Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolle automaattiselle vastaohjauksellekin on oma asetus, sen kanssa ajamisesta ei kyllä tullut mitään.
Ei se mun mielestä kyllä enää tee mitään kun se on pois päältä? Ainakin ite saan nyt jopa usein luistot kiinni, ton avun kanssa meni aina yli kun korjasin itse JA automaatti korjasi, lopputulos liikaa.
Yritin etsiä haulla sitä, että onko muilla ollut ongelmia vastaohjauksen kanssa ja siitä syystä tuo lainaus.
Pelaan PS5 DualSense ohjaimella siten, että ohjaus on vasemmassa tatissa. Kun auto lähtee luisuun niin peli automaattisesti vastaohjaa vaikka ohjaukseen ei koskisi. Eli sisäkuvakulmasta näkyy, että ratti kääntyy vastakkaiseen suuntaan automaattisesti vaikka ohjaimen tatti olisi keskellä. Tätä tapahtuu vaikka ajoavuista counter steering ja muutkin avut olisi pois päältä.
Tuo ratin automaattinen pyöriminen on helppo kokeilla kun pyörittää autoa paikallaan (tekee donitseja) ja jossain kohtaa palauttaa ohjauksen keskiasentoon. Sisäkuvakulman ratti ei ole keskiasennossa.
Onko muilla samaa ongelmaa vai onko tämä pelin "ominaisuus"?
Mikäs tuli ässälisenssin kullituksesta palkinnoksi?Tuli palattua pitkästä aikaa lisenssien pariin. Nyt kaikki "kullitettu" vihdoin! Padilla hankala tuo S10, kun ei ole niin paljoa kääntösädettä vs ratin kanssa.
Mikäs tuli ässälisenssin kullituksesta palkinnoksi?
Tämä oli ehkä 1/3-syy mun PC-siirtymään.Toimii vain ps4-version kanssa. Tuetut ratit
![]()
Mulla sama ongelma, 17,2 paras mihin pystyy weak abs päällä ja tcs vaan huonontaa aikaa. Oon varmaan ihan huono tos pelissä ku tuntuu että kaikki muut kiskoo kultaa ihan helpolla ja itellä menee joihinkin haasteisii useita tunteja toistoja ennenkuin saa kultaa.Ei vaan käänny auto A9 lisenssissä, avustukset pois päältä. Ja jos kääntyy niin vauhti tippuu liikaa.
17,2 on paras en tiedä miten saan puristettua 17,1. Jotain teen väärin…
Taistelin tän kanssa parikin iltaa. Avustuksia en muistaakseni edes ottanut pois, ainakaan en ole niihin koskenut juuri ikinä.Ei vaan käänny auto A9 lisenssissä, avustukset pois päältä. Ja jos kääntyy niin vauhti tippuu liikaa.
17,2 on paras en tiedä miten saan puristettua 17,1. Jotain teen väärin…
Ei se viimeinen nyt loppujen lopuksi NIIN vaikea ollut. Ymmärtää et muutamat mutkat voi mennä lapasesta helposti, koska tien pinta on märkä. Sama jos rengas ottaa vähääkään reunaan kovassa vauhdissa, voit päästää ohjaimen käsistäs ja nauttia matkasta.Kaikki muut on oikeastaan muutaman yrityksen jälkeen menneet kulta-aikaan (ohjaimella pelattuna). IA-10 oli eka mikä vastusti ja rankasti, ja superlisenssissä kaikkia on pitänyt ajaa useampi kerta - etenkin super Formulaa Laguna Secalla sai hangata piiiiitkääään ennenkuin se lopulta meni läpi. Luvattoman monta kertaa vain ajoin joko kakkos- tai kolmosmutkan sisäkanttariin ja pomppautin auton maatakiertävälle radalle.
Absit päällä, tc takavetoisten kanssa välillä päällä joko ykkösellä tai kakkosella, muut pois päältä. Nyt ois jäljellä vielä viimeinen koe, joka kuuleman mukaan ohjaimella on hyvin rentouttava kokemus. Saas nähdä monesti saa ajaa![]()
Onko teillä jotkut vakioautot jolla ajatte esim. 700PP ja 800PP skaboja?
Itse olen ajanut 700PP kisoja McLaren 650S Gr.4- autolla (PP taitaa olla jotain 630 luokkaa). Mukava ajettavaa, voi ajaa TCS pois päältä ja pysyy hyvin lapasessa mutta spinnaamaankin saa jos on huolimaton.
800PP luokkaan ei ole oikein löytynyt mitään oikeasti mukavaa ajettavaa, yllä mainitun McLarenin kaltaista. Testattu on esim. GR.3 luokan Corvettea, GR.3 Imprezaa, F12 Berlinettaa. En tiedä rupeaako nuo 800PP autot menemään liian tehokkaaksi omaan makuun. Tykkään ajaa ilman luistonestoa, mutta toisaalta en tykkää jos auto on heti ympäri kun kaasua painaa edes hiukan. Onko heittää mitään autoehdotuksia?
Ei vissiin kannata ostaa mitään gt lisensillä olevaa kun estävät toiminnan.Tämä oli ehkä 1/3-syy mun PC-siirtymään.
On toi harmillista (kevyesti muotoiltuna), että huippuratista tulee käyttäjälle antiikkia-antiikkia, koska ei ole tukea.
