse ajattelin rakentaa tänä kesänä jenkkimallin grillaustason, johon nuo tulisi upotettua.