Se on aika karua, että ratissa lukee Gran Turismo, eikä sillä voi pelata Gran Turismoa. Forza Motorsport 7:aa kylläkin PC:llä. Nimim. kokemusta on.Ei vissiin kannata ostaa mitään gt lisensillä olevaa kun estävät toiminnan.
Ne siat myös poistivat tuen Applen kuulokemikeistä, ihan järjestelmäpäivityksen muodossa. Itellä oli Sennheiser Momentum on-ear käytössä ja sit lakkas toiminta.Sony on noissa asioissa aika perseestä. En koskaan unohda/anna anteeksi miten fanatecin ratit yhtäkkiä estettiin toimimasta ps4:lla. Vaikka nykyäänkin plesellä pelailen niin mykkä raivo ei koskaan poistu.
Täällä ajettu Mazda vision conseptilla (PP viritettynä 795). Oikein hyvä ajaa ja nitroilla varustettuna kulkee!![]()
Porschella 917 Living lengdilla mennään.Onko teillä jotkut vakioautot jolla ajatte esim. 700PP ja 800PP skaboja?
Itse olen ajanut 700PP kisoja McLaren 650S Gr.4- autolla (PP taitaa olla jotain 630 luokkaa). Mukava ajettavaa, voi ajaa TCS pois päältä ja pysyy hyvin lapasessa mutta spinnaamaankin saa jos on huolimaton.
800PP luokkaan ei ole oikein löytynyt mitään oikeasti mukavaa ajettavaa, yllä mainitun McLarenin kaltaista. Testattu on esim. GR.3 luokan Corvettea, GR.3 Imprezaa, F12 Berlinettaa. En tiedä rupeaako nuo 800PP autot menemään liian tehokkaaksi omaan makuun. Tykkään ajaa ilman luistonestoa, mutta toisaalta en tykkää jos auto on heti ympäri kun kaasua painaa edes hiukan. Onko heittää mitään autoehdotuksia?
Pitääpä kokeilla kun itelläkin on tuo gto viritettynä samoihin mutta aeroa en oo laittanut.Ite tykästyny iha vanhaan Mitsun GTO:hon, sillä pääsee helposti noihin 700pp kisoihin jopa racing soft renkailla. Muutenkin ollut tasapainoisimman tuntuinen auto ajaa, ei ylimääräistä luistele varsinkaan kun laittaa vähän aeroa.
Mulla kun oli jo ennestään G25 ja G27 ratit, niin ostin Cronus ZEN:in ja oon käyttäny tuota G27 rattia PS4:lla.Tämä oli ehkä 1/3-syy mun PC-siirtymään.
On toi harmillista (kevyesti muotoiltuna), että huippuratista tulee käyttäjälle antiikkia-antiikkia, koska ei ole tukea.
Tilasin PS5 ja GT7. PS4 pelannut jo jonkun aikaa. Saanko siirrettyä PS4 -> PS5 vai pitääkö aloittaa alusta?
Juu sama ratti ja samat fiilikset, tuntuu olevan ohjaimella enemmän fiilistä tiestä kuin ratilla. Toivottavasti tähän olis tulossa jotain päivitystä joskus, toki voiha se olla että buustaa gt fanan myyti sillä että sillä tuntuu parhaimmalta.T 300 RS rattina, tiestä ja kanttareista ei tule mitään tuntumaa.. mites muilla rateilla?
Muissa peleissä ihan eri tuntuma..
Juu sama ratti ja samat fiilikset, tuntuu olevan ohjaimella enemmän fiilistä tiestä kuin ratilla. Toivottavasti tähän olis tulossa jotain päivitystä joskus, toki voiha se olla että buustaa gt fanan myyti sillä että sillä tuntuu parhaimmalta.
Eli ehkä jo huomenna toimii, jos kuu on hyvässä asennossa.Ilmeisesti juuri nyt alkoi huoltokatko ja servut on alhaalla 2 tuntia.
![]()
Gran Turismo 7 Update Coming April 7
Image by RandomCarGuy17 UPDATE: Gran Turismo 7 version 1.11 is now available. A new update for Gran Turismo 7 is scheduled to arrive in just a few short hours according to a post on the official game website. This update is likely to be the one referenced by Kazunori Yamauchi in his recentwww.gtplanet.net
Eli ehkä jo huomenna toimii, jos kuu on hyvässä asennossa.
:EDIT:
Update Notice (1.11) - gran-turismo.com Tommosta tuubaa
On päivitetty, silti jää niitä rumpleja pois kun ajaa kanttateiden yli, äänet kyllä tulee kajareista ku kolisee mutta ratissa ei tunnu juurikaan mitää/ ei ollenkaan. Ratin asetukset on 4/1 vai kummin päin ne oli mutta numerot noin, millä asetuksilla ite ajelet ?Täällä T300RS-ratti T3PA-polkimilla, enkä enää palaisi ohjaimeen. Valtavan iso ero tuntumassa ratilla.
Onhan muuten ratin firmis päivitetty pc:llä uusimpaan versioon?![]()
Vissiin niistä arvonnoista vain.Saako johonki autoon ostettua hiilikuitukardaanin? Se näkyy settings osiossa, mutta en ole löytänyt sitä kaupasta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.